Pauw is in de weer met een dame.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Pauw ligt al in z'n bedje.
Noem je sociologie nu wetenschap?quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben een wetenschapper en volgensmij is het niet bewezen dat als je "alle moslims het land uit gooit" of dingen van dergelijke strekking die hier overal geroepen worden je dan deze aanslagen oplost.
Kortom er zijn zaken die je niet wetenschappelijk kunt benaderen, dat kan wel maar de sociologie is nog lang niet op een punt waarin er voorspeld kan worden hoe mensen zich gaan gedragen bij allerhande wetgevingen. En ik betwijfel het of het ooit zo ver komt.
Gelukkig wonen we in een land waar de oppositie niet machteloos is.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Welke linkse partijen dan ? Zover als je kan terug kijken is er na de tweede wereld oorlog alleen maar rechtse kabinetten geweest.
Ein reich? ze zijn toch tegen europa?quote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
PVV=NSB.
De nieuwe Hitler!!!!
Ein REICH!!!111
Lekker hokjes denken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Razor21 het volgende:
Een nieuwkomer die van het gastland eist dat men zich aan hèm aanpast in plaats van andersom, is geen immigrant maar een bezetter.
Kwam ik tegen op Twitter. Het is wel de waarheid
Wat los je op dan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar het lost wel andere problemen op.
Je kan sociologische fenomenen en voorspellingen in mate van waarschijnlijkheid benaderen. Daar moet je het mee doen in het proces van beleidsvorming. Het alternatief is niets doen en in het uiterste van relativisme gaan hangen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben een wetenschapper en volgensmij is het niet bewezen dat als je "alle moslims het land uit gooit" of dingen van dergelijke strekking die hier overal geroepen worden je dan deze aanslagen oplost.
Kortom er zijn zaken die je niet wetenschappelijk kunt benaderen, dat kan wel maar de sociologie is nog lang niet op een punt waarin er voorspeld kan worden hoe mensen zich gaan gedragen bij allerhande wetgevingen. En ik betwijfel het of het ooit zo ver komt.
En ein Führer. Dat was ook wel belangrijk in die kreet.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ein reich maar ook één volk toch? Dat zou eens tijd worden.
Ze moeten wel toch omdat dat luisteren is naar wat er speelt in het land. Want Dennis heeft wel schulden en hij is de man die rond moet komen en waarvan er een grote groep de schuld bij immigranten legt. Dus pauw luistert juist naar het volk op deze manier.quote:Op maandag 19 december 2016 23:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:21:35In Turkije is de Russische ambassadeur gedood en in Berlijn was een aanslag op een kerstmarkt. Vanavond in Pauw: Dennis van de dierenwinkel. reageer retweet
Goedpraten is debiel ja maar het verschil tussen de politieke aanslagen in Turkije en de terroristische aanslag in Duitsland vind ik nogal wat. Ondanks dat het voor de nabestaanden denk ik weinig verschil maakt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geweld goedpraten zolang het jou uitkomt is dat nog meer.
Dat was een daad tegen de overheid, dus heldhaftig.quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst stond te juichen toen in TR een bomaanslag was?
Ik heb maar een eenvoudige HBO opleiding, dus iets praktischer ingesteld dan de gemiddelde wetenschapper. Laten we het eens proberen zou ik zeggen !quote:Op maandag 19 december 2016 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je inwoner definieert.quote:Op maandag 19 december 2016 23:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lekker hokjes denken.
Volgens de wet is elke inwoner van Nederland gelijk.
Is dat een serieuze vraag?quote:
De kans dat een moslim jou vermoordt tijdens een aanslag is groter dan vermoordt worden je blanke buurman ofzo?quote:
Ik denk dat je voornamelijk meer problemen maakt.quote:Op maandag 19 december 2016 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar het lost wel andere problemen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |