abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167462194
Oud en nieuw met je vriendin door willen brengen. :')

Oud en nieuw vier je met je maten. Als ze lief is en een beetje kan zuipen mag ze misschien ook mee.

Godvedomme man, je bent nog single en zit nu al onder de plak.
pi_167462771
Grappig hoe onderwerpen zoals dit altijd gebagatelliseerd worden.

Het is niet erg, het is na een tijdje ook saai, ben juist blij dat je alleen bent, ect...

De meeste mensen hebben behoefte om in een relatie te zitten, waarom word het hier altijd zo weggewuifd alsof het niet iets essentieel / belangerijk is?

Natuurlijk hebben relaties ook slechte / mindere tijden, maar waar is dit nou echt een issue?

Nog altijd liever je leven kunnen delen met iemand, dan je hele leven zonder dit te leven, terwijl die behoefte er zeker is.
pi_167463287
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 23:25 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Ja want die zijn opeens allemaal levensgevaarlijk.
Dat niet, wel saai
pi_167479750
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu ik inmiddels weer een tijdje vrijgezel ben mis ik eigenlijk alleen nog de seks. Verder vind ik het zuipen met m'n vrienden en geen gezeik aan m'n hoofd als ik Feyenoord wil kijken en het niet verplicht naar een of ander meubelboulevard/kerstmarkt/vul maar in hoeven eigenlijk behoorlijk relaxed.

Straks met Oud en Nieuw ook, gewoon lekker met m'n vrienden bier drinken en oliebollen en ander ongezond voedsel eten en om 6:00 eens een keer op huis aan gaan in plaats van op de bank hangen, de oudejaarsaflevering van Ik Hou van Holland kijken en om 1:00 slapen. Is toch heerlijk man.
Ligt ook wel beetje aan je vriendin dan :')

Met mijn ex gewoon vol derop aan de pillen op oud en nieuw. Kan je ook gewoon met je matties doen maar toch..
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_167479872
Je mag die van mij wel hebben.. Kan koken..
pi_167479919
Komt vanzelf wel goed TS.
pi_167479935
het gras is altijd groener aan de overkant, man
pi_167480161
:')

Na 1x de feestdagen bij schoonfamilie heb je al de neiging jezelf van een viaduct te flikkeren als het weer zover is. Er gaat niets boven jezelf zat tikken met een paar maten. Feestdagen bij schoonouders is vreselijk.

Met je vriendin in een hotelletje oud en nieuw vieren en naar kerstmarkten, kom op zeg :') :')
Verder is een vriendin hebben sowieso overrated. Je hebt gegarandeerde seks, enige positieve. Al twijfel ik of die seks al dat gezeik dat er ook bij komt het wel waard is.
Niet Fokken met mij.
pi_167484552
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

Na 1x de feestdagen bij schoonfamilie heb je al de neiging jezelf van een viaduct te flikkeren als het weer zover is. Er gaat niets boven jezelf zat tikken met een paar maten. Feestdagen bij schoonouders is vreselijk.

Met je vriendin in een hotelletje oud en nieuw vieren en naar kerstmarkten, kom op zeg :') :')
Verder is een vriendin hebben sowieso overrated. Je hebt gegarandeerde seks, enige positieve. Al twijfel ik of die seks al dat gezeik dat er ook bij komt het wel waard is.
Wat zijn jullie negatief allemaal man.

Al heb ik het idee dat de meesten hier gewoon nog begin twintig zijn. Zo lulden mijn vrienden en ik ook allemaal toen we 22 waren. Nu we de 25 gepasseerd zijn zit iedereen juist die shit te doen waar ze voorheen een grote bek over hadden.

En begrijpelijk ook wel : je vrienden wil je niet neuken (als het goed is) en je hoort al jaren hun verhalen aan. Kan nog steeds leuk zijn hoor af en toe, maar niet te vaak.
pi_167484643
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:10 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

Gegarandeerd seks? Met een vriendin? Heb je ooit een vriendin gehad?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_167484968
Dat willen alle mannen, probleem is vrouwen niet.
  woensdag 21 december 2016 @ 09:03:39 #62
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167492372
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, lekker naar je schoonouders en dan awkward aan moeten horen hoe alle Turken terug naar Marokko moeten en haar vorige vriend veel aardiger was.
Dit. Mijn ex-schoonouders stemmen ook allemaal op PVV en al hun vriendenkring ook

Blij dat ik die bitch heb gedumpt
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 21 december 2016 @ 09:05:42 #63
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_167492390
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op nieuwjaarsdag met een kater in de sauna willen zitten :')
Om 11 uur je kamer uitmoeten.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  woensdag 21 december 2016 @ 09:48:43 #64
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167492939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:28 schreef ps4proknopje het volgende:
Dat willen alle mannen, probleem is vrouwen niet.
Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloed
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_167493010
Klinkt echt geweldig inderdaad om Kerst markten af te struinen en bij je schoonouders te gourmetten. Dit is juist de beste tijd om geen vriendin te hebben

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2016 09:52:38 ]
  woensdag 21 december 2016 @ 10:03:54 #66
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_167493188
Je zou dus al je mannelijkheid op willen geven om een keertje een vriendin te hebben?
Vrij kansloos ;(
AZ
ALKMAAR
  woensdag 21 december 2016 @ 10:57:40 #67
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_167494062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:48 schreef corehype het volgende:

[..]

Vrouwen (en ik neem aan dat iedereen hier geilt op vooral blanke vrouwen) hebben e meest luxepositie van de wereld ooit in de geschiedenis en tuurlijk hebben ze geen pik nodig, want er is overvloed
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:48 schreef corehype het volgende:

[..]

Dus jullie allochtonen willen ook alleen maar blanke vrouwen?
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  woensdag 21 december 2016 @ 10:59:36 #68
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167494101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 10:57 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

[..]

Dus jullie allochtonen willen ook alleen maar blanke vrouwen?
Fawaka

Waar zijn al di blanke vrouwen noh kaolospang
  Moderator / Social Media snolleke woensdag 21 december 2016 @ 11:00:28 #69
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_167494122
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 23:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, lekker naar je schoonouders en dan awkward aan moeten horen hoe alle Turken terug naar Marokko moeten en haar vorige vriend veel aardiger was.
Spreek je uit ervaring?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_167498197
Rare vriendinnen hebben jullie allemaal. Ik vier eerste kerstdag bij mijn eigen familie, zonder vriendin en zij bij haar familie. Tweede kerstdag en kerstavond zijn we lekker klef met z'n tweeën en hoewel er tig Kerstmarkten zijn in A'dam, nog geen eentje bezocht.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_167500003
Een vriendin willen :')!!!!!
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_167500536
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:56 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Jawel, maar het probleem is dat ik sinds 2 maanden, en ik denk ook wel de komende 2/3 maanden nog, bij mijn ouders woon. En ik ben 26. Schaam me kapot om dat te moeten zeggen, dus doe ik niet aan daten tot ik weer fatsoenlijk iemand bij mij thuis durf uit te nodigen.
Waarom woon je thuis als je dat niet wilt en werk hebt? Of heb je onvoldoende inkomen?
pi_167507582
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:26 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waarom woon je thuis als je dat niet wilt en werk hebt? Of heb je onvoldoende inkomen?
Aan het wachten tot er wat moois en betaalbaars voorbij komt om te kopen.
pi_167508177
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:52 schreef Dorpspastoor het volgende:

Heb wel een maat waarmee ik vaak leuke dingen doe zoals naar de film gaan of ergens in de stad een biertje doen. Die vroeg ook laatst of ik niet zin had om met kerst gewoon een voetbalwedstrijd in Londen te pakken ofzo, maar hoewel aardig bedoeld: Ik zit dan het hele weekend tegen de kop van een vent aan te kijken, terwijl ik gewoon een lief, wulps meisje met leuke borstjes en een klein laagje vet en een goede reet wil hebben om lekker aan te kunnen zitten.

:'(
Misschien heeft die maat na een paar biertjes ook wel opeens een leuke sixpack en een goeie reet, kun je gezellig daarmee ketsen in het hotel toch? ;)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167508420
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef dip-stick1 het volgende:
Grappig hoe onderwerpen zoals dit altijd gebagatelliseerd worden.

Het is niet erg, het is na een tijdje ook saai, ben juist blij dat je alleen bent, ect...

De meeste mensen hebben behoefte om in een relatie te zitten, waarom word het hier altijd zo weggewuifd alsof het niet iets essentieel / belangerijk is?

Natuurlijk hebben relaties ook slechte / mindere tijden, maar waar is dit nou echt een issue?

Nog altijd liever je leven kunnen delen met iemand, dan je hele leven zonder dit te leven, terwijl die behoefte er zeker is.
De enige reden dat ik een relatie zou willen is simpelweg omdat al mijn vrienden zo langzamerhand relaties krijgen. En op een gegeven moment gaan dingen dan steeds meer in relatieverband en worden vrienschappen losser. Want ja waarom zou je met je maten gaan zuipen als je ook gewoon een avondje kunt ketsen?

Zolang je gewoon een vriendengroep hebt waarbij er toch een aantal singles tussen zitten is single zijn helemaal niet erg, heerlijk juist. Of in ieder geval mensen die af en toe wat willen doen, sommigen blijven dat ook doen als ze een relatie hebben, maar de meesten toch echt niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')