Klopt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Hitler kon het toch wel aardig vinden met moslims
quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
Pechtold: "terroristen kennen geen religie. Het zijn gewoon gekken".
Nee. De kans dat een moslim met een truck een kerstmarkt op stormt is groter dan dat mijn blanke buurman dat doet.quote:Op maandag 19 december 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De kans dat een moslim jou vermoordt tijdens een aanslag is groter dan vermoordt worden je blanke buurman ofzo?
Nouja je geeft dus zelf al aan dat je het niet exact genoeg vind toch is het de enige vorm van wetenschap (hoe alpha ook) die iets zinnigs zegt over dit soort kwesties. Voor een natuurkundige zijn dit veel te veel variabelen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Noem je sociologie nu wetenschap?
Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Goedpraten is debiel ja maar het verschil tussen de politieke aanslagen in Turkije en de terroristische aanslag in Duitsland vind ik nogal wat. Ondanks dat het voor de nabestaanden denk ik weinig verschil maakt.
De duizend euro hebben we allemaal ontvangen, maar dan in mentale valuta.quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
Pechtold: "terroristen kennen geen religie. Het zijn gewoon gekken".
Maar wat nou als jouw buurman Volkert is?quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. De kans dat een moslim met een truck een kerstmarkt op stormt is groter dan dat mijn blanke buurman dat doet.
West-Europeanen zijn mietjes in vergelijking met Oost-Europeanen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
Ik hoop overigens dat er flink wat woeste polen zijn. Die zijn nog niet verpest door alles wat de westerse man ondergaan heeft.
Haha dombo. Moslims kunnen ook blank zijn. En nu?quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. De kans dat een moslim met een truck een kerstmarkt op stormt is groter dan dat mijn blanke buurman dat doet.
En een samenwerking van Europese landen om dit aan te pakken is een debiele gedachte neem ik aan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Zienswijze het volgende:
Pechtold: "terroristen kennen geen religie. Het zijn gewoon gekken. We hebben meer EU nodig".
Dan hebben zijn ouders geen smaak.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Maar wat nou als jouw buurman Volkert is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lost een groot deel van de criminaliteit en overlast op, waar duizenden mensen dagelijks mee te maken krijgen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Zeg t maar concreet. Ik ben benieuwd.
Jouw benadering dat we mensen op individuele merites moeten beoordelen is dus ook nergens op gestoeld.quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja je geeft dus zelf al aan dat je het niet exact genoeg vind toch is het de enige vorm van wetenschap (hoe alpha ook) die iets zinnigs zegt over dit soort kwesties. Voor een natuurkundige zijn dit veel te veel variabelen.
Wees dan een vent en begin bij jezelf.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
West-Europeanen zijn mietjes in vergelijking met Oost-Europeanen.
Probeer als een allochtoon maar eens wat ooverlast te bezorgen in Polen/Tsjechië/Rusland. Grote kans dat je door een groep autochtonen naar de tyfus wordt geslagen.
6 nog maar.quote:
Alles is beter in Oost-Europa.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
West-Europeanen zijn mietjes in vergelijking met Oost-Europeanen.
Probeer als een allochtoon maar eens wat ooverlast te bezorgen in Polen/Tsjechië/Rusland. Grote kans dat je door een groep autochtonen naar de tyfus wordt geslagen.
Sociologie is bij uitstek een studie waarbij persoonlijke overtuiging meer van invloed is op de resultaten dan de 'wetenschap' zelf. Derhalve hecht ik er ook geen enkele waarde aan.quote:Op maandag 19 december 2016 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja je geeft dus zelf al aan dat je het niet exact genoeg vind toch is het de enige vorm van wetenschap (hoe alpha ook) die iets zinnigs zegt over dit soort kwesties. Voor een natuurkundige zijn dit veel te veel variabelen.
Zonder dat 'dombo' zou je post zoveel sterker zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha dombo. Moslims kunnen ook blank zijn. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |