Maagd is een relatief begrip..quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zelfde als Crip telkens roept dat ze klaar is met mannen terwijl ze een maagdje is. Allemaal van die korte termijn brainfarts.
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is Braddie's 492193042e voorgenomen FOK!pauze zo'n belangrijke gebeurtenis dat je ex er vanaf moet weten?
wil wel weer zijn body voelenquote:
Jammer, ik zal je missen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Plan is om mijzelf te focussen op MEZELF. Daar kan ik vloggen (en forums, wat ik 3 dagen terug ook zei) Niet bij gebruiken.
Ik ga tot medio 2017 niks posten hier, of op Autoweek for that matter. Wanneer ik terug ben zien jullie vanzelf wel.
Er komen wel vlogs als het zover is, als ik bijvoorbeeld weer een weekendje Slagharen pak, of bijvoorbeeld een keer een paar dagen in Spanje of Frankrijk of waar dan ook ben, maar ik wil mijn kanaal voorlopig op muziek gebasseerd hebben/houden, want dan kan ik ook niet gezien worden als "Die mongool" Met m`n filmpjes, omdat ik met muziek maken wél gewoon vrij aardig ben.
En stel een werkgever gaat lopen YouTuben, dan ziet'ie geen filmpjes waar in ik mezelf voor lul zet.
Nou anyways, tot medio 2017![]()
Oompje Frankquote:
Die ene waarmee je een keer in reuzenrad mee zat?quote:
Ey Frank alles tranquillo?quote:
Stel geen onrealistishe eisenquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe nou eens 1 keer in je leven normaal en aardig.
Halal-ey-quinn.quote:
Remmie.quote:
We mogen niet klagen. Hoe is het daar in rotjeknor?quote:
hheeheh <3quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Halal-ey-quinn.
De Gandalf van de make up-mensen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf wel FOK!ken, maar ga mij niet meer zo open opstellen, want het is inderdaad gewoon zo dat als een werknemer mijn naam googlede in het verleden dat er best wel vervelende dingen naar boven kwamen, en als nu mijn YouTube kanaal gegoogled word dan zien ze alleen maar muziekvideo's dus ik heb mezelf redelijk ingedekt.
En Crip, heb jij ook zeker gelijk in, maar jullie kennen mij zo onderhand wel he..Benodigd niet echt uitleg
Ik ben vorige week trouwens alleen naar huis gereden, paintje is in de maak.quote:
Kraak hem af op zijn uurloon.quote:
Je hebt toch geen Ikea bezocht?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben vorige week trouwens alleen naar huis gereden, paintje is in de maak.
Nooit geweest, ook niet van plan om daar heen te gaanquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt toch geen Ikea bezocht?
Ik kijk uit naar de paintquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook niet van plan om daar heen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |