Als je slank bent vang je ook minder wind hè.quote:Op maandag 19 december 2016 10:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk je uit met windkracht 4
netjesquote:Op maandag 19 december 2016 10:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ahh dat ga ik op 16 januari doen
en toch geen vrouw he... onbegrijpelijkquote:
Echt oneerlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 10:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en toch geen vrouw he... onbegrijpelijk
So unfair.quote:Op maandag 19 december 2016 10:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en toch geen vrouw he... onbegrijpelijk
Zit te denken aan forel of makreel. Paling vind ik ook lekker, maar er wordt gewaarschuwd voor gifstoffen in paling.quote:
Ik heb die twee nooit gerookt gehad, denk ik. Paling wel, maar omdat het daar zo slecht mee gaat, laat ik die nu liever zwemmen.quote:Op maandag 19 december 2016 10:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit te denken aan forel of makreel. Paling vind ik ook lekker, maar er wordt gewaarschuwd voor gifstoffen in paling.
Van de zomer geep gevangen en gerookt. Is ook wel een aanrader.quote:Op maandag 19 december 2016 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb die twee nooit gerookt gehad, denk ik. Paling wel, maar omdat het daar zo slecht mee gaat, laat ik die nu liever zwemmen.
Dat heb ik echt nog nooit (bewust) gegetenquote:Op maandag 19 december 2016 10:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van de zomer geep gevangen en gerookt. Is ook wel een aanrader.
Kom maar opquote:Op maandag 19 december 2016 10:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zal jou paling eens gaan roken
Ik ben al onderwegquote:Op maandag 19 december 2016 11:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar de viskar op de boelervard
Bij wie heb je hem erin gestokenquote:Op maandag 19 december 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn piemel aangestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |