we zijn verlorenquote:Op maandag 19 december 2016 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet ook echt niks om jullie te helpen.
Daar is het in ieder geval wel warmer.quote:Op maandag 19 december 2016 02:00 schreef zeer het volgende:
[..]
we zijn verloren
Hopelijk is er op Schiphol meer open
door de mediaquote:Op maandag 19 december 2016 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
Weet eigenlijk niet waarom ik dat gekocht heb
huh hoe kan dat danquote:Op maandag 19 december 2016 02:34 schreef zeer het volgende:
Gvd op Schiphol is ook alles dicht, kunnen nog niet eens de douane door
neequote:Op maandag 19 december 2016 02:39 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij nou al eens werk gevonden dat je leuk vind?
ja bij de treinen daar is wel van alles open maar daar is het koud en de eerste vlucht gaat pas half 6 dus denk dat er pas om half 4 douane personeel aanwezig isquote:
je bent ook wel vroeg danquote:Op maandag 19 december 2016 02:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ja bij de treinen daar is wel van alles open maar daar is het koud en de eerste vlucht gaat pas half 6 dus denk dat er pas om half 4 douane personeel aanwezig is
ga je na toe danquote:Op maandag 19 december 2016 03:01 schreef zeer het volgende:
[..]
dit was wbt geld het gunstigste en we gaan toch 2 weken dus genoeg tijd om te herstellen
voor paar tientjes vier uur op Schiphol moeten hangenquote:Op maandag 19 december 2016 03:01 schreef zeer het volgende:
[..]
dit was wbt geld het gunstigste en we gaan toch 2 weken dus genoeg tijd om te herstellen
was wel meer dan een paar tientjes thoquote:Op maandag 19 december 2016 03:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor paar tientjes vier uur op Schiphol moeten hangen
dat gaat niet meer sterretje maar ze kijken gewoon of je moslim bentquote:Op maandag 19 december 2016 03:33 schreef zeer het volgende:
Heb nog altijd geen sterretje achter m'n naam mocht zo de douane door
gelukkig kunnen ze niet in je hart kijkenquote:Op maandag 19 december 2016 03:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat gaat niet meer sterretje maar ze kijken gewoon of je moslim bent
dat hoop je maarquote:Op maandag 19 december 2016 03:36 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze niet in je hart kijken
zal je zo wel visitatie krijgenquote:Op maandag 19 december 2016 03:37 schreef zeer het volgende:
[..]
had net body scan alle vrouwen waren onder de indruk
JA HIER.quote:
dag makkerquote:Op maandag 19 december 2016 05:39 schreef zeer het volgende:
We zitten in het vleigtuig dus over en uit
houd je bek over haags johquote:Op maandag 19 december 2016 08:37 schreef Chai het volgende:
Is het in de reet van de kerstliedjesflikker aangenamer dan?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ben blij dat het zaterdag is en hem niet een hele kanjer ochtend en middag in sc hebben.
En nu is het weer maandagquote:
morty met yquote:
lol madquote:
beidequote:
ja jij wil ook vrijwillig mee naar een kerstmarkt?quote:
Had stukje van rick en morty gezien maar sprak mij niet echt aan... misschien eerst even inkomen ofzo? bojack is wel cool.quote:
Hahaaa ;Pquote:
Manmanmanquote:
Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.quote:Op maandag 19 december 2016 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij wil ook vrijwillig mee naar een kerstmarkt?
Vind de reacties erop grappig. Vooral die van die beta's die een vriendin niet missen, omdat de keer dat ze er een hadden, ze zo onder de plak zaten dat ze allemaal dingen moesten doen die ze niet leuk vinden.quote:
ooh ik wist niet dat er niks tussen zatquote:Op maandag 19 december 2016 09:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.
Nee dit. 9 jaar lang naar de bertverderrie gaan met O&N begint ook een keer te vervelen
Volgens mij was dat gewoon een stukje van die OPquote:Op maandag 19 december 2016 09:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik wist niet dat er niks tussen zat
oohwquote:Op maandag 19 december 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een stukje van die OP
echt hequote:Op maandag 19 december 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een stukje van die OP
o toch maar ff lezenquote:Op maandag 19 december 2016 09:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind de reacties erop grappig. Vooral die van die beta's die een vriendin niet missen, omdat de keer dat ze er een hadden, ze zo onder de plak zaten dat ze allemaal dingen moesten doen die ze niet leuk vinden.
Wat een dompie die peru ook hequote:
hoiquote:
Heeuujjquote:Op maandag 19 december 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een dompie die peru ook he
[..]
hoi
wie ben jij? 2017 braddie?quote:Op maandag 19 december 2016 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb trouwens een jeans aan die ik al bijna 10 jaar heb. Past me gewoon weer prima
yo pensquote:
was je dikkertje danquote:Op maandag 19 december 2016 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahah nee joh mallie dat zie je toch![]()
![]()
Als ik er al in zou komen zou het inmiddels meer een 7/8 broek zijn denk ik.quote:Op maandag 19 december 2016 09:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb trouwens een jeans aan die ik al bijna 10 jaar heb. Past me gewoon weer prima
Goed weekend gehad?quote:Op maandag 19 december 2016 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een dompie die peru ook he
[..]
hoi
Ja, lekker rustig. Jammer dat men mij zo mist hier in het weekend.quote:
Echt hè, mijn weekend was ook leuk hoor. Bedankt voor de interessequote:Op maandag 19 december 2016 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lekker rustig. Jammer dat men mij zo mist hier in het weekend.
Hey, slecht nieuws, ook samen zuipen, halve dagen neuken en een beetje in een sauna zitten verveelt na een tijdje.quote:Op maandag 19 december 2016 09:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.
Nee dit. 9 jaar lang naar de bertverderrie gaan met O&N begint ook een keer te vervelen
Madquote:Op maandag 19 december 2016 09:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, mijn weekend was ook leuk hoor. Bedankt voor de interesse
Sorry. Ga je nu in het weekend ook naar gaybars enzo?quote:Op maandag 19 december 2016 09:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, daar komen te veel van die 'kijk-mij-eens-nicht-zijn-types'quote:Op maandag 19 december 2016 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry. Ga je nu in het weekend ook naar gaybars enzo?
quote:Op maandag 19 december 2016 09:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, daar komen te veel van die 'kijk-mij-eens-nicht-zijn-types'
ik nam dat stukje over uit het topic hequote:Op maandag 19 december 2016 09:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hey, slecht nieuws, ook samen zuipen, halve dagen neuken en een beetje in een sauna zitten verveelt na een tijdje.
Heb eigenlijk wel zin om bij een random persoon naar de bertverderrie te gaan zonder het crash gedeelte.
Haha al 2 mensen voor het lapje gehouden! boom!!quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik nam dat stukje over uit het topic he
Waarom wil geen enkele vrouw mij? Ik ben perfect, mooi, intelligent, geavanceerd en de perfecte heer. Ik snap het echt niet. Het leven is ONEERLIJKquote:
Oh.quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja wat een mongolen hequote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha al 2 mensen voor het lapje gehouden! boom!!
yo elliot.quote:Op maandag 19 december 2016 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom wil geen enkele vrouw mij? Ik ben perfect, mooi, intelligent, geavanceerd en de perfecte heer. Ik snap het echt niet. Het leven is ONEERLIJK
Echt roflquote:Op maandag 19 december 2016 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja wat een mongolen he
Myrr naam ook een reactie uit dat topic over.quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is dat toch voor sneue hype johquote:Op maandag 19 december 2016 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Myrr naam ook een reactie uit dat topic over.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 19 december 2016 09:48 schreef Myrr het volgende:
Ja, dus, dikke doei Noel. Mij voor de lapje denken te houden bazzz
Bij mij.quote:Op maandag 19 december 2016 09:55 schreef Myrr het volgende:
Ha. Hahaha. Ha. Bij wie doet Rabo bankieren wel normaal? Gisteren bijna al m'n geld naar m'n spaarrekening gedaan en nu kan ik niet pinnen want er is iets af gegaan. Kan ook niets terug storten van m'n spaar want HIJ DOET HET NIET. Padamtssk.
Vandaag ook weer een aantal obstakels op de weg. Dacht dronken mensen in de auto maar waren vrouwen met Phone op het stuur en naar beneden starend rijdenquote:Op maandag 19 december 2016 10:17 schreef Montelly het volgende:
Dinnen als ze tegenwoordig een wijntje doen.
[ afbeelding ]
Hallo.quote:
Ow dat valt niet eens op meer, ben eerder bang dat tijdens filerijden eentje bij mij achterop knalt. Zie het zo vaak gebeuren he, dan schrikken ze en gaan vol in de ankers omdat rode remlichten aanspringen.quote:Op maandag 19 december 2016 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een aantal obstakels op de weg. Dacht dronken mensen in de auto maar waren vrouwen met Phone op het stuur en naar beneden starend rijden
Kom ze helaas elke dag tegen, niet eens een grap.
Ja, klopt... gelukkig zijn er hier nauwelijks files maar echt, manmanman wat een hoop debielen op de wegquote:Op maandag 19 december 2016 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow dat valt niet eens op meer, ben eerder bang dat tijdens filerijden eentje bij mij achterop knalt. Zie het zo vaak gebeuren he, dan schrikken ze en gaan vol in de ankers omdat rode remlichten aanspringen.
Ik dacht juist eigenlijk dat die bars wel chill waren. Ach, zal allemaal wel.quote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! grappig, ik ken twee homoseksuele mannen en die zeggen precies dat over gaybars.
Eh juistquote:Op maandag 19 december 2016 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom wil geen enkele vrouw mij? Ik ben perfect, mooi, intelligent, geavanceerd en de perfecte heer. Ik snap het echt niet. Het leven is ONEERLIJK
Zal ook wel verschil zitten in het een en het ander lijkt mij? je moet net de goeien kennen denk ik.quote:Op maandag 19 december 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht juist eigenlijk dat die bars wel chill waren. Ach, zal allemaal wel.
o zooquote:Op maandag 19 december 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
neuh, geen dikkertje. was in de tussentijd gewoon iets te veel afgevallen
quote:Op maandag 19 december 2016 09:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Big boy. Ik zit op 62.quote:Op maandag 19 december 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was 96, toen ___/ 69en nu weer ergens rond de 92
hahah Niels is klein opdondertje die je zo omver blaastquote:
176 lengte. Met skates ietsje meer naturlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 10:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah Niels is klein opdondertje die je zo omver blaast
wow dat scheelt nogalquote:Op maandag 19 december 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was 96, toen ___/ 69en nu weer ergens rond de 92
gewoon heel boos kijken uit raampje en knikkers gooien ja tog?quote:Op maandag 19 december 2016 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow dat valt niet eens op meer, ben eerder bang dat tijdens filerijden eentje bij mij achterop knalt. Zie het zo vaak gebeuren he, dan schrikken ze en gaan vol in de ankers omdat rode remlichten aanspringen.
Als je slank bent vang je ook minder wind hè.quote:Op maandag 19 december 2016 10:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk je uit met windkracht 4
netjesquote:Op maandag 19 december 2016 10:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh dat ga ik op 16 januari doen
en toch geen vrouw he... onbegrijpelijkquote:
Echt oneerlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 10:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en toch geen vrouw he... onbegrijpelijk
So unfair.quote:Op maandag 19 december 2016 10:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en toch geen vrouw he... onbegrijpelijk
Zit te denken aan forel of makreel. Paling vind ik ook lekker, maar er wordt gewaarschuwd voor gifstoffen in paling.quote:
Ik heb die twee nooit gerookt gehad, denk ik. Paling wel, maar omdat het daar zo slecht mee gaat, laat ik die nu liever zwemmen.quote:Op maandag 19 december 2016 10:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit te denken aan forel of makreel. Paling vind ik ook lekker, maar er wordt gewaarschuwd voor gifstoffen in paling.
Van de zomer geep gevangen en gerookt. Is ook wel een aanrader.quote:Op maandag 19 december 2016 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb die twee nooit gerookt gehad, denk ik. Paling wel, maar omdat het daar zo slecht mee gaat, laat ik die nu liever zwemmen.
Dat heb ik echt nog nooit (bewust) gegetenquote:Op maandag 19 december 2016 10:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van de zomer geep gevangen en gerookt. Is ook wel een aanrader.
Kom maar opquote:Op maandag 19 december 2016 10:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zal jou paling eens gaan roken
Ik ben al onderwegquote:Op maandag 19 december 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar de viskar op de boelervard
Bij wie heb je hem erin gestokenquote:Op maandag 19 december 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn piemel aangestoken
quote:Op maandag 19 december 2016 11:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bij wie heb je hem erin gestoken
NewtonmilliVolt?quote:Op maandag 19 december 2016 11:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoor iedereen praten over NmV maar ik kan het niet meer vinden
Wat kan jij welquote:Op maandag 19 december 2016 11:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoor iedereen praten over NmV maar ik kan het niet meer vinden
De sfeerverziekers zijn er nu nietquote:Op maandag 19 december 2016 11:17 schreef Pensylvania het volgende:
Ik vind het hier erg rustig en erg vriendelijk. Trots op jullie!
Maar? Wat is er gebeurd dat dit nu ineens zo is? Een hoop bans uitgedeeld of collectief op de vingers getikt?
Nee zeer is op vakantiequote:Op maandag 19 december 2016 11:17 schreef Pensylvania het volgende:
Maar? Wat is er gebeurd dat dit nu ineens zo is? Een hoop bans uitgedeeld of collectief op de vingers getikt?
quote:
quote:
quote:
Haags_kwartiertje is er nietquote:Op maandag 19 december 2016 11:17 schreef Pensylvania het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Arghhhh als ik nou gen bij tentamen van voor de zomervakantie gwn gepraat had met treinemsiej en afgdlopr week haar gwn gegroet had toen ik dr tegekwam station miss had ze me dan wel geliked tinder gvd man
#geenzinmeeromteleven
#waardoeikhetallemaalnogvoor
No worries man, ze had je evengoed niet geliked.quote:Op maandag 19 december 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Arghhhh als ik nou gen bij tentamen van voor de zomervakantie gwn gepraat had met treinemsiej en afgdlopr week haar gwn gegroet had toen ik dr tegekwam station miss had ze me dan wel geliked tinder gvd man
#geenzinmeeromteleven
Cockblock jokes. 1965 wil haar grappen terug.quote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
No worries man, ze had je evengoed niet geliked.
idd... als ge et over dun duvel het!quote:
SOWquote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Onzin, brengt juist sfeer. Gewoon genieten en niet al te serieus nemen en boos om worden enzo zoals sommigen hier doenquote:
hahah frustyquote:Op maandag 19 december 2016 11:36 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Cockblock jokes. 1965 wil haar grappen terug.
JA NOU IK BEN GVD TANTOEMADquote:Op maandag 19 december 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin, brengt juist sfeer. Gewoon genieten en niet al te serieus nemen en boos om worden enzo zoals sommigen hier doen
Heb je al een huis gekocht?quote:Op maandag 19 december 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
#geenzinmeeromteleven
ohjeej... in de plaats van Braddie gekomen?quote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
WEB / tailflox de nieuwe FOK! vlogger.
hoezo denk je dat nou weerquote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
blijkbaar niet dusquote:Op maandag 19 december 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo denk je dat nou weer
Weetje wel niet hoe leuk ze mij vond
Wat ene kutopmerking.quote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Gerda Tolsteyn terugquote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijf kalm en care nietquote:
oefquote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed ze danquote:Op maandag 19 december 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo denk je dat nou weer
Weetje wel niet hoe leuk ze mij vond
Hallo frassquote:
ahaha en je moeder is stephaniequote:Op maandag 19 december 2016 11:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
ik ben anthonie
Snappie?
Hahahaha
Kan bijna niet anders.quote:Op maandag 19 december 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zit hardroma soms in een psychiatrische instelling met wel heel ruime computertijden?
quote:Op maandag 19 december 2016 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik zeg toch VOND
Meneertje lts zwakstroom
Heb je nu nog griep dan?quote:Op maandag 19 december 2016 12:19 schreef Fushia2 het volgende:
Sinds ik de griep gehad heb rook ik echt nog amper
quote:Op maandag 19 december 2016 12:30 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
[..]
als marokkanen dat nu zouden doen dan zouden dames de hele dag naar hun besneden leuters kunnen kijken
quote:
Niet gelezenquote:Op maandag 19 december 2016 12:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Ik mag wel met 1 iemand alleen op de kamer.
Dus hans winkwink.
Oude bekende ja.quote:Op maandag 19 december 2016 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar oke. Was dus even weer tijd voor iemand om die 'ik ben fan van Marokkanen piemels kloon' uit de kast te halen.
Nooit gezien.quote:Op maandag 19 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
U wot?
Mijn klonen:
Oriente
xPressie
Wildschaap
Ik spreek in verleden tijd tochquote:Op maandag 19 december 2016 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je nu nog griep dan?dat is wel erg lang.
Oja niet goed gelezen.quote:
Ruimte zat wil je zeggen?quote:Op maandag 19 december 2016 12:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hoorde onlangs dat zelfs Haywood zich er zou schuilhouden.
sowquote:Op maandag 19 december 2016 12:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik hoorde onlangs dat zelfs Haywood zich er zou schuilhouden.
Daar ben ik niet mee bekend.quote:Op maandag 19 december 2016 13:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Precies, en dan hebben we het nog niet gehad over haar ego.
oeii ook al madquote:Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter zo. Je mist niks. Ze is niet sexy, maar miss fatty fat. Ojaa dan vergeet ik ook nog al die tonnen make-up.
Het zal je dochter naar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |