abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167438004
Rond deze tijd ben ik juist ontzettend blij dat ik van mijn vriendin af ben :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_167438188
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:

Dit jaar ook weer gedoe met oud en nieuw. Of we überhaupt wat gaan doen, met wie, welk feest. Man, ik wil helemaal niet naar een feest. Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.
Hey, slecht nieuws, ook samen zuipen, halve dagen neuken en een beetje in een sauna zitten verveelt na een tijdje.
pi_167438191
quote:
terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.

klinkt nogal puberaal dit
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167438293
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2016 09:09 schreef Jopie78 het volgende:
Dus je gaat niet met een vriend leuke dingen doen in Londen, omdat je liever met een eventueel vriendinnetje thuis had gezeten...

En nu doe je dus helemaal niets..

Ik mis de logica geloof ik.
Ja precies. Thuis in je rukbunker gaan zitten of een weekendje leuke dingen doen in Londen. Moeilijke keuze. :')
pi_167438357
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.

Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
Je mee laten dwingen naar kerstmarkten... :') Daar heeft ze toch vriend(inn)en voor man.
pi_167438551
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.

Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
een tijdje :')
Je maakt hier al jaren lang klachten threads over het feit dat je vrijgezel bent..
pi_167438553
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 09:50 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je mee laten dwingen naar kerstmarkten... :') Daar heeft ze toch vriend(inn)en voor man.
Het was maar een voorbeeld, inhakend op de OP. Ik ben nog nooit daadwerkelijk op een kerstmarkt geweest.

Feit is wel dat een relatie geven en nemen is. Zij kijkt een keertje voetbal met mij, ik ga een keertje mee naar de IKEA. Dat werk.
pi_167438556
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:08 schreef Belgosome het volgende:

[..]

een tijdje :')
Je maakt hier al jaren lang klachten threads over het feit dat je vrijgezel bent..
Wattes?
pi_167438671
quote:
Ok, mooi man
pi_167442526
1. Jaloers zijn op kerstmarkten bezoeken :')
2. Noem een meid maar niet lief en wulps, want ik ben er ook achter gekomen dat dat niet zo is. Sommige zijn leuk, maar wulps al zeker niet :')
pi_167442606
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:09 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Schamen is een groot woord misschien, maar zolang ik bij mijn ouders woon zie ik het niet echt kansrijk in dat ik een relatie kan/ga starten. Toen ik 19 was had ik nog wel eens heel stiekem een meisje op mijn kamer, maar op mijn 26e voelt dat toch wat ongemakkelijk aan

[..]

Wat moet je anders doen met oud en nieuw?

Ik zou naar Ijsland gaan, daar de hele dag chillen in zo'n warmwaterbron. Ff uitkateren omdat je de avond ervoor twintig kopstootjes naar binnen hebt gegooid samen met je GF.

Dat is toch mooi leven man. Ik word al 10 jaar op nieuwjaarsdag totaal uitgedroogd wakker in een of ander gaar studentenhuis met enorme koppijn en een kater voor de hele zondag. Ergens in een woonkamer met nog 5 anderen en het bier dat nog langs de muren naar beneden druipt. Moet er niet meer aan denken zeg.
Denk maar niet dat je 20 kopstootjes kan zuipen als je een vriendin hebt.

Oh dorpspastoor, je was weer dronken vannacht :(
Vervolgens mag je op een ander bed slapen en komt er van ketsen weinig terecht
pi_167442616
Eigenlijk best een goede kloon van argo.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_167443556
Naar kerstmarkten willen. :') Weet je zeker dat je niet gewoon een vriend zoekt?
pi_167443695
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:36 schreef Bananenpap het volgende:
Naar kerstmarkten willen. :') Weet je zeker dat je niet gewoon een vriend zoekt?
Tyfusjantje _O-
  maandag 19 december 2016 @ 14:43:36 #41
463353 Ksaudurdun
Guttegutmensch
pi_167443736
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk best een goede kloon van argo.
waarom doe jij anthonie na
pi_167443921
Is toch lekker man, gewoon je ding kunnen doen.

Maar zoals eerder vermeld ga lekker met je vrienden wat doen ipv in je rukbunkertje Fifa spelen met een kapotgegooide controller.

Mis jij niet gewoon iemand om flink mee te ketsen ipv die onzinnige semi-romantische uitjes zoals een Kerstmarkt bezoeken. Daar wil ik nog niet dood gevonden namelijk, dan ga ik liever naar een voetbalwedstrijd in Londen
pi_167445365
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 09:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Hey, slecht nieuws, ook samen zuipen, halve dagen neuken en een beetje in een sauna zitten verveelt na een tijdje.
Ts vergeet een klein detail wat best wel een dingetje is tijdens de feestdagen, schoonfamilie.
pi_167451201
Beetje een zeikerd wel, deze TS.

Man, ik wou dat ik naar een wedstrijd in de PL kon, nee ik moet naar (schoon)familie...elk jaar hetzelfde -O-
pi_167453120
Niet getrouwd EN een vriendin hebben :')
  Forum Admin maandag 19 december 2016 @ 20:43:21 #47
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167454391
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.
In London had je ook kunnen scharrelen na de wedstrijd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167460436
Wat een relatief vriendelijke reacties allemaal :{ Had toch wel verwacht behoorlijk afgezeken te worden maar het valt me nog mee :')

En ja het zal best dat een kerstmarkt na een tijdje gaat vervelen, maar maakt verder niet uit, was maar een voorbeeld.

Diezelfde verhalen die je al tien jaar tegen je vrienden ophangt gaan toch vervelen. Er is natuurlijk een reden waarom zo veel mensen die een relatie krijgen elk weekend met hun GF gaan chillen in plaats van tot diep in de nacht dronken door de stad slenteren met hun vrienden.

Het is gewoon veel relaxter in veel opzichten.
pi_167461497
quote:
lekker naar kerstmarkten, naar Dusseldorf,Berlijn, Londen of Parijs.
Goed idee, naar de kerstmarkt :')
Op anoniem
pi_167461906
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 23:14 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Goed idee, naar de kerstmarkt :')
Ja want die zijn opeens allemaal levensgevaarlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')