Dat was mijn hoffelijke intro.quote:Op zondag 18 december 2016 01:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ho, ho, rustig aan. Dat jij mijn aandacht -en tot op zekere hoogte een hoge mate van respect- verdient hebt, betekend niet dat KLB SC dezelfde mate van toewijding van mij verdient.
'Snuffelen'? Ik vind je nu al eng :squote:Op zondag 18 december 2016 01:46 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ga even snuffelen. Hoi Willoow, ik ben LK.
quote:
Welgemeende excuses. Ik voel me een beetje ontvreemd op voor mij vreemde plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2016 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was mijn hoffelijke intro.
quote:Op zondag 18 december 2016 01:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
'Snuffelen'? Ik vind je nu al eng :s
Zelf een keer gedaan schoolreisje, mavo 4. Gingen we met de bus. Ik vond het wel leuk.quote:
Beetje laat nu, dan zijn er niet zoveel mensen meer. Maar je moet hier vaker komen bomen, zijn leuke mensen hier.quote:Op zondag 18 december 2016 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
Dit topic verlangt naar meer publiek. Of misschien verlang vooral ik naar meer publiek. Hoe dan ook, waar zijn klaagbakkers Frank?!
Wegquote:Op zondag 18 december 2016 01:52 schreef LelijKnap het volgende:
Dit topic verlangt naar meer publiek. Of misschien verlang vooral ik naar meer publiek. Hoe dan ook, waar zijn klaagbakkers Frank?!
Frank, hou opquote:Op zondag 18 december 2016 01:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelf een keer gedaan schoolreisje, mavo 4. Gingen we met de bus. Ik vond het wel leuk.
Okido, geen suffe verhalen.quote:
Dat was het niet nee, serieus een keertje mee geweest als docent. Moesten we vervolgens ruim een uur wachten, want ze gingen alles langs met honden. Was wel grappig.quote:
Heb ik je mooi verjaagt weer :squote:Op zondag 18 december 2016 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Okido, geen suffe verhalen..
Ik ga jullie trouwens wel verlaten, want ik ben moe. Al blijft het wel wonderbaarlijk hoe jij in Engeland kan zijn en nog steeds kerstcadeautjes moet kopen.
Doei doei
quote:
Wtf blijf je als je zegt dat je weg bent... dat is verwarrend :squote:Op zondag 18 december 2016 01:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Iets is beter dan niets zullen we maar zeggen.
Omdat ik meestal de pc nog laat aanstaan als ik tanden ga poetsen en dergelijke. In dit geval verwachtte ik nog een mailtje en ik vind de reacties altijd wel leuk om te lezen.quote:Op zondag 18 december 2016 02:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wtf blijf je als je zegt dat je weg bent... dat is verwarrend :s
Huh is dit een déjà vu?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Plan is om mijzelf te focussen op MEZELF. Daar kan ik vloggen (en forums, wat ik 3 dagen terug ook zei) Niet bij gebruiken.
Ik ga tot medio 2017 niks posten hier, of op Autoweek for that matter. Wanneer ik terug ben zien jullie vanzelf wel.
Er komen wel vlogs als het zover is, als ik bijvoorbeeld weer een weekendje Slagharen pak, of bijvoorbeeld een keer een paar dagen in Spanje of Frankrijk of waar dan ook ben, maar ik wil mijn kanaal voorlopig op muziek gebasseerd hebben/houden, want dan kan ik ook niet gezien worden als "Die mongool" Met m`n filmpjes, omdat ik met muziek maken wél gewoon vrij aardig ben.
En stel een werkgever gaat lopen YouTuben, dan ziet'ie geen filmpjes waar in ik mezelf voor lul zet.
Nou anyways, tot medio 2017![]()
Sorry Frank, was wederom afgeleid geraakt. Ik ga zeker pogen vaker langs te komen. Ik lees dat je ondertussen alweer richting bed gaat dus ik wens je maar een goede nacht toequote:Op zondag 18 december 2016 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje laat nu, dan zijn er niet zoveel mensen meer. Maar je moet hier vaker komen bomen, zijn leuke mensen hier.
Willow heb je inmiddels al gezien. En zo zijn er nog veel meer.
Ik vertrouw het nu niet meer :squote:Op zondag 18 december 2016 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat ik meestal de pc nog laat aanstaan als ik tanden ga poetsen en dergelijke. In dit geval verwachtte ik nog een mailtje en ik vind de reacties altijd wel leuk om te lezen.
En nu sluit ik 'm echt af en lees ik het pas morgen weer.
Trusten willoow en succes met de inkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |