Hier ben ik het wel mee eens Braddie, dan krijg je alleen het ''zie je wel'' waar je je aan ergert. Dit heb ik je ook prive gezegd maar je moet zelf wetenquote:
Ik blijf wel FOK!ken, maar ga mij niet meer zo open opstellen, want het is inderdaad gewoon zo dat als een werknemer mijn naam googlede in het verleden dat er best wel vervelende dingen naar boven kwamen, en als nu mijn YouTube kanaal gegoogled word dan zien ze alleen maar muziekvideo's dus ik heb mezelf redelijk ingedekt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wel goed. Blijf je FOK! ook minderen?
Kon je dat niet van te voren bedenken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
*Fans* Die er alleen waren voor leedvermaak.
Nee hoor, had hier laatst op WEB en KLB wat dingetjes terug zitten lezen, en heb op basis van dat, wat toch eigenlijk wel klopt (Als een werkgever die filmpjes ziet, niet geassocieerd willen worden met... etc etc) ) Die video's verwijderd.
Repostquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf wel FOK!ken, maar ga mij niet meer zo open opstellen, want het is inderdaad gewoon zo dat als een werknemer mijn naam googlede in het verleden dat er best wel vervelende dingen naar boven kwamen, en als nu mijn YouTube kanaal gegoogled word dan zien ze alleen maar muziekvideo's dus ik heb mezelf redelijk ingedekt.
En Crip, heb jij ook zeker gelijk in, maar jullie kennen mij zo onderhand wel he..Benodigd niet echt uitleg
Ja.. maar goed, impulsief etc.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kon je dat niet van te voren bedenken?
Ja tot morgen manquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, het was weer even gezellig van mijn "Hybernation" Tot 2017
Maar wat is nu je plan dan? Ga je over 2 weken wel weer vloggen? Of ga je deze 2 weken niets posten? Wat gaat er over 2 weken anders zijn dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, het was weer even gezellig van mijn "Hybernation" Tot 2017
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Plan is om mijzelf te focussen op MEZELF. Daar kan ik vloggen (en forums, wat ik 3 dagen terug ook zei) Niet bij gebruiken.
Ik ga tot medio 2017 niks posten hier, of op Autoweek for that matter. Wanneer ik terug ben zien jullie vanzelf wel.
Er komen wel vlogs als het zover is, als ik bijvoorbeeld weer een weekendje Slagharen pak, of bijvoorbeeld een keer een paar dagen in Spanje of Frankrijk of waar dan ook ben, maar ik wil mijn kanaal voorlopig op muziek gebasseerd hebben/houden, want dan kan ik ook niet gezien worden als "Die mongool" Met m`n filmpjes, omdat ik met muziek maken wél gewoon vrij aardig ben.
En stel een werkgever gaat lopen YouTuben, dan ziet'ie geen filmpjes waar in ik mezelf voor lul zet.
Nou anyways, tot medio 2017![]()
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Plan is om mijzelf te focussen op MEZELF. Daar kan ik vloggen (en forums, wat ik 3 dagen terug ook zei) Niet bij gebruiken.
Ik ga tot medio 2017 niks posten hier, of op Autoweek for that matter. Wanneer ik terug ben zien jullie vanzelf wel.
Er komen wel vlogs als het zover is, als ik bijvoorbeeld weer een weekendje Slagharen pak, of bijvoorbeeld een keer een paar dagen in Spanje of Frankrijk of waar dan ook ben, maar ik wil mijn kanaal voorlopig op muziek gebasseerd hebben/houden, want dan kan ik ook niet gezien worden als "Die mongool" Met m`n filmpjes, omdat ik met muziek maken wél gewoon vrij aardig ben.
En stel een werkgever gaat lopen YouTuben, dan ziet'ie geen filmpjes waar in ik mezelf voor lul zet.
Tot overmorgenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Aight, strak plan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zelfde als Crip telkens roept dat ze klaar is met mannen terwijl ze een maagdje is. Allemaal van die korte termijn brainfarts.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom meld je het hier anders? Is gewoon weer een van je impulsen en die blijven alleen op korte termijn gelden.
Is Braddie's 492193042e voorgenomen FOK!pauze zo'n belangrijke gebeurtenis dat je ex er vanaf moet weten?quote:
Nou veel succes met focussen op jezelf!quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |