is maar een grapjequote:
Ik ben gewend om met mensen te leven zonder gagreflex.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
en geen sterke gagreflex
en daar houd het wel op
Echt hequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lordmonochromicorn, zie je toch.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lordmonochromicorn, zie je toch.
WEL GVDquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:57 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Ja kan je schamper doen of lees je net zoals je autorijdt.
Ik ga met LEGO en daarna met mezelf spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kijk een film met Bradley Cooper
lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kijk een film met Bradley Cooper
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:57 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Ja kan je schamper doen of lees je net zoals je autorijdt.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
gelukkig maak ik me geen zorgen over hoe ik eruit zie en hoef ik niet aan lipfillers te denken enz
vind je dat ik die nodig heb?quote:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
gelukkig maak ik me geen zorgen over hoe ik eruit zie en hoef ik niet aan lipfillers te denken enz
nee maar ff serieusquote:
En? Voldeed je aan zo'n lijstje?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zat een tijdje terug op OkCupid trouwens, man man man al die meiden die quasi interessant willen doen en hele lijstjes maken met wensen aan hun "Toekomstige man"
Dan willen ze iemand die zich volledig overgeeft in veganisme, dan willen ze iemand die ze graag laat proeven van diverse culturen.
En de meeste van die vrouwen doen ook fancy door neer te zeggen dat ze (Zoals een meid waar ik gisteren mee aan't pratene was) Demisexual / Heteoflexible was, wtf?!
alles in het leven kan mis gaanquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar ff serieus
ben je niet bang dat het lelijk wordt?
Bij een meid welquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
En? Voldeed je aan zo'n lijstje?
Vast ironisch.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij een meid welDaar ben ik nu mee aan't appen
ga je dan naar die ene waar massa heen is geweest met tatquote:
hij heeft dat wel mooi gedaan of naar hem of naar faceland eindhoven waar nikkie is geweestquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je dan naar die ene waar massa heen is geweest met tat
Oh sorryquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is gewoon confronterend omdat ik me wel heel druk maak over hoe ik eruit zie.
nikkietutorials?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
hij heeft dat wel mooi gedaan of naar hem of naar faceland eindhoven waar nikkie is geweest
doe niet alsof meiden je aanbidden fzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kon ik lekker ongestoord mijn leven leiden.
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nikkietutorials?
faceland klinkt wel beetje cheap tho
lijkt me echt eng, daarom zou ik het nooit doen. misschien als ik oud ben beetje rimpels opvullen, maar alleen als ik veel geld zou hebben ervoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
hehe, wel domme naam ze hebben verschillende vestigingen in nederland. die van massa en faceland eindhoven hebben beste reviews
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
doe niet alsof meiden je aanbidden fzo
Dit inderdaad, dat is even leuk maar na een paar jaar ben je een soort strakgetrokken mannequin met een zaadsmoel. Joepie.quote:
sowquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:11 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Dit inderdaad, dat is even leuk maar na een paar jaar ben je een soort strakgetrokken mannequin met een zaadsmoel. Joepie.
ja doeiquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ja je gedroeg je even een beetje niels
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:13 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zullen we even normaal blijven doen?
Ja hij is wel ineens een stoere jongen he.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef zeer het volgende:
[..]
probeer je one of the gang te zijn?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Zullen we even normaal blijven doen?
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hij is wel ineens een stoere jongen he.
ik ook fuck iedereenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hij is wel ineens een stoere jongen he.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Zie Zeer en TARDIS. Mad zijn.
jij mag niet praten gast, log gewoon uit en kom terug in 2017 zoals je zeiquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Zie Zeer en TARDIS. Mad zijn.
Oke, gastquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
jij mag niet praten gast, log gewoon uit en kom terug in 2017 zoals je zei
BAH
IK BEN ZO BOOSquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, Braddie. Je kon het toch niet laten
Vind jou een van de leukstequote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de raarste user van deze SC
aw ik jou ook xxxquote:
Jurkjequote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef Oberkullie het volgende:
Heb morgen date zal ik een jurkje aantrekken of jeans en trui
quote:
quote:
jurkjequote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef Oberkullie het volgende:
Ze heeft mij al aangeboden om naakt tegen me aan te komen liggen.quote:
Ik zag het. Good for you.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze heeft mij al aangeboden om naakt tegen me aan te komen liggen.
alsof je in december geen panty aan kan doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
jeans en trui het is december doe normaal
2 tegen 1quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
jeans en trui het is december doe normaal
Jeans en een trui, zodat het nog net lijkt alsof je ziek bent, maar toch heel graag wilde komen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef Oberkullie het volgende:
Wowquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeans en een trui, zodat het nog net lijkt alsof je ziek bent, maar toch heel graag wilde komen.
vraag maar aan tardisquote:
ja haha midden in de starbucksquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hebben jullie al hete seks gehad
Mag ik bij jou een gevoelige snaar raken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Net Ukelele gespeeld
Even wat oefenen, maar ik wil m`n gitaar niet aanrakenBang dat ik een snaar breek
raken altijdquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik bij jou een gevoelige snaar raken?
Geeft niet, kan de beste gebeuren.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Looool life![]()
![]()
Wat een mongool ben ik
Wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
HPLC doe alsof je m'n zaternachtdate bent
We moeten alleen een foto samen zodat ik het kan snapchatten naar mn vrienden van kijk ik heb het druk en kan niet doeiquote:
sowquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
vooral luisteren.
Opso kan toch niet haar bek houden.
Geef me hun nummers maar, dan zeg ik wel dat Opso het even te druk heeftquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We moeten alleen een foto samen zodat ik het kan snapchatten naar mn vrienden van kijk ik heb het druk en kan niet doei
Daarna mag je weer naar huis
Met die tindermatch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef Oberkullie het volgende:
ik zie m wel verschijnenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:41 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
je moet ook voor mannen gaan 💪🏼🍺🔫😠😎👞👔🍗🍻🏈🏋🏻🏎
hoef geen soep. Heb bierquote:
Ach jezus braddie wat nu weerquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tot zover mijn vlogs en live streams.
who caresquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach jezus braddie wat nu weer
Oh, niks specifieks.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach jezus braddie wat nu weer
melk aftappenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
wat ga je met mijn vet lichaam doen
Huhquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zie ze maandag wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wel klaar met het constant rondlopen met die cameraquote:
Dan mag je goed gaan kijken, want dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie ze maandag wel weer verschijnen.
caps..quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
OBER BLIJKBAAR, KAN JE NIET LEZEN OF ZO GIANNI?!
Maar je fans dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben wel klaar met het constant rondlopen met die camera
Kanaal naam is veranderd, beschrijving is veranderd, blijf nog wel YouTuben, maar gooi het over een andere boeg.
Wel apart hequote:Op zaterdag 17 december 2016 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben van mijn a propos gebracht
en hoezo heb jij hier kennis van
Waarom meld je het hier anders? Is gewoon weer een van je impulsen en die blijven alleen op korte termijn gelden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan mag je goed gaan kijken, want dat gaat niet meer gebeuren.
Kanaal is er nog, alleen zonder de vlogs.
*Fans* Die er alleen waren voor leedvermaak.quote:
Dat is wel goed. Blijf je FOK! ook minderen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
*Fans* Die er alleen waren voor leedvermaak.
Nee hoor, had hier laatst op WEB en KLB wat dingetjes terug zitten lezen, en heb op basis van dat, wat toch eigenlijk wel klopt (Als een werkgever die filmpjes ziet, niet geassocieerd willen worden met... etc etc) ) Die video's verwijderd.
Hier ben ik het wel mee eens Braddie, dan krijg je alleen het ''zie je wel'' waar je je aan ergert. Dit heb ik je ook prive gezegd maar je moet zelf wetenquote:
Ik blijf wel FOK!ken, maar ga mij niet meer zo open opstellen, want het is inderdaad gewoon zo dat als een werknemer mijn naam googlede in het verleden dat er best wel vervelende dingen naar boven kwamen, en als nu mijn YouTube kanaal gegoogled word dan zien ze alleen maar muziekvideo's dus ik heb mezelf redelijk ingedekt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wel goed. Blijf je FOK! ook minderen?
Kon je dat niet van te voren bedenken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
*Fans* Die er alleen waren voor leedvermaak.
Nee hoor, had hier laatst op WEB en KLB wat dingetjes terug zitten lezen, en heb op basis van dat, wat toch eigenlijk wel klopt (Als een werkgever die filmpjes ziet, niet geassocieerd willen worden met... etc etc) ) Die video's verwijderd.
Repostquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf wel FOK!ken, maar ga mij niet meer zo open opstellen, want het is inderdaad gewoon zo dat als een werknemer mijn naam googlede in het verleden dat er best wel vervelende dingen naar boven kwamen, en als nu mijn YouTube kanaal gegoogled word dan zien ze alleen maar muziekvideo's dus ik heb mezelf redelijk ingedekt.
En Crip, heb jij ook zeker gelijk in, maar jullie kennen mij zo onderhand wel he..Benodigd niet echt uitleg
Ja.. maar goed, impulsief etc.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kon je dat niet van te voren bedenken?
Ja tot morgen manquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, het was weer even gezellig van mijn "Hybernation" Tot 2017
Maar wat is nu je plan dan? Ga je over 2 weken wel weer vloggen? Of ga je deze 2 weken niets posten? Wat gaat er over 2 weken anders zijn dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, het was weer even gezellig van mijn "Hybernation" Tot 2017
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Plan is om mijzelf te focussen op MEZELF. Daar kan ik vloggen (en forums, wat ik 3 dagen terug ook zei) Niet bij gebruiken.
Ik ga tot medio 2017 niks posten hier, of op Autoweek for that matter. Wanneer ik terug ben zien jullie vanzelf wel.
Er komen wel vlogs als het zover is, als ik bijvoorbeeld weer een weekendje Slagharen pak, of bijvoorbeeld een keer een paar dagen in Spanje of Frankrijk of waar dan ook ben, maar ik wil mijn kanaal voorlopig op muziek gebasseerd hebben/houden, want dan kan ik ook niet gezien worden als "Die mongool" Met m`n filmpjes, omdat ik met muziek maken wél gewoon vrij aardig ben.
En stel een werkgever gaat lopen YouTuben, dan ziet'ie geen filmpjes waar in ik mezelf voor lul zet.
Nou anyways, tot medio 2017![]()
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Plan is om mijzelf te focussen op MEZELF. Daar kan ik vloggen (en forums, wat ik 3 dagen terug ook zei) Niet bij gebruiken.
Ik ga tot medio 2017 niks posten hier, of op Autoweek for that matter. Wanneer ik terug ben zien jullie vanzelf wel.
Er komen wel vlogs als het zover is, als ik bijvoorbeeld weer een weekendje Slagharen pak, of bijvoorbeeld een keer een paar dagen in Spanje of Frankrijk of waar dan ook ben, maar ik wil mijn kanaal voorlopig op muziek gebasseerd hebben/houden, want dan kan ik ook niet gezien worden als "Die mongool" Met m`n filmpjes, omdat ik met muziek maken wél gewoon vrij aardig ben.
En stel een werkgever gaat lopen YouTuben, dan ziet'ie geen filmpjes waar in ik mezelf voor lul zet.
Tot overmorgenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Aight, strak plan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zelfde als Crip telkens roept dat ze klaar is met mannen terwijl ze een maagdje is. Allemaal van die korte termijn brainfarts.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom meld je het hier anders? Is gewoon weer een van je impulsen en die blijven alleen op korte termijn gelden.
Is Braddie's 492193042e voorgenomen FOK!pauze zo'n belangrijke gebeurtenis dat je ex er vanaf moet weten?quote:
Nou veel succes met focussen op jezelf!quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maagd is een relatief begrip..quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zelfde als Crip telkens roept dat ze klaar is met mannen terwijl ze een maagdje is. Allemaal van die korte termijn brainfarts.
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is Braddie's 492193042e voorgenomen FOK!pauze zo'n belangrijke gebeurtenis dat je ex er vanaf moet weten?
wil wel weer zijn body voelenquote:
Jammer, ik zal je missen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oompje Frankquote:
Die ene waarmee je een keer in reuzenrad mee zat?quote:
Ey Frank alles tranquillo?quote:
Stel geen onrealistishe eisenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe nou eens 1 keer in je leven normaal en aardig.
Halal-ey-quinn.quote:
Remmie.quote:
We mogen niet klagen. Hoe is het daar in rotjeknor?quote:
hheeheh <3quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Halal-ey-quinn.
De Gandalf van de make up-mensen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf wel FOK!ken, maar ga mij niet meer zo open opstellen, want het is inderdaad gewoon zo dat als een werknemer mijn naam googlede in het verleden dat er best wel vervelende dingen naar boven kwamen, en als nu mijn YouTube kanaal gegoogled word dan zien ze alleen maar muziekvideo's dus ik heb mezelf redelijk ingedekt.
En Crip, heb jij ook zeker gelijk in, maar jullie kennen mij zo onderhand wel he..Benodigd niet echt uitleg
Ik ben vorige week trouwens alleen naar huis gereden, paintje is in de maak.quote:
Kraak hem af op zijn uurloon.quote:
Je hebt toch geen Ikea bezocht?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben vorige week trouwens alleen naar huis gereden, paintje is in de maak.
Nooit geweest, ook niet van plan om daar heen te gaanquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt toch geen Ikea bezocht?
Ik kijk uit naar de paintquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook niet van plan om daar heen te gaan
Wow leuk dat je een keer oog hebt voor iets anders dan jezelf meid.quote:
Ik denk dat het idd iets van Werkman geweest is,quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de paint.
Ik dacht dat jij daar toen een paint over had gemaakt, dat je pannen kreeg en er iets was met de verf van je auto.
Zou ook zomaar een werkmantopic geweest kunnen zijn.
Bedankt, dat zag er goed uitquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wil iemand nudes van Aber? Heb ze via prof, stuur maar DM.
heb ze al via Che_ gekregen, maar bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wil iemand nudes van Aber? Heb ze via prof, stuur maar DM.
Ik dacht toch echt dat jij dat was.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd iets van Werkman geweest is,
Oh wacht, ik weet het weer.quote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat jij dat was.
Juist!quote:Op zondag 18 december 2016 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh wacht, ik weet het weer.
M'n auto startte niet toen ik boodschappen gedaan had, heb daar ruim een uur op de parkeerplaats gestaan om op de ANWB te wachten
Was niet bij de IKEA hoorquote:
Hoop dat je stopt met ademhalen. Groetjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:59 schreef Catkiller het volgende:
Aber sorry ik meende dat niet, ik hou van je xxx
Die heb ik er dan in de loop van tijd bij verzonnenquote:
Is dat negatief bedoeld of doen jullie heel schattig saampjes wie het langst zijn adem kan inhouden?quote:Op zondag 18 december 2016 00:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoop dat je stopt met ademhalen. Groetjes
Het zijn die baalmomenten waar je achteraf zelf ook om kan lachenquote:Op zondag 18 december 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik er dan in de loop van tijd bij verzonnen. Maar ik vond het een vermakelijk verhaal.
Veel baalmomenten vormen zich uiteindelijk tot smakelijke anekdotes.quote:Op zondag 18 december 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zijn die baalmomenten waar je achteraf zelf ook om kan lachen
Net zoals vorige week, toen ik tegen wil en dank de bob was en uiteindelijk alleen naar huis ging.quote:Op zondag 18 december 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Veel baalmomenten vormen zich uiteindelijk tot smakelijke anekdotes.
Ja, jij hebt wel een engelengeduld hoor.quote:Op zondag 18 december 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals vorige week, toen ik tegen wil en dank de bob was en uiteindelijk alleen naar huis ging.
Kreeg nog boze appjes maar het is alweer bijgelegd.
Alles in haar pohi is negatief bedoeld.quote:Op zondag 18 december 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat negatief bedoeld of doen jullie heel schattig saampjes wie het langst zijn adem kan inhouden?
Ook dat raakt een keer opquote:Op zondag 18 december 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt wel een engelengeduld hoor..
Alle recht toe. Wel mooi dat het goed is gekomen, al denk ik wel dat ze Bob-remqo voor de komende tijd verziekt hebben.quote:
Dat hebben ze geweten ja.quote:Op zondag 18 december 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alle recht toe. Wel mooi dat het goed is gekomen, al denk ik wel dat ze Bob-remqo voor de komende tijd verziekt hebben.
De galliër niet vergeten he.quote:Op zondag 18 december 2016 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hebben ze geweten ja.
Maar Paint is still coming
De Galliër zit er weer in, is trademarkquote:Op zondag 18 december 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De galliër niet vergeten he..
Jouw paints zijn echt geweldig, vooral de subtiele grapjes. Maar ook de stijl. Eigenlijk alles wel.
Denk dat quoten beter had gewerkt mur, dit leest morgen natuurlijk niemand meer.quote:Op zondag 18 december 2016 00:53 schreef Murdera het volgende:
Hey zeer. Ja!huis van mn buurman is voor meer gegaam
En cy nicesuperchill dat alles wat je wilde is gelukt! Wat voor vriend heb je nu? En als ik je een foto van mn ballen stuur kan je dan vertellen of ze ok zijn of dat er wat mis mee is?
Yes.quote:Op zondag 18 december 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Galliër zit er weer in, is trademark
Teaser?quote:Op zondag 18 december 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk is de paint nu wel af, maar om er een grapje in te verwerken, heb ik nog 3 plaatjes voor nodig.
Wat nou 'oh jee'?quote:
Dat was een vriendelijke oh jee. Dat iemand zo heel vrolijk is en dan zeg je gekscherend 'oh jee'.quote:
Jajaquote:Op zondag 18 december 2016 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een vriendelijke oh jee. Dat iemand zo heel vrolijk is en dan zeg je gekscherend 'oh jee'.
Dit keer was het niet sarcastisch.quote:
Mortaxx snapt de hint welquote:Op zondag 18 december 2016 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Ja, dat wordt een remqo-paint.
Neequote:Op zondag 18 december 2016 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit keer was het niet sarcastisch..
Maar alle cadeautjes al in huis inmiddels?
Jeetje, ben je in Londen geweest en moet je nog op stap.quote:Op zondag 18 december 2016 01:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
NeeWas vandaag in Londen. Wel voor mezelf wat leuks gehaald vandaag
![]()
Er waren ook mensen mee waarvoor ik nog moest halen. Dat werkte ook beetje tegen.quote:Op zondag 18 december 2016 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, ben je in Londen geweest en moet je nog op stap..
Wat heb je gehaald?
Het stiekem er tussen uit knijpen werkt dan niet zo geweldig nee. Nou ja, dam heb je nog een mooie taak van de week.quote:Op zondag 18 december 2016 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er waren ook mensen mee waarvoor ik nog moest halen. Dat werkte ook beetje tegen.
Boeken en een sjaal.
Wordt last minute op vrijdagavond waarschijnlijkquote:Op zondag 18 december 2016 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het stiekem er tussen uit knijpen werkt dan niet zo geweldig nee. Nou ja, dam heb je nog een mooie taak van de week.
Boeken.. Welke?
Poëzie ben ik niet echt van nee.quote:Op zondag 18 december 2016 01:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt last minute op vrijdagavond waarschijnlijkmja
Wat poëzieboeken. Denk niet dat jij dat heel erg interessant vindt.
Met de treinquote:Op zondag 18 december 2016 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Poëzie ben ik niet echt van nee.
Maar wel leuk hoor.
Ben je trouwens met de boot of met de autotrein gegaan?
Hee, hij is er hoor. Het nieuwe lid van de KLB SC.quote:Op zondag 18 december 2016 01:41 schreef LelijKnap het volgende:
Goedenavond jonkheren en schone dames.
Ho, ho, rustig aan. Dat jij mijn aandacht -en tot op zekere hoogte een hoge mate van respect- verdient hebt, betekend niet dat KLB SC dezelfde mate van toewijding van mij verdient.quote:Op zondag 18 december 2016 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, hij is er hoor. Het nieuwe lid van de KLB SC.
Dat was mijn hoffelijke intro.quote:Op zondag 18 december 2016 01:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ho, ho, rustig aan. Dat jij mijn aandacht -en tot op zekere hoogte een hoge mate van respect- verdient hebt, betekend niet dat KLB SC dezelfde mate van toewijding van mij verdient.
'Snuffelen'? Ik vind je nu al eng :squote:Op zondag 18 december 2016 01:46 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ga even snuffelen. Hoi Willoow, ik ben LK.
quote:
Welgemeende excuses. Ik voel me een beetje ontvreemd op voor mij vreemde plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2016 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was mijn hoffelijke intro.
quote:Op zondag 18 december 2016 01:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
'Snuffelen'? Ik vind je nu al eng :s
Zelf een keer gedaan schoolreisje, mavo 4. Gingen we met de bus. Ik vond het wel leuk.quote:
Beetje laat nu, dan zijn er niet zoveel mensen meer. Maar je moet hier vaker komen bomen, zijn leuke mensen hier.quote:Op zondag 18 december 2016 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
Dit topic verlangt naar meer publiek. Of misschien verlang vooral ik naar meer publiek. Hoe dan ook, waar zijn klaagbakkers Frank?!
Wegquote:Op zondag 18 december 2016 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
Dit topic verlangt naar meer publiek. Of misschien verlang vooral ik naar meer publiek. Hoe dan ook, waar zijn klaagbakkers Frank?!
Frank, hou opquote:Op zondag 18 december 2016 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelf een keer gedaan schoolreisje, mavo 4. Gingen we met de bus. Ik vond het wel leuk.
Okido, geen suffe verhalen.quote:
Dat was het niet nee, serieus een keertje mee geweest als docent. Moesten we vervolgens ruim een uur wachten, want ze gingen alles langs met honden. Was wel grappig.quote:
Heb ik je mooi verjaagt weer :squote:Op zondag 18 december 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Okido, geen suffe verhalen..
Ik ga jullie trouwens wel verlaten, want ik ben moe. Al blijft het wel wonderbaarlijk hoe jij in Engeland kan zijn en nog steeds kerstcadeautjes moet kopen.
Doei doei
quote:
Wtf blijf je als je zegt dat je weg bent... dat is verwarrend :squote:Op zondag 18 december 2016 01:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
Omdat ik meestal de pc nog laat aanstaan als ik tanden ga poetsen en dergelijke. In dit geval verwachtte ik nog een mailtje en ik vind de reacties altijd wel leuk om te lezen.quote:Op zondag 18 december 2016 02:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wtf blijf je als je zegt dat je weg bent... dat is verwarrend :s
Huh is dit een déjà vu?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Sorry Frank, was wederom afgeleid geraakt. Ik ga zeker pogen vaker langs te komen. Ik lees dat je ondertussen alweer richting bed gaat dus ik wens je maar een goede nacht toequote:Op zondag 18 december 2016 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje laat nu, dan zijn er niet zoveel mensen meer. Maar je moet hier vaker komen bomen, zijn leuke mensen hier.
Willow heb je inmiddels al gezien. En zo zijn er nog veel meer.
Ik vertrouw het nu niet meer :squote:Op zondag 18 december 2016 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat ik meestal de pc nog laat aanstaan als ik tanden ga poetsen en dergelijke. In dit geval verwachtte ik nog een mailtje en ik vind de reacties altijd wel leuk om te lezen.
En nu sluit ik 'm echt af en lees ik het pas morgen weer.
Trusten willoow en succes met de inkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |