Wow leuk dat je een keer oog hebt voor iets anders dan jezelf meid.quote:
Ik denk dat het idd iets van Werkman geweest is,quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de paint.
Ik dacht dat jij daar toen een paint over had gemaakt, dat je pannen kreeg en er iets was met de verf van je auto.
Zou ook zomaar een werkmantopic geweest kunnen zijn.
Bedankt, dat zag er goed uitquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wil iemand nudes van Aber? Heb ze via prof, stuur maar DM.
heb ze al via Che_ gekregen, maar bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wil iemand nudes van Aber? Heb ze via prof, stuur maar DM.
Ik dacht toch echt dat jij dat was.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd iets van Werkman geweest is,
Oh wacht, ik weet het weer.quote:Op zondag 18 december 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat jij dat was.
Juist!quote:Op zondag 18 december 2016 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh wacht, ik weet het weer.
M'n auto startte niet toen ik boodschappen gedaan had, heb daar ruim een uur op de parkeerplaats gestaan om op de ANWB te wachten
Was niet bij de IKEA hoorquote:
Hoop dat je stopt met ademhalen. Groetjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:59 schreef Catkiller het volgende:
Aber sorry ik meende dat niet, ik hou van je xxx
Die heb ik er dan in de loop van tijd bij verzonnenquote:
Is dat negatief bedoeld of doen jullie heel schattig saampjes wie het langst zijn adem kan inhouden?quote:Op zondag 18 december 2016 00:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoop dat je stopt met ademhalen. Groetjes
Het zijn die baalmomenten waar je achteraf zelf ook om kan lachenquote:Op zondag 18 december 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik er dan in de loop van tijd bij verzonnen. Maar ik vond het een vermakelijk verhaal.
Veel baalmomenten vormen zich uiteindelijk tot smakelijke anekdotes.quote:Op zondag 18 december 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zijn die baalmomenten waar je achteraf zelf ook om kan lachen
Net zoals vorige week, toen ik tegen wil en dank de bob was en uiteindelijk alleen naar huis ging.quote:Op zondag 18 december 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Veel baalmomenten vormen zich uiteindelijk tot smakelijke anekdotes.
Ja, jij hebt wel een engelengeduld hoor.quote:Op zondag 18 december 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals vorige week, toen ik tegen wil en dank de bob was en uiteindelijk alleen naar huis ging.
Kreeg nog boze appjes maar het is alweer bijgelegd.
Alles in haar pohi is negatief bedoeld.quote:Op zondag 18 december 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat negatief bedoeld of doen jullie heel schattig saampjes wie het langst zijn adem kan inhouden?
Ook dat raakt een keer opquote:Op zondag 18 december 2016 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt wel een engelengeduld hoor..
Alle recht toe. Wel mooi dat het goed is gekomen, al denk ik wel dat ze Bob-remqo voor de komende tijd verziekt hebben.quote:
Dat hebben ze geweten ja.quote:Op zondag 18 december 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alle recht toe. Wel mooi dat het goed is gekomen, al denk ik wel dat ze Bob-remqo voor de komende tijd verziekt hebben.
De galliër niet vergeten he.quote:Op zondag 18 december 2016 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hebben ze geweten ja.
Maar Paint is still coming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |