Omdat ie jou niet doodwenst jaquote:
kys.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Doe gewoon een keer leuk onderling. Braddie bashen, Niels quoten, het is allemaal een beetje achterhaald en kinderachtig en strookt niet lekker met de algemene regel 'doe normaal'. Kom op jongens, het hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal. Iedereen wil een leuke tijd op FOK!.
Hield jij maar op met ademen. Groetjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ie jou niet doodwenst ja
Hou toch lekker je bek man.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Doe gewoon een keer leuk onderling. Braddie bashen, Niels quoten, het is allemaal een beetje achterhaald en kinderachtig en strookt niet lekker met de algemene regel 'doe normaal'. Kom op jongens, het hoeft niet zo moeilijk te zijn allemaal. Iedereen wil een leuke tijd op FOK!.
Deze quote vat het wel samen inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
omdat ik alleen een bitch ben tegen mensen die het verdienenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
Zo is het Braadmans, een beter FOK! begint bij jezelf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Deze quote vat het wel samen inderdaad
Braddie bashen, Niels quoten, zijn dingen die gewoon oud zijn en vervelend beginnen te worden, kleine moeite om eens normaal te doen, toch?
Stel je eens aan Chloro.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat ik alleen een bitch ben tegen mensen die het verdienen
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
XC90 is inderdaad een pracht van een wagen, schijnt alleen wel dat die veel overhelt in bochten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het jongetje in mij zegt auto's zoals de BMW X6M en de Mercedes GLE 63, die zijn alleen wel erg patserig. Ik vind de XC90 ook een hele mooie auto.
Vind jouw schijnheiligheid nogal irritant.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Stel je eens aan Chloro.
Ik ga net normaal op jouw vraag in m.b.t ruimte, en jij deelt gelijk een sneer uit over werkKleine moeite om dat gewoon te laten
Wel waar kutquote:
Waar ben ik schijnheilig? Ik heb al meerdere malen excuses aangeboden m.b.t die doodsverwensingen omdat ik (Wat hier ook al meerdere malen is gemeld) Soms uit boosheid dingen er uit flap die ik niet meen. Maar daar word geheel in FOK! Stijl overheen gelezen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jouw schijnheiligheid nogal irritant.
ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |