Ik hoef mij geen Nederlander te voelen om goed geïntegreerd te leven. Ga je praatjes maar in de spiegel verkondigen jij stoere Alpha.quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Welnee joh. Geen kansen meer voor islamofascisten die zelf al aangeven "zich zeker geen Nederlander te voelen". Dweilen met de kraan open en het helpt toch helemaal niks.
Dammen schijnt populairder te worden.quote:Op maandag 19 december 2016 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen die teringterroristen niet gewoon eens een normale hobby zoeken ofzo, gewoon met een vrachtwagen de sloot in rijden ofzo
Je moet fan zijn van een zekere massamoordenaar met een voorliefde voor kinderen neuken.quote:
EN DE OPLOSSING IS HITLER ONTKENNEN EN DOEN ALSOF HET NIEUWE EXTREMISME NIET BESTAAT TENZIJ HET BLANKE MENSEN ZIJN!quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met jullie white pussies. Wijzen naar anderen terwijl je bij jezelf moet beginnen.
ZO IS HITLER GROOT GEWORDEN.
Het eerste wat ik dan zeg is als je "alle moslims eruit gooit" je nergens hebt om ze naar toe te gooien want het merendeel is nederlander dus dan gooi je ze effectief gewoon nederland in. En is er feitelijk niets veranderd.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een eenvoudige HBO opleiding, dus iets praktischer ingesteld dan de gemiddelde wetenschapper. Laten we het eens proberen zou ik zeggen !
Lijkt me ook prima, als ze dan maar wel in een paar damstenen stikken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dammen schijnt populairder te worden.
Het is mi de enige werkbare manier. Het functioneren van het rechtssysteem is afhankelijk van veel factoren, waaronder een mate van samenhorigheid, in de opvoeding een aangeleerd respect voor dat systeem, et cetera. Uitsluiten is niet wenselijk en levert een paradoxale toestand op. Voorkomen, geen massamigratie, was vele malen makkelijker geweest. Maar hier zitten we dan... En nu? Pragmatisme of eindeloos, dogmatisch, idealisme?quote:Op maandag 19 december 2016 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of proberen zo goed en zo kwaad het kan geweld tegen te gaan en mensen geen onrecht aan te doen. En daarvoor hebben we een redelijk goed rechtsysteem en wetten die ik persoonlijk niet graag uitsluitende elementen zie bevatten. Je hebt recht op x behalve als je geboren bent in y... dat is toch geen werkbare situatie.
Probleem is dat 99% van die groep dus niet goed geïntegreerd leeft.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef mij geen Nederlander te voelen om goed geïntegreerd te leven. Ga je praatjes maar in de spiegel verkondigen jij stoere Alpha.
twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:37:33Sorry mensen, zo was het niet bedoeld. Wij zijn hier ook geschrokken van de gebeurtenissen in Berlijn reageer retweet
Bedoel je Jozef? Hij was nml 80 en trouwde een kind van 12.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet fan zijn van een zekere massamoordenaar met een voorliefde voor kinderen neuken.
[..]
EN DE OPLOSSING IS HITLER ONTKENNEN EN DOEN ALSOF HET NIEUWE EXTREMISME NIET BESTAAT TENZIJ HET BLANKE MENSEN ZIJN!
Man waar heb je het over?quote:Op maandag 19 december 2016 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is wat er mis is met jullie white pussies. Wijzen naar anderen terwijl je bij jezelf moet beginnen.
ZO IS HITLER GROOT GEWORDEN.
Wereldwijffiequote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:37:33Sorry mensen, zo was het niet bedoeld. Wij zijn hier ook geschrokken van de gebeurtenissen in Berlijn reageer retweet
Blijft een geil wijf.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Mooi die cijfers. Alsof het onderzocht is en uit een rapport afkomstig is ipv jouw hoofd met bullshit cijfers om punten te scoren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probleem is dat 99% van die groep dus niet goed geïntegreerd leeft.
Nee ik bedoelde acht keer over hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2016 23:33 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat heb je met die kanker die religie heet![]()
![]()
![]()
Daarom faal jij.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man waar heb je het over?
Als ik met een groepje een paar relmarokkanen in elkaar zou trappen, dan word ik vastgezet.
De tweet waarvan je wist dat hij zou komen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik zou niet graag beoordeeld worden op de merites van alle langharige mannen uit overijssel met lang haar en een bril...quote:Op maandag 19 december 2016 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jouw benadering dat we mensen op individuele merites moeten beoordelen is dus ook nergens op gestoeld.
twitter:Conflicts twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:38:29BERLIN: Dead passenger in truck incident was Polish, nationality of suspected driver is unclear: police spokesman - @ReutersWorld reageer retweet
Met als enige verschil dat de meeste mensen Jozef niet zo tof vinden.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je Jozef? Hij was nml 80 en trouwde een kind van 12.
De mensen zien liever dat migranten zich assimileren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoef mij geen Nederlander te voelen om goed geïntegreerd te leven. Ga je praatjes maar in de spiegel verkondigen jij stoere Alpha.
Hollande zat een paar honderd meter naast de ontploffende bommen. Die is geen centimeter veranderd in beleid. Nee, die houd het grotere (zeer enge) plaatje wel in zicht.quote:Op maandag 19 december 2016 23:39 schreef hoechst het volgende:
Is het raar dat ik hoop dat er zoiets eens in dit land gebeurt? Want ik denk dat ze in het kabinet denken: oh ergens anders dat is net niet erg genoeg.
Deflecteren kun je leren.quote:Op maandag 19 december 2016 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je Jozef? Hij was nml 80 en trouwde een kind van 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |