cijfer?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja en verbaas me nog steeds dat ze kieskeurig is op Tinder
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Braddie die niet doet wat ie zegt, mind blown
Ik heb van de week nog gespard met een gozer die ik niet kende binnen 5 minuten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je vrienden had.
Wacht jij ging op straat knokken of was met boxles?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog gespard met een gozer die ik niet kende binnen 5 minuten.
Had me op een gegeven moment toch in een armklem nadat ik toppositie had
Dat ik door zet dat ik steeds terug kom, jazeker.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?
Zo veel eten vergt ook doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien bouwt hij zo doorzettingsvermogen op?
Hoe is het met je ruime twingo? Wanneer inruilen voor een fiat 'limousine' punto?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat ik door zet dat ik steeds terug kom, jazeker.
Daaaaggg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Nou kinders ik ga even andere dingen doen.Lief zijn voor elkaar enz.
![]()
Klopt, maar mja, dan geef ik alleen maar toe aan wat sommige hier juist willen, dat ik ook daadwerkelijk weg ga.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bradge, jij zou toch afstand nemen van FOK! voorlopig?
Waa haa hooooooooquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel eten vergt ook doorzettingsvermogen
Welnee. Schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar mja, dan geef ik alleen maar toe aan wat sommige hier juist willen, dat ik ook daadwerkelijk weg ga.
Gewoon thuis op het tapijtquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht jij ging op straat knokken of was met boxles?
Rijd nog steeds.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe is het met je ruime twingo? Wanneer inruilen voor een fiat 'limousine' punto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |