Haha al 2 mensen voor het lapje gehouden! boom!!quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik nam dat stukje over uit het topic he
Waarom wil geen enkele vrouw mij? Ik ben perfect, mooi, intelligent, geavanceerd en de perfecte heer. Ik snap het echt niet. Het leven is ONEERLIJKquote:
Oh.quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja wat een mongolen hequote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha al 2 mensen voor het lapje gehouden! boom!!
yo elliot.quote:Op maandag 19 december 2016 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom wil geen enkele vrouw mij? Ik ben perfect, mooi, intelligent, geavanceerd en de perfecte heer. Ik snap het echt niet. Het leven is ONEERLIJK
Echt roflquote:Op maandag 19 december 2016 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja wat een mongolen he
Myrr naam ook een reactie uit dat topic over.quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is dat toch voor sneue hype johquote:Op maandag 19 december 2016 09:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Myrr naam ook een reactie uit dat topic over.
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 19 december 2016 09:48 schreef Myrr het volgende:
Ja, dus, dikke doei Noel. Mij voor de lapje denken te houden bazzz
Bij mij.quote:Op maandag 19 december 2016 09:55 schreef Myrr het volgende:
Ha. Hahaha. Ha. Bij wie doet Rabo bankieren wel normaal? Gisteren bijna al m'n geld naar m'n spaarrekening gedaan en nu kan ik niet pinnen want er is iets af gegaan. Kan ook niets terug storten van m'n spaar want HIJ DOET HET NIET. Padamtssk.
Vandaag ook weer een aantal obstakels op de weg. Dacht dronken mensen in de auto maar waren vrouwen met Phone op het stuur en naar beneden starend rijdenquote:Op maandag 19 december 2016 10:17 schreef Montelly het volgende:
Dinnen als ze tegenwoordig een wijntje doen.
[ afbeelding ]
Hallo.quote:
Ow dat valt niet eens op meer, ben eerder bang dat tijdens filerijden eentje bij mij achterop knalt. Zie het zo vaak gebeuren he, dan schrikken ze en gaan vol in de ankers omdat rode remlichten aanspringen.quote:Op maandag 19 december 2016 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een aantal obstakels op de weg. Dacht dronken mensen in de auto maar waren vrouwen met Phone op het stuur en naar beneden starend rijden
Kom ze helaas elke dag tegen, niet eens een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |