Nou ja ongetwijfeld. Voor mezelf denk ik dat ik andere eisen dan gemiddeld heb.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Jep. Maar ik geloof dat mannen andere eisen stellen aan vrouwenOverigens kan ook op papier alles kloppen, maar dan moet je ook nog verliefd worden. Gebeurt natuurlijk ook zelden.
... en dan over het algemeen op iemand die plusminus circa ongeveer nul van de eigenschappen heeft die je vereistquote:Op donderdag 29 december 2016 01:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Jep. Maar ik geloof dat mannen andere eisen stellen aan vrouwenOverigens kan ook op papier alles kloppen, maar dan moet je ook nog verliefd worden. Gebeurt natuurlijk ook zelden.
Hahaha, precies!! Eindig je uiteindelijk met een werkeloze stinkende man die bij z'n moeder woont en honden schoptquote:Op donderdag 29 december 2016 01:10 schreef Suus____ het volgende:
[..]
... en dan over het algemeen op iemand die plusminus circa ongeveer nul van de eigenschappen heeft die je vereist
Niet stinkenquote:Op donderdag 29 december 2016 01:12 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Hahaha, precies!! Eindig je uiteindelijk met een werkeloze stinkende man die bij z'n moeder woont en honden schopt
*werklozequote:Op donderdag 29 december 2016 01:12 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Hahaha, precies!! Eindig je uiteindelijk met een werkeloze stinkende man die bij z'n moeder woont en honden schopt
Leuk zo'n vriendin maar na een tijdje wordt je het gezellig naar de kerstmarkt gaan zooooo ontzettend moe. Beter kun je knipperlichtrelaties onderhouden, werkt veeel beter.quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Vooral nu kerst nadert merk ik dat ik echt eigenlijk best graag een vriendin wil![]()
Al mijn maten doen nu leuke dingen, hebben vrij genomen tussen kerst en oud en nieuw en gaan met hun meisje lekker naar kerstmarkten, naar Dusseldorf, Londen of Parijs. Of gewoon in NL 's avonds even de stad in, donkere biertjes drinken op een terras, daarna lekker ketsen in het hotel.
Ik wil dat ook man. Mijn leven bestaat nu alleen maar uit werken, eten koken, soms nog even hardlopen 's avonds maar sowieso 's avonds een beetje TV kijken, laptoppen of Fifa spelen.
Dit jaar ook weer gedoe met oud en nieuw. Of we überhaupt wat gaan doen, met wie, welk feest. Man, ik wil helemaal niet naar een feest. Als ik een vriendin had ging ik lekker met oud en nieuw ergens in een hotelletje zitten ofzo, lekker samen zuipen en neuken en nieuwjaarsdag de halve dag in de sauna zitten ofzo. Heb helemaal geen zin meer om te zuipen bij iemand thuis, dan weer op de bank te moeten crashen.
Heb wel een maat waarmee ik vaak leuke dingen doe zoals naar de film gaan of ergens in de stad een biertje doen. Die vroeg ook laatst of ik niet zin had om met kerst gewoon een voetbalwedstrijd in Londen te pakken ofzo, maar hoewel aardig bedoeld: Ik zit dan het hele weekend tegen de kop van een vent aan te kijken, terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.
So what, waarom is dat om te schamen als het tijdelijk is ?quote:Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.
Dat komt omdat geen van jouw eisen ook maar iets te maken heeft met de gevoelens die een man je geeft. Ze zijn allemaal praktisch van aard.quote:Op donderdag 29 december 2016 01:05 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Dat zijn eisen die ik óók nog heb, maar dat lijken me eisen die iedereen heeft. Hij kan zo grappig en goed in bed zijn, als hij vervolgens wel bij zijn moeder inwoont en een uitkering heeft gaat het niet echt iets worden. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik iemand 'laat schieten' als deze niet voldoet aan die punten, want het had nooit iets kunnen worden als we zo fundamenteel anders in het leven staan.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:34 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen van jouw eisen ook maar iets te maken heeft met de gevoelens die een man je geeft. Ze zijn allemaal praktisch van aard.
Zou je op zoek zijn naar een man die je laat lachen; jou uren zou kunnen aanhoren; jouw rare trekjes deelt; en jouw hoofd doet tollen tussen de lakens is de kans veel groter dat als je deze persoon tegenkomt je er ook daadwerkelijk gevoelens voor koestert. Met jouw lijstje lijkt het er echter op dat je die persoon zou laten schieten, als deze niet voldoet aan een paar praktische punten.
Dankquote:Op donderdag 29 december 2016 11:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
*werkloze
Kan zien dat je een vrouw bent
Dat laatste kan heel goed. Maar als jij de eisen waarvan je zelf meent dat deze vanzelfsprekend zijn niet meetelt op je lijstje, dan is je lijstje dus een heel stuk langer dan je eerst stelde.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:41 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Dat zijn eisen die ik óók nog heb, maar dat lijken me eisen die iedereen heeft. Hij kan zo grappig en goed in bed zijn, als hij vervolgens wel bij zijn moeder inwoont en een uitkering heeft gaat het niet echt iets worden. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik iemand 'laat schieten' als deze niet voldoet aan die punten, want het had nooit iets kunnen worden als we zo fundamenteel anders in het leven staan.
Ik vind inderdaad dat de rest te lagen eisen heeft. Het gaat om een partner hè, geen potje pindakaas dat je in de supermarkt moet kiezen. Waarom settelen voor minder dan perfect als je het in je eentje ook prima hebt.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:51 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat laatste kan heel goed. Maar als jij de eisen waarvan je zelf meent dat deze vanzelfsprekend zijn niet meetelt op je lijstje, dan is je lijstje dus een heel stuk langer dan je eerst stelde.
Misschien hebben de mensen die zeggen dat je te hoge eisen stelt dus wel een punt. Of zij stellen te lage eisen, dat kan ook. Je hoeft niet per se een relatie te hebben natuurlijk.
Perfect is niemand, dus dat zou ik niet proberen na te jagen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:55 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat de rest te lagen eisen heeft. Het gaat om een partner hè, geen potje pindakaas dat je in de supermarkt moet kiezen. Waarom settelen voor minder dan perfect als je het in je eentje ook prima hebt.
Maar dingen als humor, lief etc. vind ik inderdaad vanzelfsprekend, zie dat ook niet als eisen. Zijn meer voorwaarden om überhaupt verliefd te worden.
Je kan wel perfect zijn voor iemand, niet in het algemeen nee. Laat ik het zo zeggen: Als je het in je eentje prima hebt moet iemand wel heel veel positieve dingen aan je leven toevoegen om een relatie aan te gaan. Waarschijnlijk is een groot deel van de relaties alleen maar een relatie zodat mensen niet alleen hoeven te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Perfect is niemand, dus dat zou ik niet proberen na te jagen.
Ik zie het wel vaker dat een jongen geen genoegen neemt met minder dan de perfecte vrouw, terwijl 'ie er dan zelf alles behalve perfect uitziet.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Perfect is niemand, dus dat zou ik niet proberen na te jagen.
Ondanks dat je een vrouw bent moet ik het hier wel mee eens zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:32 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Je kan wel perfect zijn voor iemand, niet in het algemeen nee. Laat ik het zo zeggen: Als je het in je eentje prima hebt moet iemand wel heel veel positieve dingen aan je leven toevoegen om een relatie aan te gaan. Waarschijnlijk is een groot deel van de relaties alleen maar een relatie zodat mensen niet alleen hoeven te zijn.
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:34 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen van jouw eisen ook maar iets te maken heeft met de gevoelens die een man je geeft. Ze zijn allemaal praktisch van aard.
Zou je op zoek zijn naar een man die je laat lachen; jou uren zou kunnen aanhoren; jouw rare trekjes deelt; en jouw hoofd doet tollen tussen de lakens is de kans veel groter dat als je deze persoon tegenkomt je er ook daadwerkelijk gevoelens voor koestert. Met jouw lijstje lijkt het er echter op dat je die persoon zou laten schieten, als deze niet voldoet aan een paar praktische punten.
Die eisenlijstjes stellen in de praktijk ook maar vrij weinig voor. Op forums is alles heel abstract, maar in de realiteit blijkt dit vaak toch anders te liggen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:41 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Dat zijn eisen die ik óók nog heb, maar dat lijken me eisen die iedereen heeft. Hij kan zo grappig en goed in bed zijn, als hij vervolgens wel bij zijn moeder inwoont en een uitkering heeft gaat het niet echt iets worden. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik iemand 'laat schieten' als deze niet voldoet aan die punten, want het had nooit iets kunnen worden als we zo fundamenteel anders in het leven staan.
Daarom zeg ik, ik vind dat de rest gewoon lage eisen heeft. Zelfstandig wonen is écht een vereiste, ongeacht uiterlijk. Hoeft niet in een mega huis te zijn. Ik heb liever iemand zonder een rooie cent in een studiootje dan iemand met 15.000 op de bank en lekker op pappie en mammie terend.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:42 schreef Enowapi het volgende:
[..]
[..]
Die eisenlijstjes stellen in de praktijk ook maar vrij weinig voor. Op forums is alles heel abstract, maar in de realiteit blijkt dit vaak toch anders te liggen.
Ken genoeg gasten van rond de 26 die bijvoorbeeld nog aan het studeren zijn en nog/weer bij hun ouders wonen, die allemaal met best lekkere wijven lopen. Maar dat zijn ook van die gasten die hun uiterlijk mee hebben en toevallig 2 meter lang en breed zijn, dus dan maakt het opeens allemaal niet meer uit. Die komen overal mee weg.
Terwijl als vrouwen een magere hein van 1,75 ontmoeten met een slechte haarlijn en een middelmatige kop, dan moet opeens alles kloppen want anders is ze meteen weg.
Niet dat ik voor mijzelf preek want ik woon netjes op mezelf, maar ik vind jou oppervlakkig.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:52 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik vind dat de rest gewoon lage eisen heeft. Zelfstandig wonen is écht een vereiste, ongeacht uiterlijk. Hoeft niet in een mega huis te zijn. Ik heb liever iemand zonder een rooie cent in een studiootje dan iemand met 15.000 op de bank en lekker op pappie en mammie terend.
Knappe mannen komen niet overal mee weg. Alleen bij oppervlakkige vrouwen. Die vinden elkaar dus wel.
Het is het totaalplaatje. Allebei je vrienden lijken mij geen relatiemateriaal. Wat dan weer niks zegt over hoe ze als persoon zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:00 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Niet dat ik voor mijzelf preek want ik woon netjes op mezelf, maar ik vind jou oppervlakkig.
Hoe verantwoordelijk / oppervlakkig of serieus iemand is kun je absoluut niet altijd afleiden uit hun woonsituatie. Heb vrienden die heel serieus zijn met hun toekomst, de universiteit hebben afgemaakt maar met een bepaalde reden (veelal : sparen) weer even bij hun ouders wonen.
Echter ook vrienden die op zichzelf wonen met 5 niet afgemaakte studies en een studieschuld van tienduizenden euro's puur zodat ze lekker kunnen blijven roken / mdma gebruiken / tot 4 uur in bed kunnen liggen overdag.
watquote:Op donderdag 29 december 2016 21:37 schreef Swlabr het volgende:
Allebei je vrienden lijken mij geen relatiemateriaal.
quote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.
Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |