twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het is een eigen gemeenschap. Wij zijn de ander. Die verzoeningsactie kun je zien als een diplomatieke boodschap van het ene land tot het andere. Dat is het werkelijke probleem.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je niet kijkt niet nee. Bij nice is er gelijk een verzoeningsactie geweest vanuit de moslim gemeenschap, moslims geleerden en geestelijken hebben al verschillende brieven geschreven waarom aanslagen tegen het islamitisch geloof zijn. Het maakt niet uit wat er uit die hoek gezegd wordt het wordt toch niet geloofd.
Dat is heel erg dom. Als je PVV stemt omdat je denkt dat die de oplossing hebben maak je ons land juist kapot.quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas blijft er een grote groep mensen over die niet meer kan nadenken of daar zin in heeft.
Ik huil in mijn hart.
Sinds de Duitse eenmaking ruim 200 doden door brandstichtingen gericht tegen buitenlanders... Hoezo allemaal uit één hoek?quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het punt is dat het allemaal uit één hoek komt, elke keer weer, geinspireerd door 1 bepaalde religie. Dat is toch wel op zn minst opmerkelijk.
Naïef geleuter van een provinciaal. Geeft niet, je komt er nog wel achter.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende: Ik wil even iets mededelen voordat ik ga slapen: Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn, zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was. Nou kun je wel zeggen dat het de schuld van de terroristen is dat de moslims het op hun kop krijgen. Maar neeeee! Jullie* zijn zelf zo dom om mensen over 1 kam te scheren. Btw. Ik ben zelf geen moslim *voor de mensen die zich aangesproken voelen. Welterusten
![]()
Hij voerde gewoon een operatie uit, terwijl hij de truck bestuurde.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Razor21 het volgende:
Het was gewoon een hersenchirurg zonder rijbewijs mensen
Ja maar dat zijn excessen. Net als die doner moorden etc.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Sinds de Duitse eenmaking ruim 200 doden door brandstichtingen gericht tegen buitenlanders... Hoezo allemaal uit één hoek?
Opzich ben ik het daar mee eens maar als het vervangen wordt door stroming die alle religie verbied en dan maar die mensen dingen aan gaat doen omdat ze hun gedachtegoed niet volgen etc etc etc heb je weer een nieuw sprookje waar weer net zulke rampzalige dingen uit voort komen alleen onder een ander naampje.quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Religie is prima, maar wel achter gesloten deuren en hou het voor jezelf. Zonder religie ziet Nederland er zoveel mooier uit ipv zon achterlijk sprookjesboek uit de jaren 0 te volgen.
En hoeveel slachtoffers door de islamieten? Ik begrijp dat die niet te tellen zijn, want dat is meer dan een honderdvoud.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Sinds de Duitse eenmaking ruim 200 doden door brandstichtingen gericht tegen buitenlanders... Hoezo allemaal uit één hoek?
Pijnlijk, maar waar.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een eigen gemeenschap. Wij zijn de ander. Die verzoeningsactie kun je zien als een diplomatieke boodschap van het ene land tot het andere. Dat is het werkelijke probleem.
Wie dat doet, doet er niet toe.quote:Op maandag 19 december 2016 23:15 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Zeg me nou niet dat ze worden uitgespeeld door de loemenadi. Ok?
Ze zou voor het Internationale Strafhof te Den Haag moeten komen. Er zijn al meerdere aanslagen in Duitsland met doden gepleegd.quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef VeX- het volgende:
Kan niet wachten totdat Merkel in de verkiezingen wordt afgestraft en de volgende nagel aan de EUropese doodskist wordt genageld.
Wat is de oplossing dan? Eenzijdige verzoening? Eenzijdige integratie? Eenzijdig tegemoetkomen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is heel erg dom. Als je PVV stemt omdat je denkt dat die de oplossing hebben maak je ons land juist kapot.
Ik huil met je mee.
Het is irrelevant hoeveel Moslims terrorisme supporten. Denk je dat alle Moslims eerst gaan stemmen over een aanslag ofzo? Denk je dat de Yezidi, Shia en Christenen veel troost hadden aan het feit dat de meeste Moslims in Mosul gematigd waren?quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je niet kijkt niet nee. Bij nice is er gelijk een verzoeningsactie geweest vanuit de moslim gemeenschap, moslims geleerden en geestelijken hebben al verschillende brieven geschreven waarom aanslagen tegen het islamitisch geloof zijn. Het maakt niet uit wat er uit die hoek gezegd wordt het wordt toch niet geloofd.
Aanslagen in Duitsland?quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En hoeveel slachtoffers door de islamieten? Ik begrijp dat die niet te tellen zijn, want dat is meer dan een honderdvoud.
Ook waar. Het blijft lastig inderdaad maar geef mij maar wetenschap en ik geloof iets pas als het bewezen is.quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Opzich ben ik het daar mee eens maar als het vervangen wordt door stroming die alle religie verbied en dan maar die mensen dingen aan gaat doen omdat ze hun gedachtegoed niet volgen etc etc etc heb je weer een nieuw sprookje waar weer net zulke rampzalige dingen uit voort komen alleen onder een ander naampje.
twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:08:18Wat een heftig nieuws uit Berlijn... Deze leuke heren pasten er net hun muziek op aan #SR16 https://t.co/g2QPTX6LUH reageer retweet
Welke oplossing brengt het PVV dan?quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat is de oplossing dan? Eenzijdige verzoening? Eenzijdige integratie? Eenzijdig tegemoetkomen?
jezusquote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
Lekker handig die foto Dione. Oja SR16
[ afbeelding ]twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:08:18Wat een heftig nieuws uit Berlijn... Deze leuke heren pasten er net hun muziek op aan #SR16 https://t.co/g2QPTX6LUH reageer retweet
Zolang het de enige partij die openlijk het gezwel genaamd islam probeert te bestrijden zie ik geen alternatief. Ookal vind ik Wilders maar een clown en denk ik ook niet dat hij de oplossing kan bieden maar andere partijen lijken het gezwel alleen maar te willen laten groeien.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is heel erg dom. Als je PVV stemt omdat je denkt dat die de oplossing hebben maak je ons land juist kapot.
Ik huil met je mee.
Hee, een lekker wijf in dit topic.quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DionneStax twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:08:18Wat een heftig nieuws uit Berlijn... Deze leuke heren pasten er net hun muziek op aan #SR16 https://t.co/g2QPTX6LUH reageer retweet
Ga zo door. Mogelijk vallen bij meer nederlanders dan eindelijk de schellen van de ogen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
HAHAHAHAH we komen Nederland overnemen!!!!!! W8 maar1!!1
Ze stond op een voetstuk maar dat gebitquote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
Was jij niet degene die laatst stond te juichen toen in TR een bomaanslag was?quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Als we nou individualistisch anarchistisch waren geweest en we ellendige concepten als geloof en overheid nooit gehad hadden, was dit niet gebeurt.
Staxquote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Razor21 het volgende:
De eerste stap naar een oplossing is het beestje bij de naam noemen. Tot nu toe is er helaas maar één partij die begrijpt dat het allemaal niet bepaald de goede kant op gaat.quote:Op maandag 19 december 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik huil met je mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is vanaf 2015.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
Van mij mag er wel een vrachtwagen dat glazen huis in kachelen.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
Populisme. Concreet niks verwacht ik.quote:Op maandag 19 december 2016 23:20 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Welke oplossing brengt het PVV dan?
quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
Van mij mag er wel een vrachtwagen dat glazen huis in kachelen.
Ja. Jullie vrouwen zullen wij een burqa laten dragen. Hahah.quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ga zo door. Mogelijk vallen bij meer nederlanders dan eindelijk de schellen van de ogen.
De PVV is alleen groot omdat andere partijen niet met werkbare oplossingen komen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Populisme. Concreet niks verwacht ik.
Is toch totaal wat anders...?quote:Op maandag 19 december 2016 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst stond te juichen toen in TR een bomaanslag was?
Wat heeft dit weer met links te maken dan ? Rechts is zeker niet naief .quote:Op maandag 19 december 2016 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
Duitsland is ook naief. Waarom hebben ze geen maatregelen genomen na Nice? Zijn ze daar echt werkelijk zo links en naief?
Prachtig. Goed zo doorgaan!quote:Op maandag 19 december 2016 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op maandag 19-12-2016 om 23:21:35In Turkije is de Russische ambassadeur gedood en in Berlijn was een aanslag op een kerstmarkt. Vanavond in Pauw: Dennis van de dierenwinkel. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |