ja ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sow, volkomen terecht ook
ik ga een biertje drinken en star wars verder kijken, kom je zo?
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zal je eens hard laten liegen
Die 1996 Mustang heeft een de smalle neus. Ik hou van agressieve voorkanten zoals die van 2005.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, die Mustang is echt een mooie bak. Zie er vrij veel van dit model in terug trouwens:
[ afbeelding ]
Bluf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Doe danquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Che_Hariquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
dat zit in mijn systeem, kan niks aan doen
Ja klopt, maar vind hem qua lijnenspel wel heel erg geslaagd vergeleken met bijvoorbeeld een 1e generatie mustang wat in mijn ogen gewoon een badkuip is (Zeker de cabrio)quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die 1996 Mustang heeft een de smalle neus. Ik hou van agressieve voorkanten zoals die van 2005.
En je ziet wat daar van gekomen is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Patrick Kluivert is ook dol op autorijden.
Haha ik moet bij badkuip meteen aan de Evoque cabrio denken. Wat een tering lelijk auto is dat man.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind hem qua lijnenspel wel heel erg geslaagd vergeleken met bijvoorbeeld een 1e generatie mustang wat in mijn ogen gewoon een badkuip is (Zeker de cabrio)
Nee van het internet, niet van TARDIS..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een etterende tumor op de maatschappij.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee van het internet, niet van TARDIS..
Hahaquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee van het internet, niet van TARDIS..
he eindelijkquote:
Zo vroegquote:
nee dat ie weg gaatquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Eindelijk gaat hij rukken?
569quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef jamesdeen het volgende:
wat jullie record chicks / mannen hosselen op een dag?
1quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef jamesdeen het volgende:
wat jullie record chicks / mannen hosselen op een dag?
sry heb nie veel te biedenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je foto zou sturen met wat extra's.
Dat is echt een gedrocht jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha ik moet bij badkuip meteen aan de Evoque cabrio denken. Wat een tering lelijk auto is dat man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |