Inderdaad...quote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lief jong, de geschiedenis herhaalt zich.
Dit ook ja, waar blijft hun keiharde directe reactie? Nergens te zien en horen die gasten. Zum kotsen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:07 schreef Onnoman het volgende:
en waar is onze moslim gemeenschap? staan ze weer op hun tafels en stoelen te dansen?
Hoe ga jij verzekeren dat de grensposten overal beveiligd zijn, en er een dito leger achter de hand is ter verdediging van het land? Voorts: hoe ga je die hele papierwinkel aan 'preventieve' maatregelen uitvoeren die moeten scannen op uit- en inheemse potentiėle terroristen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom zou de overheid groter moeten om het leger en de douane te versterken?
twitter:ChuckLane1 twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:56:20One cannot overstate the unease in Germany over perceived breakdown in order over last year. Merkel must act fast or ... sink fast. reageer retweet
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef SecretPret het volgende:
Ik wil even iets mededelen voordat ik ga slapen:
Mensen die hun haat direct vestigen op de moslim in het algemeen zijn echt niet goed wijs in hun hoofd. "Als ze naar de verkeerde moskee gaan radicaliseren ze zo". "De moslims die "voor vrede" zijn, zijn later geradicalisseerd". Ik moet eerlijk zeggen. Ik maak me druk om deze maatschappij, er komt een steeds dikkere lijn tussen bepaalde volken/rassen/religies. Dat wordt dan straks een nog grotere probleem dan die aanslagen, dat kan ik hier iedereen garanderen. Het niveau is gewoon niet te geloven. Zo diep kun je gewoon niet zinken. Laatst een aantal vreselijke reacties gezien op RTL nieuws over een man die de moslims het liefs slacht. En dat in het algemeen. Ik kan jullie zeggen dat Nederland nog geen 5 jaar geleden veeeeeeeel anders was.
Nou kun je wel zeggen dat het de schuld van de terroristen is dat de moslims het op hun kop krijgen. Maar neeeee! Jullie* zijn zelf zo dom om mensen over 1 kam te scheren.
Btw. Ik ben zelf geen moslim
*voor de mensen die zich aangesproken voelen.
Welterusten
Het zandbak, de leven...de islamisering gaat doorquote:Op maandag 19 december 2016 23:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het zandbak is nog niet bepaald een goed gebruik van lidwoorden.
Mooi dat ik toch nog iemand aan het lachen maak voor ik afsluit...quote:Op maandag 19 december 2016 23:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Dat de politie het zegt is logisch maar dat jij nog probeert net te doen alsof het geen aanslag is is wel hilarisch.
Extremistische non-religie/anti-religie is al net zo kwalijk (zie rusland) Laten we mensen alsjeblieft op hun eigen daden aanspreken, en niet bij voorbaat op de daden van anderen. Als je al niet meer af en toe iets achterlijks mag denken dan kunnen we nederland beter opdoeken.quote:Op maandag 19 december 2016 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat naief. Religie is al achterlijk maar de islam al helemaal in onze Westerse cultuur
Klopt, ik zal er voortaan daar beter opletten.quote:Op maandag 19 december 2016 23:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het zandbak is nog niet bepaald een goed gebruik van lidwoorden.
Helaas blijft er een grote groep mensen over die niet meer kan nadenken of daar zin in heeft.quote:
Over legend doen gesproken. Wat moeten we hier mee?quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef einzeinz het volgende:
Het gekke is, is dat ik vanmorgen wakker werd met de gedachte dat er deze week ofwel in Keulen, Dusseldorf of Berlijn een aanslag zou gebeuren met een vrachtwagen. :S
Ik had een visioen :S en het kwam op de dag van 'denken'.
Allemaal jouw schuld.quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef einzeinz het volgende:
Het gekke is, is dat ik vanmorgen wakker werd met de gedachte dat er deze week ofwel in Keulen, Dusseldorf of Berlijn een aanslag zou gebeuren met een vrachtwagen. :S
Misschien moet je een nieuw geloof oprichten ?quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef einzeinz het volgende:
Precies. Gewoon zaken als Scientology of andere sektarische stromingen toelaten. Niet oordelen op de daden van anderen immers. En denkbeelden zijn niet strafbaar.quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Extremistische non-religie/anti-religie is al net zo kwalijk (zie rusland) Laten we mensen alsjeblieft op hun eigen daden aanspreken, en niet bij voorbaat op de daden van anderen. Als je al niet meer af en toe iets achterlijks mag denken dan kunnen we nederland beter opdoeken.
Veel mensen lijken een graf voor een ander te graven.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
En iedere aanslag zoals deze schuiven we weer een klein stukje op. Zo graven de moslims hun eigen graf, al denken ze anders.
Een nieuw geloof...quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Misschien moet je een nieuwe geloof oprichten ?
Trek een blauwe jurk aan en huur een hal in Tiel.quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef einzeinz het volgende:
Religie is prima, maar wel achter gesloten deuren en hou het voor jezelf. Zonder religie ziet Nederland er zoveel mooier uit ipv zon achterlijk sprookjesboek uit de jaren 0 te volgen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Extremistische non-religie/anti-religie is al net zo kwalijk (zie rusland) Laten we mensen alsjeblieft op hun eigen daden aanspreken, en niet bij voorbaat op de daden van anderen. Als je al niet meer af en toe iets achterlijks mag denken dan kunnen we nederland beter opdoeken.
We leven in een rechtsstaat met diverse politieke partijen. Geen enkele partij zal een meerderheid halen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
En iedere aanslag zoals deze schuiven we weer een klein stukje op. Zo graven de moslims hun eigen graf, al denken ze anders.
Ok nu moest ik lachen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over legend doen gesproken. Wat moeten we hier mee?²
Het punt is dat het allemaal uit één hoek komt, elke keer weer, geinspireerd door 1 bepaalde religie. Dat is toch wel op zn minst opmerkelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas blijft er een grote groep mensen over die niet meer kan nadenken of daar zin in heeft.
Ik huil in mijn hart.
Als de blanke man zich boos maakt gebeuren er verschrikkelijke dingen leert de geschiedenis ons. Alleen voor de blanke man niet zo.quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Veel mensen lijken een graf voor een ander te graven.
Schiet je niet veel mee op als je uiteindelijk allemaal onder de grond ligt.
Heb je ook al een droom gehad dat Feyenoord kampioen wordt? Zodra je die droom hebt, wil ik hem graag horenquote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef einzeinz het volgende:
Vent ga een end weg...quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Als de blanke man zich boos maakt gebeuren er verschrikkelijke dingen leert de geschiedenis ons. Alleen voor de blanke man niet zo.
Joh wees blij dat er mensen zijn die de perkjes onderhouden.. Dat ze dan op internet een beetje schreeuwen vind ik niet erg.. daar zit gewoon een uit knop op..quote:Op maandag 19 december 2016 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas blijft er een grote groep mensen over die niet meer kan nadenken of daar zin in heeft.
Ik huil in mijn hart.
Hoe kun je dit ontkennen?quote:
Daar kom je nu mee. Meld het even vooraf.quote:Op maandag 19 december 2016 23:10 schreef einzeinz het volgende:
Uhmmmmm...quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Hoe kun je dit ontkennen?
Mensen hebben niet echt door dat ze keihard tegen elkaar uitgespeeld worden.quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Als de blanke man zich boos maakt gebeuren er verschrikkelijke dingen leert de geschiedenis ons. Alleen voor de blanke man niet zo.
Als je niet kijkt niet nee. Bij nice is er gelijk een verzoeningsactie geweest vanuit de moslim gemeenschap, moslims geleerden en geestelijken hebben al verschillende brieven geschreven waarom aanslagen tegen het islamitisch geloof zijn. Het maakt niet uit wat er uit die hoek gezegd wordt het wordt toch niet geloofd.quote:Op maandag 19 december 2016 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit ook ja, waar blijft hun keiharde directe reactie? Nergens te zien en horen die gasten. Zum kotsen.
Bullshit.quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het punt is dat het allemaal uit één hoek komt, elke keer weer, geinspireerd door 1 bepaalde religie. Dat is toch wel op zn minst opmerkelijk.
Ik vrees de fascistische 'anti-fascistische' (linkse) diversiteitsmens dan ook veel meer dan moslimextremisten.quote:Op maandag 19 december 2016 23:12 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dus volgens jouw geschiedenis is de blanke agressor niet verschrikkelijk? Ok dan.quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhmmmmm...
Geschiedenis en zo.
Zeg me nou niet dat ze worden uitgespeeld door de loemenadi. Ok?quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen hebben niet echt door dat ze keihard tegen elkaar uitgespeeld worden.
En in die brief stond wel dat het niet namens de islam was? Dan ben je toch meteen uitgepraat man.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je niet kijkt niet nee. Bij nice is er gelijk een verzoeningsactie geweest vanuit de moslim gemeenschap, moslims geleerden en geestelijken hebben al verschillende brieven geschreven waarom aanslagen tegen het islamitisch geloof zijn. Het maakt niet uit wat er uit die hoek gezegd wordt het wordt toch niet geloofd.
Nouja nu ben ik te lui om de aanslagen van de afgelopen 20 jaar op te zoeken en dat in een grafiek te zetten, maar ik kan je de uitkomst ook zonder dat, op een briefje geven...quote:
Hoe veel van de aanslagen van de afgelopen 10 jaar in Europa zijn niet namens de Islam gepleegd?quote:
Ja, hoeveel mensen? 100 ofzo? En wat gebeurde er daarna? Collectief gezeik over Turkije en hoe de media daar geen aandacht aan schonk terwijl het tegendeel waar was.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je niet kijkt niet nee. Bij nice is er gelijk een verzoeningsactie geweest vanuit de moslim gemeenschap, moslims geleerden en geestelijken hebben al verschillende brieven geschreven waarom aanslagen tegen het islamitisch geloof zijn. Het maakt niet uit wat er uit die hoek gezegd wordt het wordt toch niet geloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |