abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167508963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:35 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Aan het wachten tot er wat moois en betaalbaars voorbij komt om te kopen.
Ik vind niet dat dit je moet weerhouden om te daten. :) Je kunt elkaar prima buitenshuis zien de eerste paar dates als je iemand oprecht wil leren kennen. Bovendien is je situatie erg begrijpelijk, je date kan je bij haar thuis uitnodigen als het zover komt. Een echt leuk meisje zou ik om deze reden niet laten schieten hoor ;) een relatie hebben met de juiste persoon is het beste wat iemand kan overkomen, let maar niet op de reacties van de meeste fokkers hier die niet weten wat het is.
pi_167508988
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:55 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

De enige reden dat ik een relatie zou willen is simpelweg omdat al mijn vrienden zo langzamerhand relaties krijgen. En op een gegeven moment gaan dingen dan steeds meer in relatieverband en worden vrienschappen losser. Want ja waarom zou je met je maten gaan zuipen als je ook gewoon een avondje kunt ketsen?

Zolang je gewoon een vriendengroep hebt waarbij er toch een aantal singles tussen zitten is single zijn helemaal niet erg, heerlijk juist. Of in ieder geval mensen die af en toe wat willen doen, sommigen blijven dat ook doen als ze een relatie hebben, maar de meesten toch echt niet.
Hiermee ben ik het ook wel eens.

Mijn vriendengroep is dan ook inmiddels een groep waarin iedereen een relatie heeft.
pi_167510364
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:07 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Hiermee ben ik het ook wel eens.

Mijn vriendengroep is dan ook inmiddels een groep waarin iedereen een relatie heeft.
Bij mij gaat het ook wel die kant op, maar nog genoeg singles / mensen die nog wel iets willen doen iig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167515468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:55 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

De enige reden dat ik een relatie zou willen is simpelweg omdat al mijn vrienden zo langzamerhand relaties krijgen. En op een gegeven moment gaan dingen dan steeds meer in relatieverband en worden vrienschappen losser. Want ja waarom zou je met je maten gaan zuipen als je ook gewoon een avondje kunt ketsen?

Zolang je gewoon een vriendengroep hebt waarbij er toch een aantal singles tussen zitten is single zijn helemaal niet erg, heerlijk juist. Of in ieder geval mensen die af en toe wat willen doen, sommigen blijven dat ook doen als ze een relatie hebben, maar de meesten toch echt niet.
Als je jong bent misschien, maar dat ligt er ook helemaal aan waar je zelf behoefte aan hebt.

Kan je vertellen dat een eenzijdig leven waarvoor je niet bewust voor kiest, op een lange termijn je mentaal stuk maakt.
pi_167517050
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:34 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Als je jong bent misschien, maar dat ligt er ook helemaal aan waar je zelf behoefte aan hebt.

Kan je vertellen dat een eenzijdig leven waarvoor je niet bewust voor kiest, op een lange termijn je mentaal stuk maakt.
Maar onmogelijk is het nooit om een relatie te krijgen, tenzij er echt iets mis met je is (vooral fysiek maar ook wel mentaal). Na je 40 e wordt het wel heel erg moeilijk overigens, denk ik. Een familie lid van mij verloor zijn vrouw en het heeft toch wel veel moeite gekost voordat hij na jaren een nieuwe partner had gevonden. Maar ook dat kán wel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167518689
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:26 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Maar onmogelijk is het nooit om een relatie te krijgen, tenzij er echt iets mis met je is (vooral fysiek maar ook wel mentaal). Na je 40 e wordt het wel heel erg moeilijk overigens, denk ik. Een familie lid van mij verloor zijn vrouw en het heeft toch wel veel moeite gekost voordat hij na jaren een nieuwe partner had gevonden. Maar ook dat kán wel.
33 jaar en counting.

Er is niks mis met mijn uiterlijk, fitness een paar keer per week. Ben 1.63m, wat mij persoonlijk niet boeit, maar wel een grote reden kan zijn geweest, dat ik nooit een stap verder ben gekomen.

Als je als enige interesse toont en contact maakt en er nog nooit een vrouw zelf interesse toonde / contact maakte, dan eisen de negatieve ervaringen zijn tol.

Je gaat aan je zelf twijfelen, je kunt het nooit goed doen en als je niet voorzichtig bent, word er misbruik van je gemaakt.

De stage van zelfacceptatie heb ik na 4,5 jaar therapie bereikt, alleen door juist alleen negatieve ervaringen en geen enkele positieve ervaringen m.b.t. vrouwen, heb ik mentaal teveel opgelopen, wat er mij van weerhoud om nog contact te maken / actie te ondernemen.

Het is iets wat ik zie gebeuren, maar ook iets waar ik geen enkel grip op heb. Het gebeurt en kan ook opeens gebeuren en frustreerd enorm.

Loop sowieso zo ver achter in ervaring met vrouwen, als je nu nog moet beginnen is dat gewoon hopeloos. Het is daarnaast voor mij ook moeilijk om vrouwen te vertrouwen en dit houd mij natuurlijk ook tegen.

Als een vrouw niet duidelijk aangeeft dat ze interesse heeft en het nu niet meer van mijn kant kan komen, door het mentale aspect, dan is het gewoon onmogelijk voor een relatie.

Het enige wat zou kunnen helpen, is een vrouw die juist duidelijk is en door mijn state of mind heen zou kunnen / willen prikken.

Het positieve is wat altijd onbrak en is ook het enige wat het zou kunnen veranderen.
pi_167519100
Deze klacht geldt niet alleen met kerstmis helaas.
Play hard, go pro.
pi_167521635
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:52 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

33 jaar en counting.
<huilie huilie boehoehoehoehoehoe>
Zucht ik word zo moe van mensen zoals jij.

- Heb je überhaupt vrienden? Dat is het belangrijkste. Als jij vrienden hebt, kunnen we het hebben over vrouwen. Zo niet, begin dan eerst maar eens met vrienden zoeken.

- Heb je überhaupt wel eens scharrels? Of ben je nog 100% maagd maria?
pi_167523385
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:13 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Zucht ik word zo moe van mensen zoals jij.

- Heb je überhaupt vrienden? Dat is het belangrijkste. Als jij vrienden hebt, kunnen we het hebben over vrouwen. Zo niet, begin dan eerst maar eens met vrienden zoeken.

- Heb je überhaupt wel eens scharrels? Of ben je nog 100% maagd maria?
Maria is geen maagd, of is jezus in de stal gelegd met een helikopter en maria is stiefmoe?
pi_167523482
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Maria is geen maagd, of is jezus in de stal gelegd met een helikopter en maria is stiefmoe?
Tsja als je bevruchting door de heilige geest wil classificeren als seks is ze geen maagd nee :')
pi_167523538
alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_167525762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Tsja als je bevruchting door de heilige geest wil classificeren als seks is ze geen maagd nee :')
Tsja, als je argumenten gaat aanvoeren gebaseerd op niks behalve jouw fantasie dan is het ook wel lekker makkelijk om je punt te maken. Bevruchting door de heilige geest, what the fuck. Geloof je toch zelf niet?
pi_167525841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:33 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Tsja, als je argumenten gaat aanvoeren gebaseerd op niks behalve jouw fantasie dan is het ook wel lekker makkelijk om je punt te maken. Bevruchting door de heilige geest, what the fuck. Geloof je toch zelf niet?
Het gaat over de Maagd Maria, als in de Bijbelse figuur. Volgens dit verhaal is zij bevrucht door de Heilige Geest.

Je kunt je natuurlijk afvragen of de historische persoon Maria uberhaupt bestaan heeft. Dat lijkt me moeilijk aan te tonen.
pi_167525874
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:38 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het gaat over de Maagd Maria, als in de Bijbelse figuur. Volgens dit verhaal is zij bevrucht door de Heilige Geest.

Je kunt je natuurlijk afvragen of de historische persoon Maria uberhaupt bestaan heeft. Dat lijkt me moeilijk aan te tonen.
Ja, kom op zeg. Je komt toch niet uit een ei? Die Maria heeft gewoon zitten hoeren en sloeren en de creampie heeft haar zwanger gemaakt. Je moet wel heel ver heen zijn als je gelooft dat een heilige geest dat heeft gedaan :')
pi_167525986
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:40 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, kom op zeg. Je komt toch niet uit een ei? Die Maria heeft gewoon zitten hoeren en sloeren en de creampie heeft haar zwanger gemaakt. Je moet wel heel ver heen zijn als je gelooft dat een heilige geest dat heeft gedaan :')
Alles kan. Dit bijvoorbeeld:
KLB / Het verrotte leven van wie in god gelooft
:')
pi_167526230
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Alles kan. Dit bijvoorbeeld:
KLB / Het verrotte leven van wie in god gelooft
:')
Dat is wel erg veel leesvoer. Ik mag dan wel op mijn werk zitten en in principe alle tijd van de wereld tot 5 uur, maar zelfs mij gaat dat te ver
pi_167526275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat is wel erg veel leesvoer. Ik mag dan wel op mijn werk zitten en in principe alle tijd van de wereld tot 5 uur, maar zelfs mij gaat dat te ver
Klik op de link in het topic, dan wordt de essentie snel duidelijk ;)
pi_167526346
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:03 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Godverdomme zeg :X

Hoi fatoe :W
Op anoniem
pi_167526698
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:07 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Godverdomme zeg :X

Hoi fatoe :W
Hoi :W
pi_167526812
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:03 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Omdat je mijn boy bent heb ik het gelezen en het is inderdaad triest dat dergelijke mensen bestaan. Geloof is niets meer dan een vorm van indoctrinatie. Ieder weldenkend mens zou toch wel de vraagtekens zetten bij alle verhalen die de natuurwetten tarten.
pi_167527082
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Omdat je mijn boy bent heb ik het gelezen en het is inderdaad triest dat dergelijke mensen bestaan. Geloof is niets meer dan een vorm van indoctrinatie. Ieder weldenkend mens zou toch wel de vraagtekens zetten bij alle verhalen die de natuurwetten tarten.
Het meest frappante vind ik altijd nog dat er wetenschappers zijn die het geloof aanhangen :')
pi_167527294
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:46 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het meest frappante vind ik altijd nog dat er wetenschappers zijn die het geloof aanhangen :')
Mensen zijn crazy mijn vriend. Ik snap oprecht niet hoe je dergelijke teksten kunt geloven. Ik ben niet gelovig opgevoed dus ik moet het doen met de verhalen die ik van horen zeggen heb gehoord, maar de meest absurde dingen komen voorbij. Opstaan uit de dood, pratende slangen, water wordt wijn, lopen over water, maagd wordt uit het niets zwanger, alle dieren op 1 boot en zo kan ik nog wel even doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 15:56:40 ]
pi_167528353

[ Bericht 33% gewijzigd door dip-stick1 op 22-12-2016 16:45:23 (nevermind, whatever.) ]
pi_167632463
Haha kneus
  dinsdag 27 december 2016 @ 02:35:11 #100
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_167632678
Man man man, de wanhopigheid voor seks druipt van TS af :')

Zo grappig om te lezen, lappen tekst maar de rode draad is duidelijk zichtbaar.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')