Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:54 schreef LLgetikt het volgende:
Kom je geen leuke potentiële dames tegen?
Snap het wel, je bent op een bepaald punt beland waar je dat realiseert/zelfkennis.quote:Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.
Of je hebt hele leuke schoonoudersquote:Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, lekker naar je schoonouders en dan awkward aan moeten horen hoe alle Turken terug naar Marokko moeten en haar vorige vriend veel aardiger was.
Kan natuurlijk, maar schoonouders horen ook bij een vriendin. Moet je nooit vergeten.quote:Op maandag 19 december 2016 00:00 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Of je hebt hele leuke schoonouders![]()
Al zou ik er ook weinig zin in hebben inderdaad. Ik ga ook uit van de meest ideale invulling van kerst, terwijl de praktijk inderdaad vaak is dat je een avond bij je eigen ouders zit en een avond bij je schoonouders, ook kut natuurlijk. Lekker twee keer gourmetten.
Schamen is een groot woord misschien, maar zolang ik bij mijn ouders woon zie ik het niet echt kansrijk in dat ik een relatie kan/ga starten. Toen ik 19 was had ik nog wel eens heel stiekem een meisje op mijn kamer, maar op mijn 26e voelt dat toch wat ongemakkelijk aanquote:Op maandag 19 december 2016 00:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Snap het wel, je bent op een bepaald punt beland waar je dat realiseert/zelfkennis.
Maarre ja daten en schamen waarvoor moet je schamen? Ik zie niet echt waarvoor je zou moeten schamen hoor.
Wat moet je anders doen met oud en nieuw?quote:Op maandag 19 december 2016 00:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op nieuwjaarsdag met een kater in de sauna willen zitten
Ja begrijpelijk, maar er hoeven niet zoveel beren op de weg te zijnquote:Op maandag 19 december 2016 00:09 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Schamen is een groot woord misschien, maar zolang ik bij mijn ouders woon zie ik het niet echt kansrijk in dat ik een relatie kan/ga starten. Toen ik 19 was had ik nog wel eens heel stiekem een meisje op mijn kamer, maar op mijn 26e voelt dat toch wat ongemakkelijk aan
[..]
Niet klagen en geniet er maar van... Als je dat 2 of 3 keer met je vriendin hebt gedaan ben je er ook wel klaar mee hoor.(Spreek uit ervaring)quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Vooral nu kerst nadert merk ik dat ik echt eigenlijk best graag een vriendin wil![]()
Al mijn maten doen nu leuke dingen, hebben vrij genomen tussen kerst en oud en nieuw en gaan met hun meisje lekker naar kerstmarkten, naar Dusseldorf, Londen of Parijs. Of gewoon in NL 's avonds even de stad in, donkere biertjes drinken op een terras, daarna lekker ketsen in het hotel.
Ik wil dat ook man. Mijn leven bestaat nu alleen maar uit werken, eten koken, soms nog even hardlopen 's avonds maar sowieso 's avonds een beetje TV kijken, laptoppen of Fifa spelen.
Dit jaar ook weer gedoe met oud en nieuw. Of we überhaupt wat gaan doen, met wie, welk feest. Man, ik wil helemaal niet naar een feest. Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.
Heb wel een maat waarmee ik vaak leuke dingen doe zoals naar de film gaan of ergens in de stad een biertje doen. Die vroeg ook laatst of ik niet zin had om met kerst gewoon een voetbalwedstrijd in Londen te pakken ofzo, maar hoewel aardig bedoeld: Ik zit dan het hele weekend tegen de kop van een vent aan te kijken, terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.
Ik snap dat je dat zat bent. Ook begrijpelijk dat je je schaamt voor je thuissituatie. Maar goed, je hebt er een reden voor om bij je ouders te wonen en er zijn meisjes die dat begrijpen! Verder zou ik lekker veel naar buiten gaan,dress up, gebruik je charmes en ga vrouwen aanspreken. Mocht je dat niet zien zitten is een speeddate of internet daten ook nog een oplossing:)quote:Op maandag 19 december 2016 00:09 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Schamen is een groot woord misschien, maar zolang ik bij mijn ouders woon zie ik het niet echt kansrijk in dat ik een relatie kan/ga starten. Toen ik 19 was had ik nog wel eens heel stiekem een meisje op mijn kamer, maar op mijn 26e voelt dat toch wat ongemakkelijk aan
[..]
Wat moet je anders doen met oud en nieuw?
Ik zou naar Ijsland gaan, daar de hele dag chillen in zo'n warmwaterbron. Ff uitkateren omdat je de avond ervoor twintig kopstootjes naar binnen hebt gegooid samen met je GF.
Dat is toch mooi leven man. Ik word al 10 jaar op nieuwjaarsdag totaal uitgedroogd wakker in een of ander gaar studentenhuis met enorme koppijn en een kater voor de hele zondag. Ergens in een woonkamer met nog 5 anderen en het bier dat nog langs de muren naar beneden druipt. Moet er niet meer aan denken zeg.
Ja maar dat meisje is er nou eenmaal niet (misschien volgende kerst wel) dus beter maak je er nu toch gewoon het beste van?quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Heb wel een maat waarmee ik vaak leuke dingen doe zoals naar de film gaan of ergens in de stad een biertje doen. Die vroeg ook laatst of ik niet zin had om met kerst gewoon een voetbalwedstrijd in Londen te pakken ofzo, maar hoewel aardig bedoeld: Ik zit dan het hele weekend tegen de kop van een vent aan te kijken, terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.
Je zat behoorlijk onder de duim, is het niet?quote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.
Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
Als je het mij vraagt kan je beter in Londen zitten, al is het met een man, dan hier in Nederland op de bank naar Ik Hou Van Holland kijken.quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 19 december 2016 08:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je zat behoorlijk onder de duim, is het niet?
alleen op fokquote:Op zondag 18 december 2016 23:54 schreef LLgetikt het volgende:
Kom je geen leuke potentiële dames tegen?
Hey, slecht nieuws, ook samen zuipen, halve dagen neuken en een beetje in een sauna zitten verveelt na een tijdje.quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Dit jaar ook weer gedoe met oud en nieuw. Of we überhaupt wat gaan doen, met wie, welk feest. Man, ik wil helemaal niet naar een feest. Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.
klinkt nogal puberaal ditquote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.
Ja precies. Thuis in je rukbunker gaan zitten of een weekendje leuke dingen doen in Londen. Moeilijke keuze.quote:Op maandag 19 december 2016 09:09 schreef Jopie78 het volgende:
Dus je gaat niet met een vriend leuke dingen doen in Londen, omdat je liever met een eventueel vriendinnetje thuis had gezeten...
En nu doe je dus helemaal niets..
Ik mis de logica geloof ik.
Je mee laten dwingen naar kerstmarkten...quote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.
Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
een tijdjequote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was maar een voorbeeld, inhakend op de OP. Ik ben nog nooit daadwerkelijk op een kerstmarkt geweest.quote:Op maandag 19 december 2016 09:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je mee laten dwingen naar kerstmarkten...Daar heeft ze toch vriend(inn)en voor man.
Wattes?quote:Op maandag 19 december 2016 10:08 schreef Belgosome het volgende:
[..]
een tijdje
Je maakt hier al jaren lang klachten threads over het feit dat je vrijgezel bent..
Denk maar niet dat je 20 kopstootjes kan zuipen als je een vriendin hebt.quote:Op maandag 19 december 2016 00:09 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je anders doen met oud en nieuw?
Ik zou naar Ijsland gaan, daar de hele dag chillen in zo'n warmwaterbron. Ff uitkateren omdat je de avond ervoor twintig kopstootjes naar binnen hebt gegooid samen met je GF.
Dat is toch mooi leven man. Ik word al 10 jaar op nieuwjaarsdag totaal uitgedroogd wakker in een of ander gaar studentenhuis met enorme koppijn en een kater voor de hele zondag. Ergens in een woonkamer met nog 5 anderen en het bier dat nog langs de muren naar beneden druipt. Moet er niet meer aan denken zeg.
Tyfusjantjequote:Op maandag 19 december 2016 14:36 schreef Bananenpap het volgende:
Naar kerstmarkten willen.Weet je zeker dat je niet gewoon een vriend zoekt?
waarom doe jij anthonie naquote:Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk best een goede kloon van argo.
Ts vergeet een klein detail wat best wel een dingetje is tijdens de feestdagen, schoonfamilie.quote:Op maandag 19 december 2016 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hey, slecht nieuws, ook samen zuipen, halve dagen neuken en een beetje in een sauna zitten verveelt na een tijdje.
In London had je ook kunnen scharrelen na de wedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.
Goed idee, naar de kerstmarktquote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
lekker naar kerstmarkten, naar Dusseldorf,Berlijn, Londen of Parijs.
Ja want die zijn opeens allemaal levensgevaarlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Goed idee, naar de kerstmarkt
Dat niet, wel saaiquote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Ja want die zijn opeens allemaal levensgevaarlijk.
Ligt ook wel beetje aan je vriendin danquote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat zijn jullie negatief allemaal man.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Na 1x de feestdagen bij schoonfamilie heb je al de neiging jezelf van een viaduct te flikkeren als het weer zover is. Er gaat niets boven jezelf zat tikken met een paar maten. Feestdagen bij schoonouders is vreselijk.
Met je vriendin in een hotelletje oud en nieuw vieren en naar kerstmarkten, kom op zeg![]()
![]()
Verder is een vriendin hebben sowieso overrated. Je hebt gegarandeerde seks, enige positieve. Al twijfel ik of die seks al dat gezeik dat er ook bij komt het wel waard is.
Gegarandeerd seks? Met een vriendin? Heb je ooit een vriendin gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Na 1x de feestdagen bij schoonfamilie heb je al de neiging jezelf van een viaduct te flikkeren als het weer zover is. Er gaat niets boven jezelf zat tikken met een paar maten. Feestdagen bij schoonouders is vreselijk.
Met je vriendin in een hotelletje oud en nieuw vieren en naar kerstmarkten, kom op zeg![]()
![]()
Verder is een vriendin hebben sowieso overrated. Je hebt gegarandeerde seks, enige positieve. Al twijfel ik of die seks al dat gezeik dat er ook bij komt het wel waard is.
Dit. Mijn ex-schoonouders stemmen ook allemaal op PVV en al hun vriendenkring ookquote:Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, lekker naar je schoonouders en dan awkward aan moeten horen hoe alle Turken terug naar Marokko moeten en haar vorige vriend veel aardiger was.
Om 11 uur je kamer uitmoeten.quote:Op maandag 19 december 2016 00:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op nieuwjaarsdag met een kater in de sauna willen zitten
Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloedquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:28 schreef ps4proknopje het volgende:
Dat willen alle mannen, probleem is vrouwen niet.
quote:Op woensdag 21 december 2016 09:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloed
Dus jullie allochtonen willen ook alleen maar blanke vrouwen?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloed
Fawakaquote:Op woensdag 21 december 2016 10:57 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie allochtonen willen ook alleen maar blanke vrouwen?
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Waarom woon je thuis als je dat niet wilt en werk hebt? Of heb je onvoldoende inkomen?quote:Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Aan het wachten tot er wat moois en betaalbaars voorbij komt om te kopen.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom woon je thuis als je dat niet wilt en werk hebt? Of heb je onvoldoende inkomen?
Misschien heeft die maat na een paar biertjes ook wel opeens een leuke sixpack en een goeie reet, kun je gezellig daarmee ketsen in het hotel toch?quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
De enige reden dat ik een relatie zou willen is simpelweg omdat al mijn vrienden zo langzamerhand relaties krijgen. En op een gegeven moment gaan dingen dan steeds meer in relatieverband en worden vrienschappen losser. Want ja waarom zou je met je maten gaan zuipen als je ook gewoon een avondje kunt ketsen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef dip-stick1 het volgende:
Grappig hoe onderwerpen zoals dit altijd gebagatelliseerd worden.
Het is niet erg, het is na een tijdje ook saai, ben juist blij dat je alleen bent, ect...
De meeste mensen hebben behoefte om in een relatie te zitten, waarom word het hier altijd zo weggewuifd alsof het niet iets essentieel / belangerijk is?
Natuurlijk hebben relaties ook slechte / mindere tijden, maar waar is dit nou echt een issue?
Nog altijd liever je leven kunnen delen met iemand, dan je hele leven zonder dit te leven, terwijl die behoefte er zeker is.
Ik vind niet dat dit je moet weerhouden om te daten.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:35 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Aan het wachten tot er wat moois en betaalbaars voorbij komt om te kopen.
Hiermee ben ik het ook wel eens.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:55 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De enige reden dat ik een relatie zou willen is simpelweg omdat al mijn vrienden zo langzamerhand relaties krijgen. En op een gegeven moment gaan dingen dan steeds meer in relatieverband en worden vrienschappen losser. Want ja waarom zou je met je maten gaan zuipen als je ook gewoon een avondje kunt ketsen?
Zolang je gewoon een vriendengroep hebt waarbij er toch een aantal singles tussen zitten is single zijn helemaal niet erg, heerlijk juist. Of in ieder geval mensen die af en toe wat willen doen, sommigen blijven dat ook doen als ze een relatie hebben, maar de meesten toch echt niet.
Bij mij gaat het ook wel die kant op, maar nog genoeg singles / mensen die nog wel iets willen doen iig.quote:Op woensdag 21 december 2016 21:07 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het ook wel eens.
Mijn vriendengroep is dan ook inmiddels een groep waarin iedereen een relatie heeft.
Als je jong bent misschien, maar dat ligt er ook helemaal aan waar je zelf behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:55 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De enige reden dat ik een relatie zou willen is simpelweg omdat al mijn vrienden zo langzamerhand relaties krijgen. En op een gegeven moment gaan dingen dan steeds meer in relatieverband en worden vrienschappen losser. Want ja waarom zou je met je maten gaan zuipen als je ook gewoon een avondje kunt ketsen?
Zolang je gewoon een vriendengroep hebt waarbij er toch een aantal singles tussen zitten is single zijn helemaal niet erg, heerlijk juist. Of in ieder geval mensen die af en toe wat willen doen, sommigen blijven dat ook doen als ze een relatie hebben, maar de meesten toch echt niet.
Maar onmogelijk is het nooit om een relatie te krijgen, tenzij er echt iets mis met je is (vooral fysiek maar ook wel mentaal). Na je 40 e wordt het wel heel erg moeilijk overigens, denk ik. Een familie lid van mij verloor zijn vrouw en het heeft toch wel veel moeite gekost voordat hij na jaren een nieuwe partner had gevonden. Maar ook dat kán wel.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:34 schreef dip-stick1 het volgende:
[..]
Als je jong bent misschien, maar dat ligt er ook helemaal aan waar je zelf behoefte aan hebt.
Kan je vertellen dat een eenzijdig leven waarvoor je niet bewust voor kiest, op een lange termijn je mentaal stuk maakt.
33 jaar en counting.quote:Op donderdag 22 december 2016 00:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar onmogelijk is het nooit om een relatie te krijgen, tenzij er echt iets mis met je is (vooral fysiek maar ook wel mentaal). Na je 40 e wordt het wel heel erg moeilijk overigens, denk ik. Een familie lid van mij verloor zijn vrouw en het heeft toch wel veel moeite gekost voordat hij na jaren een nieuwe partner had gevonden. Maar ook dat kán wel.
Zucht ik word zo moe van mensen zoals jij.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:52 schreef dip-stick1 het volgende:
[..]
33 jaar en counting.
<huilie huilie boehoehoehoehoehoe>
Maria is geen maagd, of is jezus in de stal gelegd met een helikopter en maria is stiefmoe?quote:Op donderdag 22 december 2016 11:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zucht ik word zo moe van mensen zoals jij.
- Heb je überhaupt vrienden? Dat is het belangrijkste. Als jij vrienden hebt, kunnen we het hebben over vrouwen. Zo niet, begin dan eerst maar eens met vrienden zoeken.
- Heb je überhaupt wel eens scharrels? Of ben je nog 100% maagd maria?
Tsja als je bevruchting door de heilige geest wil classificeren als seks is ze geen maagd neequote:Op donderdag 22 december 2016 12:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maria is geen maagd, of is jezus in de stal gelegd met een helikopter en maria is stiefmoe?
Tsja, als je argumenten gaat aanvoeren gebaseerd op niks behalve jouw fantasie dan is het ook wel lekker makkelijk om je punt te maken. Bevruchting door de heilige geest, what the fuck. Geloof je toch zelf niet?quote:Op donderdag 22 december 2016 12:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Tsja als je bevruchting door de heilige geest wil classificeren als seks is ze geen maagd nee
Het gaat over de Maagd Maria, als in de Bijbelse figuur. Volgens dit verhaal is zij bevrucht door de Heilige Geest.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tsja, als je argumenten gaat aanvoeren gebaseerd op niks behalve jouw fantasie dan is het ook wel lekker makkelijk om je punt te maken. Bevruchting door de heilige geest, what the fuck. Geloof je toch zelf niet?
Ja, kom op zeg. Je komt toch niet uit een ei? Die Maria heeft gewoon zitten hoeren en sloeren en de creampie heeft haar zwanger gemaakt. Je moet wel heel ver heen zijn als je gelooft dat een heilige geest dat heeft gedaanquote:Op donderdag 22 december 2016 14:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Het gaat over de Maagd Maria, als in de Bijbelse figuur. Volgens dit verhaal is zij bevrucht door de Heilige Geest.
Je kunt je natuurlijk afvragen of de historische persoon Maria uberhaupt bestaan heeft. Dat lijkt me moeilijk aan te tonen.
Alles kan. Dit bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 22 december 2016 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Je komt toch niet uit een ei? Die Maria heeft gewoon zitten hoeren en sloeren en de creampie heeft haar zwanger gemaakt. Je moet wel heel ver heen zijn als je gelooft dat een heilige geest dat heeft gedaan
Dat is wel erg veel leesvoer. Ik mag dan wel op mijn werk zitten en in principe alle tijd van de wereld tot 5 uur, maar zelfs mij gaat dat te verquote:Op donderdag 22 december 2016 14:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Alles kan. Dit bijvoorbeeld:
KLB / Het verrotte leven van wie in god gelooft
Klik op de link in het topic, dan wordt de essentie snel duidelijkquote:Op donderdag 22 december 2016 15:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel leesvoer. Ik mag dan wel op mijn werk zitten en in principe alle tijd van de wereld tot 5 uur, maar zelfs mij gaat dat te ver
Godverdomme zegquote:Op donderdag 22 december 2016 15:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Klik op de link in het topic, dan wordt de essentie snel duidelijk
Omdat je mijn boy bent heb ik het gelezen en het is inderdaad triest dat dergelijke mensen bestaan. Geloof is niets meer dan een vorm van indoctrinatie. Ieder weldenkend mens zou toch wel de vraagtekens zetten bij alle verhalen die de natuurwetten tarten.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Klik op de link in het topic, dan wordt de essentie snel duidelijk
Het meest frappante vind ik altijd nog dat er wetenschappers zijn die het geloof aanhangenquote:Op donderdag 22 december 2016 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Omdat je mijn boy bent heb ik het gelezen en het is inderdaad triest dat dergelijke mensen bestaan. Geloof is niets meer dan een vorm van indoctrinatie. Ieder weldenkend mens zou toch wel de vraagtekens zetten bij alle verhalen die de natuurwetten tarten.
Mensen zijn crazy mijn vriend. Ik snap oprecht niet hoe je dergelijke teksten kunt geloven. Ik ben niet gelovig opgevoed dus ik moet het doen met de verhalen die ik van horen zeggen heb gehoord, maar de meest absurde dingen komen voorbij. Opstaan uit de dood, pratende slangen, water wordt wijn, lopen over water, maagd wordt uit het niets zwanger, alle dieren op 1 boot en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het meest frappante vind ik altijd nog dat er wetenschappers zijn die het geloof aanhangen
Dit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 04:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk dat TS gewoon hopeloos op zoek is naar een vriendin. Op zoek gaan werkt niet. En alleen een vriendin willen tijdens de feestdagen is al helemaal hopeloos.
Beter ga je lekker wat daten in het nieuwe jaar. Die maten van je hebben toch ook een vriendin. Probeer een van hun vriendinnen te leren kennen. Zo moeilijk is dat toch niet. Lekker uit je comfort zone TS dan ontmoet je nog eens iemand. En anders gewoon naar een huisfeest van een vriend gaan. Daar zullen vast wel wat vrijgezelle dames rondlopen.
Lekkere vriendin heb je danquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:16 schreef Argo het volgende:
Ik heb een vriendin maar hele kerst alleen geweest ze was bij haar familie. Onterechte klacht.
Boeiend. Why settle for a 6 when you can get a perfect 10. Ietwat gechargeerd maar toch.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:06 schreef Swlabr het volgende:
Herkenbaar hoor. Ik ben over het algemeen wel tevreden met mijn single-status, maar in deze periode is het gewoon even kut. Letterlijk ieder familielid aan het kerstdiner met een plus-one en ik ben weer de vrijgezelle sukkel. En dan twee dagen lang aan moeten horen dat 'm'n eisen te hoog zijn'. Bleh.
Precies. Als ik dan ook zie met wat voor mannen die anderen relaties hebben... Thanks but no thanks. Trouwens heb ik ook geen supergekke eisen hoor. Gewoon dingen als een baan hebben, op jezelf wonen, intelligent zijn, niet roken/drugs gebruiken, van dieren houden.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boeiend. Why settle for a 6 when you can get a perfect 10. Ietwat gechargeerd maar toch.
Viereneenhalfmaal check! Een relatie zit er niet in dus maar wellicht kunnen we een keer neuqseks hebben?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Precies. Als ik dan ook zie met wat voor mannen die anderen relaties hebben... Thanks but no thanks. Trouwens heb ik ook geen supergekke eisen hoor. Gewoon dingen als een baan hebben, op jezelf wonen, intelligent zijn, niet roken/drugs gebruiken, van dieren houden.
Normale eisen ja. Ik heb vrijwel dezelfde hoewel ik ook niet echt fan ben van meisjes die zich kapot zuipen oid.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Precies. Als ik dan ook zie met wat voor mannen die anderen relaties hebben... Thanks but no thanks. Trouwens heb ik ook geen supergekke eisen hoor. Gewoon dingen als een baan hebben, op jezelf wonen, intelligent zijn, niet roken/drugs gebruiken, van dieren houden.
Dronken seks is wel chill met meiden die je al kent in bedquote:Op woensdag 28 december 2016 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Normale eisen ja. Ik heb vrijwel dezelfde hoewel ik ook niet echt fan ben van meisjes die zich kapot zuipen oid.
Nou ja ik drink zelf niet dus dat past niet echt bij mijquote:Op woensdag 28 december 2016 14:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dronken seks is wel chill met meiden die je al kent in bed
Nee precies, dat heb ik ook. Ben zelf ook geen grote drinker. Schaar ik voor het gemak maar onder drugs haha.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Normale eisen ja. Ik heb vrijwel dezelfde hoewel ik ook niet echt fan ben van meisjes die zich kapot zuipen oid.
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Viereneenhalfmaal check! Een relatie zit er niet in dus maar wellicht kunnen we een keer neuqseks hebben?
Moest je niet verplicht mee? Bofkont!quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:16 schreef Argo het volgende:
Ik heb een vriendin maar hele kerst alleen geweest ze was bij haar familie. Onterechte klacht.
Dan kan je 2017 iedere dag een andere vent nemen. Zit vast wel een blijvertje bij.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:08 schreef Swlabr het volgende:
[..]Voor geile neuqseks heb ik ongeveer 347 mannen klaar staan, daar ben ik niet naar op zoek
Als ik even op mn telefoon zit zitten ze allemaal van 'oooeeeh met wie ben jij aan het appen? hihihihi 'quote:Op woensdag 28 december 2016 12:06 schreef Swlabr het volgende:
Herkenbaar hoor. Ik ben over het algemeen wel tevreden met mijn single-status, maar in deze periode is het gewoon even kut. Letterlijk ieder familielid aan het kerstdiner met een plus-one en ik ben weer de vrijgezelle sukkel. En dan twee dagen lang aan moeten horen dat 'm'n eisen te hoog zijn'. Bleh.
lekker een vrachtwagen koppenquote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Vooral nu kerst nadert merk ik dat ik echt eigenlijk best graag een vriendin wil![]()
Al mijn maten doen nu leuke dingen, hebben vrij genomen tussen kerst en oud en nieuw en gaan met hun meisje lekker naar kerstmarkten, naar Dusseldorf, Londen of Parijs.
Kijk, hier bloeit iets moois op.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:08 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Nee precies, dat heb ik ook. Ben zelf ook geen grote drinker. Schaar ik voor het gemak maar onder drugs haha.
quote:Op donderdag 29 december 2016 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk, hier bloeit iets moois op.
Jk, maar je eisen zijn serieus doodnormaal, zeker als je zelf hetzelfde kan bieden voor jongens die ook zoiets zoeken.quote:
Jep. Maar ik geloof dat mannen andere eisen stellen aan vrouwenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jk, maar je eisen zijn serieus doodnormaal, zeker als je zelf hetzelfde kan bieden voor jongens die ook zoiets zoeken.
Nou ja ongetwijfeld. Voor mezelf denk ik dat ik andere eisen dan gemiddeld heb.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Jep. Maar ik geloof dat mannen andere eisen stellen aan vrouwenOverigens kan ook op papier alles kloppen, maar dan moet je ook nog verliefd worden. Gebeurt natuurlijk ook zelden.
... en dan over het algemeen op iemand die plusminus circa ongeveer nul van de eigenschappen heeft die je vereistquote:Op donderdag 29 december 2016 01:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Jep. Maar ik geloof dat mannen andere eisen stellen aan vrouwenOverigens kan ook op papier alles kloppen, maar dan moet je ook nog verliefd worden. Gebeurt natuurlijk ook zelden.
Hahaha, precies!! Eindig je uiteindelijk met een werkeloze stinkende man die bij z'n moeder woont en honden schoptquote:Op donderdag 29 december 2016 01:10 schreef Suus____ het volgende:
[..]
... en dan over het algemeen op iemand die plusminus circa ongeveer nul van de eigenschappen heeft die je vereist
Niet stinkenquote:Op donderdag 29 december 2016 01:12 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Hahaha, precies!! Eindig je uiteindelijk met een werkeloze stinkende man die bij z'n moeder woont en honden schopt
*werklozequote:Op donderdag 29 december 2016 01:12 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Hahaha, precies!! Eindig je uiteindelijk met een werkeloze stinkende man die bij z'n moeder woont en honden schopt
Leuk zo'n vriendin maar na een tijdje wordt je het gezellig naar de kerstmarkt gaan zooooo ontzettend moe. Beter kun je knipperlichtrelaties onderhouden, werkt veeel beter.quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Al mijn maten doen nu leuke dingen, hebben vrij genomen tussen kerst en oud en nieuw en gaan met hun meisje lekker naar kerstmarkten, naar Dusseldorf, Londen of Parijs. Of gewoon in NL 's avonds even de stad in, donkere biertjes drinken op een terras, daarna lekker ketsen in het hotel.
Ik wil dat ook man. Mijn leven bestaat nu alleen maar uit werken, eten koken, soms nog even hardlopen 's avonds maar sowieso 's avonds een beetje TV kijken, laptoppen of Fifa spelen.
So what, waarom is dat om te schamen als het tijdelijk is ?quote:Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen van jouw eisen ook maar iets te maken heeft met de gevoelens die een man je geeft. Ze zijn allemaal praktisch van aard.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Dat zijn eisen die ik óók nog heb, maar dat lijken me eisen die iedereen heeft. Hij kan zo grappig en goed in bed zijn, als hij vervolgens wel bij zijn moeder inwoont en een uitkering heeft gaat het niet echt iets worden. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik iemand 'laat schieten' als deze niet voldoet aan die punten, want het had nooit iets kunnen worden als we zo fundamenteel anders in het leven staan.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:34 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen van jouw eisen ook maar iets te maken heeft met de gevoelens die een man je geeft. Ze zijn allemaal praktisch van aard.
Zou je op zoek zijn naar een man die je laat lachen; jou uren zou kunnen aanhoren; jouw rare trekjes deelt; en jouw hoofd doet tollen tussen de lakens is de kans veel groter dat als je deze persoon tegenkomt je er ook daadwerkelijk gevoelens voor koestert. Met jouw lijstje lijkt het er echter op dat je die persoon zou laten schieten, als deze niet voldoet aan een paar praktische punten.
Dankquote:Op donderdag 29 december 2016 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
*werkloze
Kan zien dat je een vrouw bent
Dat laatste kan heel goed. Maar als jij de eisen waarvan je zelf meent dat deze vanzelfsprekend zijn niet meetelt op je lijstje, dan is je lijstje dus een heel stuk langer dan je eerst stelde.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:41 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Dat zijn eisen die ik óók nog heb, maar dat lijken me eisen die iedereen heeft. Hij kan zo grappig en goed in bed zijn, als hij vervolgens wel bij zijn moeder inwoont en een uitkering heeft gaat het niet echt iets worden. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik iemand 'laat schieten' als deze niet voldoet aan die punten, want het had nooit iets kunnen worden als we zo fundamenteel anders in het leven staan.
Ik vind inderdaad dat de rest te lagen eisen heeft. Het gaat om een partner hè, geen potje pindakaas dat je in de supermarkt moet kiezen. Waarom settelen voor minder dan perfect als je het in je eentje ook prima hebt.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:51 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat laatste kan heel goed. Maar als jij de eisen waarvan je zelf meent dat deze vanzelfsprekend zijn niet meetelt op je lijstje, dan is je lijstje dus een heel stuk langer dan je eerst stelde.
Misschien hebben de mensen die zeggen dat je te hoge eisen stelt dus wel een punt. Of zij stellen te lage eisen, dat kan ook. Je hoeft niet per se een relatie te hebben natuurlijk.
Perfect is niemand, dus dat zou ik niet proberen na te jagen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:55 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat de rest te lagen eisen heeft. Het gaat om een partner hè, geen potje pindakaas dat je in de supermarkt moet kiezen. Waarom settelen voor minder dan perfect als je het in je eentje ook prima hebt.
Maar dingen als humor, lief etc. vind ik inderdaad vanzelfsprekend, zie dat ook niet als eisen. Zijn meer voorwaarden om überhaupt verliefd te worden.
Je kan wel perfect zijn voor iemand, niet in het algemeen nee. Laat ik het zo zeggen: Als je het in je eentje prima hebt moet iemand wel heel veel positieve dingen aan je leven toevoegen om een relatie aan te gaan. Waarschijnlijk is een groot deel van de relaties alleen maar een relatie zodat mensen niet alleen hoeven te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Perfect is niemand, dus dat zou ik niet proberen na te jagen.
Ik zie het wel vaker dat een jongen geen genoegen neemt met minder dan de perfecte vrouw, terwijl 'ie er dan zelf alles behalve perfect uitziet.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Perfect is niemand, dus dat zou ik niet proberen na te jagen.
Ondanks dat je een vrouw bent moet ik het hier wel mee eens zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:32 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Je kan wel perfect zijn voor iemand, niet in het algemeen nee. Laat ik het zo zeggen: Als je het in je eentje prima hebt moet iemand wel heel veel positieve dingen aan je leven toevoegen om een relatie aan te gaan. Waarschijnlijk is een groot deel van de relaties alleen maar een relatie zodat mensen niet alleen hoeven te zijn.
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:34 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen van jouw eisen ook maar iets te maken heeft met de gevoelens die een man je geeft. Ze zijn allemaal praktisch van aard.
Zou je op zoek zijn naar een man die je laat lachen; jou uren zou kunnen aanhoren; jouw rare trekjes deelt; en jouw hoofd doet tollen tussen de lakens is de kans veel groter dat als je deze persoon tegenkomt je er ook daadwerkelijk gevoelens voor koestert. Met jouw lijstje lijkt het er echter op dat je die persoon zou laten schieten, als deze niet voldoet aan een paar praktische punten.
Die eisenlijstjes stellen in de praktijk ook maar vrij weinig voor. Op forums is alles heel abstract, maar in de realiteit blijkt dit vaak toch anders te liggen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:41 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Dat zijn eisen die ik óók nog heb, maar dat lijken me eisen die iedereen heeft. Hij kan zo grappig en goed in bed zijn, als hij vervolgens wel bij zijn moeder inwoont en een uitkering heeft gaat het niet echt iets worden. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik iemand 'laat schieten' als deze niet voldoet aan die punten, want het had nooit iets kunnen worden als we zo fundamenteel anders in het leven staan.
Daarom zeg ik, ik vind dat de rest gewoon lage eisen heeft. Zelfstandig wonen is écht een vereiste, ongeacht uiterlijk. Hoeft niet in een mega huis te zijn. Ik heb liever iemand zonder een rooie cent in een studiootje dan iemand met 15.000 op de bank en lekker op pappie en mammie terend.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:42 schreef Enowapi het volgende:
[..]
[..]
Die eisenlijstjes stellen in de praktijk ook maar vrij weinig voor. Op forums is alles heel abstract, maar in de realiteit blijkt dit vaak toch anders te liggen.
Ken genoeg gasten van rond de 26 die bijvoorbeeld nog aan het studeren zijn en nog/weer bij hun ouders wonen, die allemaal met best lekkere wijven lopen. Maar dat zijn ook van die gasten die hun uiterlijk mee hebben en toevallig 2 meter lang en breed zijn, dus dan maakt het opeens allemaal niet meer uit. Die komen overal mee weg.
Terwijl als vrouwen een magere hein van 1,75 ontmoeten met een slechte haarlijn en een middelmatige kop, dan moet opeens alles kloppen want anders is ze meteen weg.
Niet dat ik voor mijzelf preek want ik woon netjes op mezelf, maar ik vind jou oppervlakkig.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:52 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik vind dat de rest gewoon lage eisen heeft. Zelfstandig wonen is écht een vereiste, ongeacht uiterlijk. Hoeft niet in een mega huis te zijn. Ik heb liever iemand zonder een rooie cent in een studiootje dan iemand met 15.000 op de bank en lekker op pappie en mammie terend.
Knappe mannen komen niet overal mee weg. Alleen bij oppervlakkige vrouwen. Die vinden elkaar dus wel.
Het is het totaalplaatje. Allebei je vrienden lijken mij geen relatiemateriaal. Wat dan weer niks zegt over hoe ze als persoon zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Niet dat ik voor mijzelf preek want ik woon netjes op mezelf, maar ik vind jou oppervlakkig.
Hoe verantwoordelijk / oppervlakkig of serieus iemand is kun je absoluut niet altijd afleiden uit hun woonsituatie. Heb vrienden die heel serieus zijn met hun toekomst, de universiteit hebben afgemaakt maar met een bepaalde reden (veelal : sparen) weer even bij hun ouders wonen.
Echter ook vrienden die op zichzelf wonen met 5 niet afgemaakte studies en een studieschuld van tienduizenden euro's puur zodat ze lekker kunnen blijven roken / mdma gebruiken / tot 4 uur in bed kunnen liggen overdag.
watquote:Op donderdag 29 december 2016 21:37 schreef Swlabr het volgende:
Allebei je vrienden lijken mij geen relatiemateriaal.
quote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |