ja maar ik ben deel van het volk en daar moet de politiek meer naar luisteren toch?quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet graag wilt lijkt mij niet zo interessant
Dat jij waarschijnlijk in een goed milieu zit, en dan maar denkt dat dat voor iedereen geldt. Een beetje hetzelfde als Groenlinks stemmers.quote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat Muhammed iets doet geeft niet aan dat de hele groep t doet
Wat is uw punt
Wat heeft Jozef Himmler met deze aanslag te maken.quote:
Wat is je afkomst?quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje stoere woorden op internet. De gemiddelde vrouw in NL baart 2 kinderen. De gemiddelde moslima meer. Tel eens even na wat dat voor NL betekent over enkele jaren.
Haha.
quote:
In Calais worden de vrachtauto's door vluchtelingen aangevallen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je het als chauffeur tegenwoordig nog niet slecht genoeg hebt moeten ze hier dus ook voor gaan uitkijken, gaat lekker zo
Jeej, de hele wereld vol achterlijke. Passend einde voor een tragisch bestaan van de mens.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeetje stoere woorden op internet. De gemiddelde vrouw in NL baart 2 kinderen. De gemiddelde moslima meer. Tel eens even na wat dat voor NL betekent over enkele jaren.
Haha.
Jij weet niets en oordeelt. Stop maar.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij waarschijnlijk in een goed milieu zit, en dan maar denkt dat dat voor iedereen geldt. Een beetje hetzelfde als Groenlinks stemmers.
twitter:20committee twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:41:38I didn't realize "unclear" was a nationality. Do they issue passports in Unclearistan?https://t.co/E1Z3eWnQwx reageer retweet
Dat ze nķg meer moslims het land uit moeten gooien.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha.
Niets moet. Ze zouden misschien kunnen doen alsofquote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar ik ben deel van het volk en daar moet de politiek meer naar luisteren toch?
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft de dader een trucker vermoord om zijn vrachtwagen te jatten?
Bij de Chinees om de hoek spreekt het halve personeel amper Nederlands, maar toch is dat niet het soort volk waar op gehaat wordt. Zolang jij een beetje fatsoenlijk omgaat met vrouwen, geweld en criminaliteit verwachten mensen echt bar weinig meer van je.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ja. Ik zie mij zelf niet als Nederlander, maar dat betekent niet dat ik mij aan het normen en waarde van het Nederlandse samenleving hou .
quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niets moet. Ze zouden misschien kunnen doen alsof.
Dat jij rechten gaat inleveren in de toekomst.quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha.
Haha. Ben je boos? Als jij iets zegt is t ok en als ik het doe is het erg?quote:Op maandag 19 december 2016 23:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jeej, de hele wereld vol achterlijke. Passend einde voor een tragisch bestaan van de mens.
Mogelijk een Tsjetjeen.twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:41:35German news reports say Polish driver of truck is dead and was not driving it. Driver said to be from Chechenia. To be confirmed. reageer retweet
Mja chauffeurs in Nederland worden weggeconcurreerd door goedkope overwerkte Oost-Europeanen en en strenge regelgeving. Als je dan ook nog je vrachtwagen met je leven moet beschermen wordt het er ook niet echt leuker op.quote:Op maandag 19 december 2016 23:45 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
In Calais worden de vrachtauto's door vluchtelingen aangevallen.![]()
Teringvolk! Als ze perse een vrachtwagen willen hebben, waarom worden ze dan geen vrachtwagenchauffeur?
Rustig maar adolfquote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wacht maar af. Als eea zo doorgaat, zul je het vanzelf merken.
Waarom jij denkt dat ik serieus ben ookquote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat jij rechten gaat inleveren in de toekomst.
Waarom je dat toejuicht is mij een raadsel.
Chinezen zijn fucked up G, alleen ze hiden die shit beterquote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij de Chinees om de hoek spreekt het halve personeel amper Nederlands, maar toch is dat niet het soort volk waar op gehaat wordt. Zolang jij een beetje fatsoenlijk omgaat met vrouwen, geweld en criminaliteit verwachten mensen echt bar weinig meer van je.
Vrienden van Badr.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
Mogelijk een Tsjetjeen.twitter:MarQs__ twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:41:35German news reports say Polish driver of truck is dead and was not driving it. Driver said to be from Chechenia. To be confirmed. reageer retweet
Stom wijf.quote:
Welnee, ik ben niet gefrustreerd hoor. Verre van zelfs. Want alhoewel er een hele lange adem voor nodig was, zie ik e.e.a langzaam maar zeker in de hele westerse wereld de goede kant op gaan. Mijn kant op gaan. En dat is juist puur genieten, elke dag weer.quote:Op maandag 19 december 2016 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blijkbaar zorgen ze er toch voor dat jij gefrustreerd en al komt bleren dat jij je land kwijtraakt.
Haha.
Pertinent onzin!quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja chauffeurs in Nederland worden weggeconcurreerd door goedkope overwerkte Oost-Europeanen en en strenge regelgeving. Als je dan ook nog je vrachtwagen met je leven moet beschermen wordt het er ook niet echt leuker op.
Wtf...quote:
Ik merk het aan je frustraties. Relax man.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee, ik ben niet gefrustreerd hoor. Verre van zelfs. Want alhoewel er een hele lange adem voor nodig was, zie ik e.e.a langzaam maar zeker in de hele westerse wereld de goede kant op gaan. Mijn kant op gaan. En dat is juist puur genieten, elke dag weer.
Ik snap niet echt wat je standpunten zijn. Verdedig je de islam of niet?quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom jij denkt dat ik serieus ben ook
Eng mannetje.quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het was Joseph Goebbels.
In Nederland pesten ze toch vrachtwagenchauffeurs door een brug af te sluiten voor vrachtwagens.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja chauffeurs in Nederland worden weggeconcurreerd door goedkope overwerkte Oost-Europeanen en en strenge regelgeving. Als je dan ook nog je vrachtwagen met je leven moet beschermen wordt het er ook niet echt leuker op.
Misschien ben ik dan een beetje simpel maar als je jezelf niet als Nederlander ziet, waarom woon (en werk?) je hier dan? Waarom voelt een deel van de turken zich meer verbonden met turkije en erdogan dan met nederland?quote:Op maandag 19 december 2016 23:44 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ja. Ik zie mij zelf niet als Nederlander, maar dat betekent niet dat ik mij aan het normen en waarde van het Nederlandse samenleving niet hou .
twitter:Gully_F twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:47:18@20committee @Ukrainolution Now it's Pakistani by Die Welt reageer retweet
Weer eens wat nieuws.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
Ieuw. Die haat ik zo erg.quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
Je bent echt het trollen nu.quote:Op maandag 19 december 2016 23:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha. Ben je boos? Als jij iets zegt is t ok en als ik het doe is het erg?
Haha.
Wat boeit dat?quote:Op maandag 19 december 2016 23:48 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je standpunten zijn. Verdedig je de islam of niet?
Van die rossige figurenquote:
Jaquote:Op maandag 19 december 2016 23:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Van die rossige figuren
Tjetjenenquote:
Wat is er precies onzin?quote:
Vast een verdwaalde Tsjetjeen. Moeten die niet in Rusland aanslagen plegen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |