Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:54 schreef LLgetikt het volgende:
Kom je geen leuke potentiële dames tegen?
Snap het wel, je bent op een bepaald punt beland waar je dat realiseert/zelfkennis.quote:Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.
Of je hebt hele leuke schoonoudersquote:Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, lekker naar je schoonouders en dan awkward aan moeten horen hoe alle Turken terug naar Marokko moeten en haar vorige vriend veel aardiger was.
Kan natuurlijk, maar schoonouders horen ook bij een vriendin. Moet je nooit vergeten.quote:Op maandag 19 december 2016 00:00 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Of je hebt hele leuke schoonouders![]()
Al zou ik er ook weinig zin in hebben inderdaad. Ik ga ook uit van de meest ideale invulling van kerst, terwijl de praktijk inderdaad vaak is dat je een avond bij je eigen ouders zit en een avond bij je schoonouders, ook kut natuurlijk. Lekker twee keer gourmetten.
Schamen is een groot woord misschien, maar zolang ik bij mijn ouders woon zie ik het niet echt kansrijk in dat ik een relatie kan/ga starten. Toen ik 19 was had ik nog wel eens heel stiekem een meisje op mijn kamer, maar op mijn 26e voelt dat toch wat ongemakkelijk aanquote:Op maandag 19 december 2016 00:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Snap het wel, je bent op een bepaald punt beland waar je dat realiseert/zelfkennis.
Maarre ja daten en schamen waarvoor moet je schamen? Ik zie niet echt waarvoor je zou moeten schamen hoor.
Wat moet je anders doen met oud en nieuw?quote:Op maandag 19 december 2016 00:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op nieuwjaarsdag met een kater in de sauna willen zitten
Ja begrijpelijk, maar er hoeven niet zoveel beren op de weg te zijnquote:Op maandag 19 december 2016 00:09 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Schamen is een groot woord misschien, maar zolang ik bij mijn ouders woon zie ik het niet echt kansrijk in dat ik een relatie kan/ga starten. Toen ik 19 was had ik nog wel eens heel stiekem een meisje op mijn kamer, maar op mijn 26e voelt dat toch wat ongemakkelijk aan
[..]
Niet klagen en geniet er maar van... Als je dat 2 of 3 keer met je vriendin hebt gedaan ben je er ook wel klaar mee hoor.(Spreek uit ervaring)quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Vooral nu kerst nadert merk ik dat ik echt eigenlijk best graag een vriendin wil![]()
Al mijn maten doen nu leuke dingen, hebben vrij genomen tussen kerst en oud en nieuw en gaan met hun meisje lekker naar kerstmarkten, naar Dusseldorf, Londen of Parijs. Of gewoon in NL 's avonds even de stad in, donkere biertjes drinken op een terras, daarna lekker ketsen in het hotel.
Ik wil dat ook man. Mijn leven bestaat nu alleen maar uit werken, eten koken, soms nog even hardlopen 's avonds maar sowieso 's avonds een beetje TV kijken, laptoppen of Fifa spelen.
Dit jaar ook weer gedoe met oud en nieuw. Of we überhaupt wat gaan doen, met wie, welk feest. Man, ik wil helemaal niet naar een feest. Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.
Heb wel een maat waarmee ik vaak leuke dingen doe zoals naar de film gaan of ergens in de stad een biertje doen. Die vroeg ook laatst of ik niet zin had om met kerst gewoon een voetbalwedstrijd in Londen te pakken ofzo, maar hoewel aardig bedoeld: Ik zit dan het hele weekend tegen de kop van een vent aan te kijken, terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.
Ik snap dat je dat zat bent. Ook begrijpelijk dat je je schaamt voor je thuissituatie. Maar goed, je hebt er een reden voor om bij je ouders te wonen en er zijn meisjes die dat begrijpen! Verder zou ik lekker veel naar buiten gaan,dress up, gebruik je charmes en ga vrouwen aanspreken. Mocht je dat niet zien zitten is een speeddate of internet daten ook nog een oplossing:)quote:Op maandag 19 december 2016 00:09 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Schamen is een groot woord misschien, maar zolang ik bij mijn ouders woon zie ik het niet echt kansrijk in dat ik een relatie kan/ga starten. Toen ik 19 was had ik nog wel eens heel stiekem een meisje op mijn kamer, maar op mijn 26e voelt dat toch wat ongemakkelijk aan
[..]
Wat moet je anders doen met oud en nieuw?
Ik zou naar Ijsland gaan, daar de hele dag chillen in zo'n warmwaterbron. Ff uitkateren omdat je de avond ervoor twintig kopstootjes naar binnen hebt gegooid samen met je GF.
Dat is toch mooi leven man. Ik word al 10 jaar op nieuwjaarsdag totaal uitgedroogd wakker in een of ander gaar studentenhuis met enorme koppijn en een kater voor de hele zondag. Ergens in een woonkamer met nog 5 anderen en het bier dat nog langs de muren naar beneden druipt. Moet er niet meer aan denken zeg.
Ja maar dat meisje is er nou eenmaal niet (misschien volgende kerst wel) dus beter maak je er nu toch gewoon het beste van?quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Heb wel een maat waarmee ik vaak leuke dingen doe zoals naar de film gaan of ergens in de stad een biertje doen. Die vroeg ook laatst of ik niet zin had om met kerst gewoon een voetbalwedstrijd in Londen te pakken ofzo, maar hoewel aardig bedoeld: Ik zit dan het hele weekend tegen de kop van een vent aan te kijken, terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.
Je zat behoorlijk onder de duim, is het niet?quote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.
Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
Als je het mij vraagt kan je beter in Londen zitten, al is het met een man, dan hier in Nederland op de bank naar Ik Hou Van Holland kijken.quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 19 december 2016 08:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je zat behoorlijk onder de duim, is het niet?
alleen op fokquote:Op zondag 18 december 2016 23:54 schreef LLgetikt het volgende:
Kom je geen leuke potentiële dames tegen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |