Welke Jozef?quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met als enige verschil dat de meeste mensen Jozef niet zo tof vinden.
Tuurlijk man.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar irriteer ik mij mateloos aan.quote:Op maandag 19 december 2016 23:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De mensen zien liever dat migranten zich assimileren.
We falen allemaal vanwege die reden.quote:
Heeft de dader een trucker vermoord om zijn vrachtwagen te jatten?quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:38:29BERLIN: Dead passenger in truck incident was Polish, nationality of suspected driver is unclear: police spokesman - @ReutersWorld reageer retweet
Wel dan?quote:
Dat mijn Turkse buurman toevalig een toffe kerel is, betekent niet meteen dat alle Turkse Nederlanders zo zijn. Ervaring heet dat.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi die cijfers. Alsof het onderzocht is en uit een rapport afkomstig is ipv jouw hoofd met bullshit cijfers om punten te scoren.
Assimilatie?quote:Op maandag 19 december 2016 23:40 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Daar irriteer ik mij mateloos aan.
Wat had ze getweet dan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:37:33Sorry mensen, zo was het niet bedoeld. Wij zijn hier ook geschrokken van de gebeurtenissen in Berlijn reageer retweet
Vergeet het maar. Nooit.quote:Op maandag 19 december 2016 23:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De mensen zien liever dat migranten zich assimileren.
Wat jij wel of niet graag wilt lijkt mij niet zo interessant in wetenschappelijk onderzoek binnen de sociologie. Jouw morele overtuiging overheerst in de analyse van de menselijke sociologie.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou niet graag beoordeeld worden op de merites van alle langharige mannen uit overijssel met lang haar en een bril...
Fritzl.quote:
Jozef Himmler?quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat Muhammed iets doet geeft niet aan dat de hele groep t doetquote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mijn Turkse buurman toevalig een toffe kerel is, betekent niet meteen dat alle Turkse Nederlanders zo zijn. Ervaring heet dat.
Daar lijkt het wel op, Truck gekaapt, chauffeur vermoord, kerstmarkt omver geploegdquote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft de dader een trucker vermoord om zijn vrachtwagen te jatten?
Wacht maar af. Als eea zo doorgaat, zul je het vanzelf merken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Nooit.
Dat groepje pvv tokkies kan de pot op. Heb een Nederlands paspoort. Wat wat wat wil je doen dan.
Blijkbaar zorgen ze er toch voor dat jij gefrustreerd en al komt bleren dat jij je land kwijtraakt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee. Wacht maar af. Je moet groter denken. Uiteindelijk faalt de moslim.
Alsof je het als chauffeur tegenwoordig nog niet slecht genoeg hebt moeten ze hier dus ook voor gaan uitkijken, gaat lekker zoquote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, Truck gekaapt, chauffeur vermoord, kerstmarkt omver geploegd
Het is geen klein groepje PVV tokkies die dit zouden willen. En dat weet je zelf ook. Anders ben je blind of doof.quote:Op maandag 19 december 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Nooit.
Dat groepje pvv tokkies kan de pot op. Heb een Nederlands paspoort. Wat wat wat wil je doen dan.
Ja. Ik zie mij zelf niet als Nederlander, maar dat betekent niet dat ik mij aan het normen en waarde van het Nederlandse samenleving niet hou .quote:
Jeetje stoere woorden op internet. De gemiddelde vrouw in NL baart 2 kinderen. De gemiddelde moslima meer. Tel eens even na wat dat voor NL betekent over enkele jaren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:42 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wacht maar af. Als eea zo doorgaat, zul je het vanzelf merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |