vind het alleen leuk als inso en fokkie en jc posten enzoquote:
Het is hier wel een stukje drukker dan GRTD. (aan je posthistorie te zien ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het alleen leuk als inso en fokkie en jc posten enzo
Lol, al die kontenlikkerij hier, pfoe.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik drink geen bier
Ik vind je praatjes zeer vermakelijk, je zou stotteren als ik echt langs kwam
Andere wereld hier, we hangen niet met tata's
jullie komen hier beiden over als twee kneuzen geen zorgen we vinden iemand niet stoerder dan de anderquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Che_ lijkt me echt zo'n Bijlmerheld die na een 1 vs 1 fittie komt met al zijn vriendjes
Vergeet je niet te vermelden hoe onzeker hij irl is?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Che_ lijkt me echt zo'n Bijlmerheld die na een 1 vs 1 fittie komt met al zijn vriendjes
Braddie die niet doet wat ie zegt, mind blownquote:
Downies on top enzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
jullie komen hier beiden over als twee kneuzen geen zorgen we vinden iemand niet stoerder dan de ander
Ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
Geen zorgen. Hij komt op mij over als de user die het meest zelfverzekerd isquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Geeltand het volgende:
[..]
Vergeet je niet te vermelden hoe onzeker hij irl is?
Zou jij ook doen als je vrienden had.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef wickedmen het volgende:
inso is een schatjequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
inso is wel de enige die ik wel oke vind
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
Moet altijd aan Inso denken als ik iets over het Britse koningshuis zie.
cijfer?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en verbaas me nog steeds dat ze kieskeurig is op Tinder
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Braddie die niet doet wat ie zegt, mind blown
Ik heb van de week nog gespard met een gozer die ik niet kende binnen 5 minuten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je vrienden had.
Wacht jij ging op straat knokken of was met boxles?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog gespard met een gozer die ik niet kende binnen 5 minuten.
Had me op een gegeven moment toch in een armklem nadat ik toppositie had
Dat ik door zet dat ik steeds terug kom, jazeker.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?
Zo veel eten vergt ook doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?
Hoe is het met je ruime twingo? Wanneer inruilen voor een fiat 'limousine' punto?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ik door zet dat ik steeds terug kom, jazeker.
Daaaaggg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Nou kinders ik ga even andere dingen doen.Lief zijn voor elkaar enz.
![]()
Klopt, maar mja, dan geef ik alleen maar toe aan wat sommige hier juist willen, dat ik ook daadwerkelijk weg ga.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bradge, jij zou toch afstand nemen van FOK! voorlopig?
Waa haa hooooooooquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel eten vergt ook doorzettingsvermogen
Welnee. Schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar mja, dan geef ik alleen maar toe aan wat sommige hier juist willen, dat ik ook daadwerkelijk weg ga.
Gewoon thuis op het tapijtquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht jij ging op straat knokken of was met boxles?
Rijd nog steeds.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe is het met je ruime twingo? Wanneer inruilen voor een fiat 'limousine' punto?
Ja, dat bedoel ik dus ook.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Schijt aan hebben.
Ik had hem gezien jaquote:
Cutequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waa haa hoooooooo
Ik moest klein beetje lachen
Wie is me?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
Was een vriend van een vriend van me die net van mma kwam
Mooi zo.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
Niet de meest dominante man in een woonsituatie zijn.![]()
sws zwak voor dominante mannenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef Mozy het volgende:
Niet de meest dominante man in een woonsituatie zijn.![]()
quote:
Je bent wel een uithang bord voor Turks Nederland man. Knokken met elke vent die je tegenkomt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
ik ookquote:
Mmaquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
Zoeken is op dit moment een groot woord, maar ik zou zeker in het voorjaar/van de zomer wel dusdanig veel gespaard willen hebben dat ik een jongere/luxere en eventueel ook iets ruimere auto kan gaan rijden.quote:
Heb je leren pijpen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iedereen danst naar mijn pijpen.
Kom lipstick op mijn dick smeren gore slet.
Maarje auto was groter dan meeste b-segmenters?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoeken is op dit moment een groot woord, maar ik zou zeker in het voorjaar/van de zomer wel dusdanig veel gespaard willen hebben dat ik een jongere/luxere en eventueel ook iets ruimere auto kan gaan rijden.
Een gewichtsklasse omhoog a 4 euro per maand doet al wonderen.
hehequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
de man moet maar gewoon een restaurant kiezen
okee meester mozyquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iedereen danst naar mijn pijpen.
Kom lipstick op mijn dick smeren gore slet.
Waarom weet jij ditquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maarje auto was groter dan meeste b-segmenters?
En nu wil je liever punto omdat groter?
Qua beenruimte achterin is de auto wel ruimer dan de meeste b-segmenters van die leeftijd, en je hebt ook sowieso wel een redelijk gevoel van ruimte in het autootje.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maarje auto was groter dan meeste b-segmenters?
En nu wil je liever punto omdat groter?
Waarom heb jij ruimte nodigquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Qua beenruimte achterin is de auto wel ruimer dan de meeste b-segmenters van die leeftijd, en je hebt ook sowieso wel een redelijk gevoel van ruimte in het autootje.
Maar voorin is het vervelend soms (Voornamelijk door de stoelen, en de ruimte bij de pedalen)
En je hebt de keuze, of ruime kofferbak en weinig beenruimte, of een zee aan beenruimte en weinig kofferbak.
Dat valt ook zeker prima te combineren, en dan zal ik naar een B/C segmenter moeten loeren.
Waar haal je geen oude mercedes? 190 ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Qua beenruimte achterin is de auto wel ruimer dan de meeste b-segmenters van die leeftijd, en je hebt ook sowieso wel een redelijk gevoel van ruimte in het autootje.
Maar voorin is het vervelend soms (Voornamelijk door de stoelen, en de ruimte bij de pedalen)
En je hebt de keuze, of ruime kofferbak en weinig beenruimte, of een zee aan beenruimte en weinig kofferbak.
Dat valt ook zeker prima te combineren, en dan zal ik naar een B/C segmenter moeten loeren.
Wil er nog minimaal een maand of 3-4 mee rijden, en dan gaat de auto weg en hoop ik genoeg gespaard te hebben voor een auto rond 2004-2005.
Hoge instap is ziek chill?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar haal je geen oude mercedes? 190 ofzo
Het gaat mij niet alleen om ruimte, maar ook om het praktische gedeelte en het comfort wat je terugkrijgt bij een grotere auto.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb jij ruimte nodig
Of nou ja, ik weet wel waaróm, hehe, maar waarvoor?
Ja is natuurlijk ook vervelend als je elke dag in zo'n auto naar je werk moet rijdenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het gaat mij niet alleen om ruimte, maar ook om het praktische gedeelte en het comfort wat je terugkrijgt bij een grotere auto.
Twingo is mij wel ruim zat (Ik rij 9/10x alleen en de spullen die ik vervoer hoeft vaak de bank niet voor plat) Maar ik vind hem toch vervelend rumoerig bij snelheden boven de 100, en hij is vrij stuiterig door de korte wielbasis. En ik mis zaken zoals elektrische ramen, centrale vergrendeling, airco.
Ik heb zitten kijken als eerste auto naar een benz, 190/200/C-klasse. Maar is allemaal te zwaar, en met het oog op de milieuzones is zo`n 190 al te oud. En ik ga dan ook dingen missen die ik ook in Chloro haar post aankaartte, airco/elektrische ramen/centrale vergrendeling etc.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar haal je geen oude mercedes? 190 ofzo
Waar naar toe rijden?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk ook vervelend als je elke dag in zo'n auto naar je werk moet rijden
Als je iets vraagt geef ik graag antwoord Chloro, jammer dat je er dan zo`n reactie op moet geven.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk ook vervelend als je elke dag in zo'n auto naar je werk moet rijden
Sorry ik haalde wat auto's door elkaar. Ik dacht dat Braddies auto op dit moment een hoge instap had.quote:
Nee, die Twingo heeft een vrij lage instap zelfs.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sorry ik haalde wat auto's door elkaar. Ik dacht dat Braddies auto op dit moment een hoge instap had.
Viiiesquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
anaal als ik reserveer? dat is makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook
de man moet maar gewoon een restaurant kiezen
Calm your manboobsquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je iets vraagt geef ik graag antwoord Chloro, jammer dat je er dan zo`n reactie op moet geven.
Vieze sneer.
Drm die ban toch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef Oberkullie het volgende:
Kijk che_ zich hier het baasje voelen omdat hij denkt een foto van me te hebben gezien
Ja precies. Ik vind een lage instap heel kut, dan moet ik mijn benen helemaal opvouwen bij het instappen. Bij een crossover/SUV is dat niet zo'n probleem. Maar ik neem aan dat jij geen SUV money hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, die Twingo heeft een vrij lage instap zelfs.
3 dagen is voorlopig genoeg nietwaar?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
dacht dat braddie weer voorlopig weg was
Ik hoop dat elke dag bij jou.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hij laat zich heus niet wegpesten hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
wat??quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
anaal als ik reserveer? dat is makkelijk
Ja echt aardigquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh, je mag nog steeds ademen, hij bedoelt het niet zo kwaad.
Ik reageerde een beetje verontwaardigd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh, je mag nog steeds ademen, hij bedoelt het niet zo kwaad.
;squote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud, mijn zaad werkt verjongend.
Vandaar dat Chai "oh meester Mozy" riep toen ze klaarkwamquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud, mijn zaad werkt verjongend.
Die is inmiddels bijna 4 jaar oud joh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vandaar dat Chai "oh meester Mozy" riep toen ze klaarkwam
De 3 langste dagen van mijn levenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
3 dagen is voorlopig genoeg nietwaar?
Ik zou als ik een half jaar ga sparen wel een kleine SUV kunnen aanschaffen, maar daar is dan ook alles meegezegd, ding drinkt meer benzine dan ik koffiequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind een lage instap heel kut, dan moet ik mijn benen helemaal opvouwen bij het instappen. Bij een crossover/SUV is dat niet zo'n probleem. Maar ik neem aan dat jij geen SUV money hebt.
Ik trouwens ook niet hoor, maar ik ben wel van plan er een te kopen zodra ik dat geld wel heb.
Ja gewoon één voor een tegen Braddie, dat is niet zielig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Che_ het volgende:
Mensen die roepen: "triest dat jullie met z'n allen tegen braddie gaan"
Doen uur later precies hetzelfde
Echt opwindendquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die is inmiddels bijna 4 jaar oud joh.
sinds wnnr durf je mij niet aan te sprekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Che_ het volgende:
Crip roept het al een poosje en die heb ik nog niet betrapt op echt bashen. Geld ook voor Ama of DP bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Che_ het volgende:
STEM LPF!quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Che_ het volgende:
Sinds wanneer mag men geen kritische vragen stellen
STEM PVV TERUG NAAR GULDENTIJDPERK!!!!!
Hahahahahahhahahquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon één voor een tegen Braddie, dat is niet zielig.
Wie bashed jou nu dan??quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Crip roept het al een poosje en die heb ik nog niet betrapt op echt bashen.
Er worden wel eens opmerkingen gemaakt, maar er word niet door die users gebashed, daar zit een verschil Che.
Het jongetje in mij zegt auto's zoals de BMW X6M en de Mercedes GLE 63, die zijn alleen wel erg patserig. Ik vind de XC90 ook een hele mooie auto.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zou als ik een half jaar ga sparen wel een kleine SUV kunnen aanschaffen, maar daar is dan ook alles meegezegd, ding drinkt meer benzine dan ik koffie
Lage instap vind ik niet zo`n probleem, enige auto bij welke het een probleem is voor mij is de Ka van m`n moederMaar verder valt het wel mee.
wat voor SUV zou jij willen Mozy?
Omdat ie jou niet doodwenst jaquote:
kys.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Doe gewoon een keer leuk onderling. Braddie bashen, Niels quoten, het is allemaal een beetje achterhaald en kinderachtig en strookt niet lekker met de algemene regel 'doe normaal'. Kom op jongens, het hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal. Iedereen wil een leuke tijd op FOK!.
Hield jij maar op met ademen. Groetjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ie jou niet doodwenst ja
Hou toch lekker je bek man.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Doe gewoon een keer leuk onderling. Braddie bashen, Niels quoten, het is allemaal een beetje achterhaald en kinderachtig en strookt niet lekker met de algemene regel 'doe normaal'. Kom op jongens, het hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal. Iedereen wil een leuke tijd op FOK!.
Deze quote vat het wel samen inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
omdat ik alleen een bitch ben tegen mensen die het verdienenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Zo is het Braadmans, een beter FOK! begint bij jezelf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze quote vat het wel samen inderdaad
Braddie bashen, Niels quoten, zijn dingen die gewoon oud zijn en vervelend beginnen te worden, kleine moeite om eens normaal te doen, toch?
Stel je eens aan Chloro.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat ik alleen een bitch ben tegen mensen die het verdienen
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
XC90 is inderdaad een pracht van een wagen, schijnt alleen wel dat die veel overhelt in bochten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het jongetje in mij zegt auto's zoals de BMW X6M en de Mercedes GLE 63, die zijn alleen wel erg patserig. Ik vind de XC90 ook een hele mooie auto.
Vind jouw schijnheiligheid nogal irritant.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stel je eens aan Chloro.
Ik ga net normaal op jouw vraag in m.b.t ruimte, en jij deelt gelijk een sneer uit over werkKleine moeite om dat gewoon te laten
Wel waar kutquote:
Waar ben ik schijnheilig? Ik heb al meerdere malen excuses aangeboden m.b.t die doodsverwensingen omdat ik (Wat hier ook al meerdere malen is gemeld) Soms uit boosheid dingen er uit flap die ik niet meen. Maar daar word geheel in FOK! Stijl overheen gelezen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jouw schijnheiligheid nogal irritant.
ik nietquote:
Men vraagt je foto via dmquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
En dat geldt voor meerderen hier
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Che_ het volgende:
Wat een softies hier man shiiiit
Enige wat ik tegen braddie heb gezegd nu zij wat kritische vragen, volgens mij nergens iets over zijn uiterlijk, autisme etc
De GLE63 is wel erg samenknepen bij de kont, maar veel minder aflopende daklijn inderdaad. De XC90 is gewoon een tering grote bak met brute voorkant. Maar vrij smalle wielbasis voor hoe hoog hij is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
XC90 is inderdaad een pracht van een wagen, schijnt alleen wel dat die veel overhelt in bochten.
GLE 63 zou mijn voorkeur hebben, niet zo`n lelijke aflopende daklijn als die X6M en net even wat minder patserig.
Mooie edit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Misschien moet je de algemene voorwaarden nog eens doornemen, iedereen heeft dat gedaan hier. Nu word je tot nader orde uit de SC gezet.
wrm haal je die laatste zin weg, ik was hem net aan het lezen en ik wil weten hoe het aflooptquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Misschien moet je de algemene voorwaarden nog eens doornemen, iedereen heeft dat gedaan hier. Nu word je tot nader orde uit de SC gezet.
Brabusquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
De GLE63 is wel erg samenknepen bij de kont, maar veel minder aflopende daklijn inderdaad. De XC90 is gewoon een tering grote bak met brute voorkant. Maar vrij smalle wielbasis voor hoe hoog hij is.
Als ik ooit de loterij win koop een een BRABUS 850 GLE of GLS.
Ja nu is alles goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waar ben ik schijnheilig? Ik heb al meerdere malen excuses aangeboden m.b.t die doodsverwensingen omdat ik (Wat hier ook al meerdere malen is gemeld) Soms uit boosheid dingen er uit flap die ik niet meen. Maar daar word geheel in FOK! Stijl overheen gelezen.
En jij kwam vorige week opeens met dat ik racistisch zou zijn op de proppen en dat ik schijnheilig ben, doe normaal hoor.
chevrolet matiz niets voor jou?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
ik wil heel graag gwn kleine ronde cute auto
beetje zoals ik
Echt vies smerig wijf ben jequote:
Die Model 3 is wel tof, maar een Renault Zoe bijvoorbeeld bied al ongeveer dezelfde actieradius (Rond de 300-350 km) En kost ongeveer even veel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef Mozy het volgende:
En voor auto's die in mijn budget passen. Ik zou met extreem veel plezier een Model 3 rijden over een paar jaar. Die SUV komt wel als ik 40 ben.
X6 M voor echte hombresquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
De GLE63 is wel erg samenknepen bij de kont, maar veel minder aflopende daklijn inderdaad. De XC90 is gewoon een tering grote bak met brute voorkant. Maar vrij smalle wielbasis voor hoe hoog hij is.
Als ik ooit de loterij win koop een een BRABUS 850 GLE of GLS.
Dit is het nieuwe positiviteitsbeleid, wen er maar aanquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Che_ het volgende:
Iedereen moet met zijden handschoenen behandeld worden
Waarom zo on-Nederlands? Eerst zwarte piet en nu de Vaderlandse normen
Ik trapte een keer de hond van de buren dood, was dat vieze kutmormel helemaal zat. Dus trap op dat beest in terwijl hij piept en jankt en huilt, en het bloed mijn kersverse Dr. Martens bevlekt, maar dat maakt niet uit want ik was boos en flapte mijn voet eruit terwijl ik dat niet meende. Daar heb ik meerdere malen mijn excuses voor aangeboden aan mijn buren maar daar wordt geheel in burenstijl overheen geluisterd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waar ben ik schijnheilig? Ik heb al meerdere malen excuses aangeboden m.b.t die doodsverwensingen omdat ik (Wat hier ook al meerdere malen is gemeld) Soms uit boosheid dingen er uit flap die ik niet meen. Maar daar word geheel in FOK! Stijl overheen gelezen.
En jij kwam vorige week opeens met dat ik racistisch zou zijn op de proppen en dat ik schijnheilig ben, doe normaal hoor.
spreid je lippenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
Heb m'n broek al uit Crip, kom maar met je doritos boer
T EEN DAEWOO GVD!!!11!!111quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
chevrolet matiz niets voor jou?
Bij mij om de hoek woont iemand in een klein kut flatje en rijdt een T8. En een van zijn buren een P90D.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Brabus
Klopt ja, die Volvo is volgens mij een behoorlijke windvanger op de snelweg, lijkt mij geen pretje.
Maar het is wel echt een pracht van een auto vind ik, valt niet echt een slechte lijn in te vinden in dat design.
Voor mij zou de ultieme SUV toch wel de XC90 T8 zijnDe excellence
Chai plsquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel een uithang bord voor Turks Nederland man. Knokken met elke vent die je tegenkomt.
Ja, voor 2006.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
ZO`N DING HEE
[..]
T EEN DAEWOO GVD!!!11!!111
Weenie wat je van mij denkt te hebben maar is goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Men vraagt je foto via dm
Mag ik doorsturen?
Oh maar dat ben jij helemaal niet toch?
Ik ben altijd positief, srsquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe positiviteitsbeleid, wen er maar aan
Ben readyquote:
Het idee is dat ze in europa ook rond de 35K kosten. En dat is voor subsidies.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die Model 3 is wel tof, maar een Renault Zoe bijvoorbeeld bied al ongeveer dezelfde actieradius (Rond de 300-350 km) En kost ongeveer even veel.
Al vraag ik mij af of die 35,000 die ze voor de Model 3 noemden nou euro's of dollar's is? Want als ze uitgaan van Dollar's dan moeten wij Nederlanders wel rekenen op +- 20,000 euro er boven op voordat je hem hier kan kopen, en dan is het al een stuk minder aantrekkelijk.
Ok maak je niet drukquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weenie wat je van mij denkt te hebben maar is goed hoor
Echt lullig van je burenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trapte een keer de hond van de buren dood, was dat vieze kutmormel helemaal zat. Dus trap op dat beest in terwijl hij piept en jankt en huilt, en het bloed mijn kersverse Dr. Martens bevlekt, maar dat maakt niet uit want ik was boos en flapte mijn voet eruit terwijl ik dat niet meende. Daar heb ik meerdere malen mijn excuses voor aangeboden aan mijn buren maar daar wordt geheel in burenstijl overheen geluisterd.
Die attendeerde mij er al op dat jij van Noord-Afrikaanse origine bent. Dat verandert trouwens niets.quote:
Het is maar waar je prioriteiten liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek woont iemand in een klein kut flatje en rijdt een T8. En een van zijn buren een P90D.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai pls
3 acc's niet te veel van het goeie?
quote:
quote:
quote:
quote:
Genoeg nu.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai pls.
Stop met dat slut shaming, je hebt het zelf aan mij verteld in RL.
Een van mijn collega's zei ooit mooi: "Met een flat kan je niet naar Turkije rijden, met een Mercedes wel."quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Liever een gro(o)(t)er huis en een Mercedes C klasse onder m`n kont
Dan een flatje en een Model S
Dat zou wel heel erg prettig zijn, maar laten we het maar afwachten he.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het idee is dat ze in europa ook rond de 35K kosten. En dat is voor subsidies.
Kan er niet wakker van liggen. Mijn vriendin heeft de matiz.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit
Dat ze die koffiemolentjes ooit de naam Chevrolet hebben gegeven
Op kamp noemde de Marokkaanse leerlingen de enige Afghaan op school "Afrikaantje". Toen ik ze erop attendeerde dat hij uit Azië kwam en zij uit Afrika keken ze mij nogal puzzelend aan.quote:
Bij perma moet ik aan sperma denken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb permaban aan God aangevraagd.
Wat een uitspraakquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een van mijn collega's zei ooit mooi: "Met een flat kan je niet naar Turkije rijden, met een Mercedes wel."
Verder boeit een auto mij inderdaad veel minder dan een mooi huis met mooie inrichting.
Denk jij niet altijd aan sperma.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij perma moet ik aan sperma denken.
echt kanki domme marokkanen weerquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Op kamp noemde de Marokkaanse leerlingen de enige Afghaan op school "Afrikaantje". Toen ik ze erop attendeerde dat hij uit Azië kwam en zij uit Afrika keken ze mij nogal puzzelend aan.
Heb jij helemaal geen vrienden?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de matiz.
http://nos.nl/artikel/214(...)s-en-schadelijk.htmlquote:Bijna een miljoen mensen in Nederland gebruiken antidepressiva terwijl ze dat beter niet zouden kunnen doen. Dat zegt epidemioloog en hoofdredacteur van het Geneesmiddelenbulletin Dick Bijl in Trouw.
Iets meer dan een miljoen mensen in ons land gebruiken antidepressiva, maar 98 procent heeft er geen baat bij, zegt Bijl op basis van meerdere onderzoeken. Veel mensen raken verslaafd en hebben last van bijwerkingen, zoals zelfmoordneigingen, emotionele afstomping en persoonlijkheidsveranderingen.
Slecht onderzoek
Dat zo veel mensen antidepressiva slikken, betekent volgens Bijl niet dat zij allemaal ernstig depressief zijn. "Nu is het zo dat iemand al wordt aangemerkt als depressief als hij twee weken last heeft van somberte of stemmingswisselingen, en minder is gaan eten of juist meer", zegt hij in de krant.
Middelen tegen depressies, psychoses en ADHD worden volgens Bijl veel te makkelijk en te lang voorgeschreven, terwijl er vaak geen gedegen onderzoek is gedaan naar de werkzaamheid.
Het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) werkt aan betere hulp om mensen van de pillen af te krijgen. "Misschien hebben we onderschat hoe moeilijk dat is", laat de organisatie weten.
Misschienquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk jij niet altijd aan sperma.
haha flauw hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen vrienden?
(ok flauw)
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen vrienden?
(ok flauw)
oh even lezen danquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/214(...)s-en-schadelijk.html
voor de depressieve scers
Ik zou dat nooit gebruikenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze de enige Mustang die ze hier verkopen een viercilinder maken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg prettig zijn, maar laten we het maar afwachten he.
De Mustang zou hier ook rond de 30k moeten zitten (De Ecoboost) Maar die is in America $23,000 en hier 55,000 euro
ik zuig gewoon pik en besef me dan hoe lekker het is om niet gay te zijn en dan kan ik weer even vooruitquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik depressief ben drink ik gewoon bier, aldus Niels.
Je mag niet met volle mond praten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zuig gewoon pik en besef me dan hoe lekker het is om niet gay te zijn en dan kan ik weer even vooruit
Alles voor de regering.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze de enige Mustang die ze hier verkopen een viercilinder maken.
STUUR DIE FOTOquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef Che_ het volgende:
Ik hou niet van dm'en jongens wanneer leren jullie dat eens
Beseffen is geen wederkerend werkwoordquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zuig gewoon pik en besef me dan hoe lekker het is om niet gay te zijn en dan kan ik weer even vooruit
shit, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
awwwquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waren wel mijn niggers, kreeg bloemen en snoep van ze toen ik wegging.
Ik ga me hier zo hard op vingeren, brbquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
shit, je hebt gelijk.
op mijn plek gezet.
Precies, nu heeft zo'n mustang echt 0 sex-appeal terwijl het wel een mooie bak is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alles voor de regering.
Echt bullshit, je ziet ze ook nooit rijdenWant wie wil er nou een Mustang viercilinder.
Oké die Ecoboost blokjes in de Fiesta of de Focus zijn heel behoorlijk, maar een Mustang moet gewoon roffelen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga me hier zo hard op vingeren, brb
Klopt, die Mustang is echt een mooie bak. Zie er vrij veel van dit model in terug trouwens:quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Precies, nu heeft zo'n mustang echt 0 sex-appeal terwijl het wel een mooie bak is.
Had hier gepost tijdje terug, zoek ffquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je stelt me teleur als je die pic niet stuurt
K mij nietquote:
hardop gadverdamme gezegdquote:
dm dan ik wil niet zoekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had hier gepost tijdje terug, zoek ff
Kreeg ban dus is haar, 100% legit
quote:
Broederquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zal je eens hard laten liegenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik loog braddie, ik loog echt zo hard
Vind jou opeens heel goorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry meesteres, succes met vingeren
ja ik kom er zo aanquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sow, volkomen terecht ook
ik ga een biertje drinken en star wars verder kijken, kom je zo?
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zal je eens hard laten liegen
Die 1996 Mustang heeft een de smalle neus. Ik hou van agressieve voorkanten zoals die van 2005.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, die Mustang is echt een mooie bak. Zie er vrij veel van dit model in terug trouwens:
[ afbeelding ]
Bluf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Doe danquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Che_Hariquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
dat zit in mijn systeem, kan niks aan doen
Ja klopt, maar vind hem qua lijnenspel wel heel erg geslaagd vergeleken met bijvoorbeeld een 1e generatie mustang wat in mijn ogen gewoon een badkuip is (Zeker de cabrio)quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die 1996 Mustang heeft een de smalle neus. Ik hou van agressieve voorkanten zoals die van 2005.
En je ziet wat daar van gekomen is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Patrick Kluivert is ook dol op autorijden.
Haha ik moet bij badkuip meteen aan de Evoque cabrio denken. Wat een tering lelijk auto is dat man.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind hem qua lijnenspel wel heel erg geslaagd vergeleken met bijvoorbeeld een 1e generatie mustang wat in mijn ogen gewoon een badkuip is (Zeker de cabrio)
Nee van het internet, niet van TARDIS..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een etterende tumor op de maatschappij.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee van het internet, niet van TARDIS..
Hahaquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee van het internet, niet van TARDIS..
he eindelijkquote:
Zo vroegquote:
nee dat ie weg gaatquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef LordMonochromicorn het volgende:
[..]
Eindelijk gaat hij rukken?
569quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef jamesdeen het volgende:
wat jullie record chicks / mannen hosselen op een dag?
1quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:53 schreef jamesdeen het volgende:
wat jullie record chicks / mannen hosselen op een dag?
sry heb nie veel te biedenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je foto zou sturen met wat extra's.
Dat is echt een gedrocht jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha ik moet bij badkuip meteen aan de Evoque cabrio denken. Wat een tering lelijk auto is dat man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |