hoef geen soep. Heb bierquote:
Ach jezus braddie wat nu weerquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tot zover mijn vlogs en live streams.
who caresquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach jezus braddie wat nu weer
Oh, niks specifieks.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ach jezus braddie wat nu weer
melk aftappenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
wat ga je met mijn vet lichaam doen
Huhquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zie ze maandag wel weer verschijnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben wel klaar met het constant rondlopen met die cameraquote:
Dan mag je goed gaan kijken, want dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie ze maandag wel weer verschijnen.
caps..quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
OBER BLIJKBAAR, KAN JE NIET LEZEN OF ZO GIANNI?!
Maar je fans dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben wel klaar met het constant rondlopen met die camera
Kanaal naam is veranderd, beschrijving is veranderd, blijf nog wel YouTuben, maar gooi het over een andere boeg.
Wel apart hequote:Op zaterdag 17 december 2016 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben van mijn a propos gebracht
en hoezo heb jij hier kennis van
Waarom meld je het hier anders? Is gewoon weer een van je impulsen en die blijven alleen op korte termijn gelden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan mag je goed gaan kijken, want dat gaat niet meer gebeuren.
Kanaal is er nog, alleen zonder de vlogs.
*Fans* Die er alleen waren voor leedvermaak.quote:
Dat is wel goed. Blijf je FOK! ook minderen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
*Fans* Die er alleen waren voor leedvermaak.
Nee hoor, had hier laatst op WEB en KLB wat dingetjes terug zitten lezen, en heb op basis van dat, wat toch eigenlijk wel klopt (Als een werkgever die filmpjes ziet, niet geassocieerd willen worden met... etc etc) ) Die video's verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |