Ja, klopt... gelukkig zijn er hier nauwelijks files maar echt, manmanman wat een hoop debielen op de wegquote:Op maandag 19 december 2016 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow dat valt niet eens op meer, ben eerder bang dat tijdens filerijden eentje bij mij achterop knalt. Zie het zo vaak gebeuren he, dan schrikken ze en gaan vol in de ankers omdat rode remlichten aanspringen.
Ik dacht juist eigenlijk dat die bars wel chill waren. Ach, zal allemaal wel.quote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! grappig, ik ken twee homoseksuele mannen en die zeggen precies dat over gaybars.
Eh juistquote:Op maandag 19 december 2016 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom wil geen enkele vrouw mij? Ik ben perfect, mooi, intelligent, geavanceerd en de perfecte heer. Ik snap het echt niet. Het leven is ONEERLIJK
Zal ook wel verschil zitten in het een en het ander lijkt mij? je moet net de goeien kennen denk ik.quote:Op maandag 19 december 2016 10:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht juist eigenlijk dat die bars wel chill waren. Ach, zal allemaal wel.
o zooquote:Op maandag 19 december 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
neuh, geen dikkertje. was in de tussentijd gewoon iets te veel afgevallen
quote:Op maandag 19 december 2016 09:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, mijn weekend was ook leuk hoor. Bedankt voor de interesse
Big boy. Ik zit op 62.quote:Op maandag 19 december 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was 96, toen ___/ 69en nu weer ergens rond de 92
hahah Niels is klein opdondertje die je zo omver blaastquote:
176 lengte. Met skates ietsje meer naturlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 10:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah Niels is klein opdondertje die je zo omver blaast
wow dat scheelt nogalquote:Op maandag 19 december 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was 96, toen ___/ 69en nu weer ergens rond de 92
gewoon heel boos kijken uit raampje en knikkers gooien ja tog?quote:Op maandag 19 december 2016 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow dat valt niet eens op meer, ben eerder bang dat tijdens filerijden eentje bij mij achterop knalt. Zie het zo vaak gebeuren he, dan schrikken ze en gaan vol in de ankers omdat rode remlichten aanspringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |