De Galliër zit er weer in, is trademarkquote:Op zondag 18 december 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De galliër niet vergeten he..
Jouw paints zijn echt geweldig, vooral de subtiele grapjes. Maar ook de stijl. Eigenlijk alles wel.
Denk dat quoten beter had gewerkt mur, dit leest morgen natuurlijk niemand meer.quote:Op zondag 18 december 2016 00:53 schreef Murdera het volgende:
Hey zeer. Ja!huis van mn buurman is voor meer gegaam
En cy nicesuperchill dat alles wat je wilde is gelukt! Wat voor vriend heb je nu? En als ik je een foto van mn ballen stuur kan je dan vertellen of ze ok zijn of dat er wat mis mee is?
Yes.quote:Op zondag 18 december 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
De Galliër zit er weer in, is trademark
Teaser?quote:Op zondag 18 december 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk is de paint nu wel af, maar om er een grapje in te verwerken, heb ik nog 3 plaatjes voor nodig.
Wat nou 'oh jee'?quote:
Dat was een vriendelijke oh jee. Dat iemand zo heel vrolijk is en dan zeg je gekscherend 'oh jee'.quote:
Jajaquote:Op zondag 18 december 2016 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een vriendelijke oh jee. Dat iemand zo heel vrolijk is en dan zeg je gekscherend 'oh jee'.
Dit keer was het niet sarcastisch.quote:
Mortaxx snapt de hint welquote:Op zondag 18 december 2016 01:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Ja, dat wordt een remqo-paint.
Neequote:Op zondag 18 december 2016 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit keer was het niet sarcastisch..
Maar alle cadeautjes al in huis inmiddels?
Jeetje, ben je in Londen geweest en moet je nog op stap.quote:Op zondag 18 december 2016 01:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
NeeWas vandaag in Londen. Wel voor mezelf wat leuks gehaald vandaag
![]()
Er waren ook mensen mee waarvoor ik nog moest halen. Dat werkte ook beetje tegen.quote:Op zondag 18 december 2016 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, ben je in Londen geweest en moet je nog op stap..
Wat heb je gehaald?
Het stiekem er tussen uit knijpen werkt dan niet zo geweldig nee. Nou ja, dam heb je nog een mooie taak van de week.quote:Op zondag 18 december 2016 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er waren ook mensen mee waarvoor ik nog moest halen. Dat werkte ook beetje tegen.
Boeken en een sjaal.
Wordt last minute op vrijdagavond waarschijnlijkquote:Op zondag 18 december 2016 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het stiekem er tussen uit knijpen werkt dan niet zo geweldig nee. Nou ja, dam heb je nog een mooie taak van de week.
Boeken.. Welke?
Poëzie ben ik niet echt van nee.quote:Op zondag 18 december 2016 01:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wordt last minute op vrijdagavond waarschijnlijkmja
Wat poëzieboeken. Denk niet dat jij dat heel erg interessant vindt.
Met de treinquote:Op zondag 18 december 2016 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Poëzie ben ik niet echt van nee.
Maar wel leuk hoor.
Ben je trouwens met de boot of met de autotrein gegaan?
Hee, hij is er hoor. Het nieuwe lid van de KLB SC.quote:Op zondag 18 december 2016 01:41 schreef LelijKnap het volgende:
Goedenavond jonkheren en schone dames.
Ho, ho, rustig aan. Dat jij mijn aandacht -en tot op zekere hoogte een hoge mate van respect- verdient hebt, betekend niet dat KLB SC dezelfde mate van toewijding van mij verdient.quote:Op zondag 18 december 2016 01:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, hij is er hoor. Het nieuwe lid van de KLB SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |