Dat niet, wel saaiquote:Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Ja want die zijn opeens allemaal levensgevaarlijk.
Ligt ook wel beetje aan je vriendin danquote:Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.
Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
Wat zijn jullie negatief allemaal man.quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Na 1x de feestdagen bij schoonfamilie heb je al de neiging jezelf van een viaduct te flikkeren als het weer zover is. Er gaat niets boven jezelf zat tikken met een paar maten. Feestdagen bij schoonouders is vreselijk.
Met je vriendin in een hotelletje oud en nieuw vieren en naar kerstmarkten, kom op zeg![]()
![]()
Verder is een vriendin hebben sowieso overrated. Je hebt gegarandeerde seks, enige positieve. Al twijfel ik of die seks al dat gezeik dat er ook bij komt het wel waard is.
Gegarandeerd seks? Met een vriendin? Heb je ooit een vriendin gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Na 1x de feestdagen bij schoonfamilie heb je al de neiging jezelf van een viaduct te flikkeren als het weer zover is. Er gaat niets boven jezelf zat tikken met een paar maten. Feestdagen bij schoonouders is vreselijk.
Met je vriendin in een hotelletje oud en nieuw vieren en naar kerstmarkten, kom op zeg![]()
![]()
Verder is een vriendin hebben sowieso overrated. Je hebt gegarandeerde seks, enige positieve. Al twijfel ik of die seks al dat gezeik dat er ook bij komt het wel waard is.
Dit. Mijn ex-schoonouders stemmen ook allemaal op PVV en al hun vriendenkring ookquote:Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, lekker naar je schoonouders en dan awkward aan moeten horen hoe alle Turken terug naar Marokko moeten en haar vorige vriend veel aardiger was.
Om 11 uur je kamer uitmoeten.quote:Op maandag 19 december 2016 00:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op nieuwjaarsdag met een kater in de sauna willen zitten
Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloedquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:28 schreef ps4proknopje het volgende:
Dat willen alle mannen, probleem is vrouwen niet.
quote:Op woensdag 21 december 2016 09:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloed
Dus jullie allochtonen willen ook alleen maar blanke vrouwen?quote:Op woensdag 21 december 2016 09:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloed
Fawakaquote:Op woensdag 21 december 2016 10:57 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie allochtonen willen ook alleen maar blanke vrouwen?
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, lekker naar je schoonouders en dan awkward aan moeten horen hoe alle Turken terug naar Marokko moeten en haar vorige vriend veel aardiger was.
Waarom woon je thuis als je dat niet wilt en werk hebt? Of heb je onvoldoende inkomen?quote:Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.
Aan het wachten tot er wat moois en betaalbaars voorbij komt om te kopen.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom woon je thuis als je dat niet wilt en werk hebt? Of heb je onvoldoende inkomen?
Misschien heeft die maat na een paar biertjes ook wel opeens een leuke sixpack en een goeie reet, kun je gezellig daarmee ketsen in het hotel toch?quote:Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:
Heb wel een maat waarmee ik vaak leuke dingen doe zoals naar de film gaan of ergens in de stad een biertje doen. Die vroeg ook laatst of ik niet zin had om met kerst gewoon een voetbalwedstrijd in Londen te pakken ofzo, maar hoewel aardig bedoeld: Ik zit dan het hele weekend tegen de kop van een vent aan te kijken, terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.
De enige reden dat ik een relatie zou willen is simpelweg omdat al mijn vrienden zo langzamerhand relaties krijgen. En op een gegeven moment gaan dingen dan steeds meer in relatieverband en worden vrienschappen losser. Want ja waarom zou je met je maten gaan zuipen als je ook gewoon een avondje kunt ketsen?quote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef dip-stick1 het volgende:
Grappig hoe onderwerpen zoals dit altijd gebagatelliseerd worden.
Het is niet erg, het is na een tijdje ook saai, ben juist blij dat je alleen bent, ect...
De meeste mensen hebben behoefte om in een relatie te zitten, waarom word het hier altijd zo weggewuifd alsof het niet iets essentieel / belangerijk is?
Natuurlijk hebben relaties ook slechte / mindere tijden, maar waar is dit nou echt een issue?
Nog altijd liever je leven kunnen delen met iemand, dan je hele leven zonder dit te leven, terwijl die behoefte er zeker is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |