quote:Op maandag 19 december 2016 11:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bij wie heb je hem erin gestoken
NewtonmilliVolt?quote:Op maandag 19 december 2016 11:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoor iedereen praten over NmV maar ik kan het niet meer vinden
Wat kan jij welquote:Op maandag 19 december 2016 11:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoor iedereen praten over NmV maar ik kan het niet meer vinden
De sfeerverziekers zijn er nu nietquote:Op maandag 19 december 2016 11:17 schreef Pensylvania het volgende:
Ik vind het hier erg rustig en erg vriendelijk. Trots op jullie!
Maar? Wat is er gebeurd dat dit nu ineens zo is? Een hoop bans uitgedeeld of collectief op de vingers getikt?
Nee zeer is op vakantiequote:Op maandag 19 december 2016 11:17 schreef Pensylvania het volgende:
Maar? Wat is er gebeurd dat dit nu ineens zo is? Een hoop bans uitgedeeld of collectief op de vingers getikt?
quote:
quote:
quote:
Haags_kwartiertje is er nietquote:Op maandag 19 december 2016 11:17 schreef Pensylvania het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Arghhhh als ik nou gen bij tentamen van voor de zomervakantie gwn gepraat had met treinemsiej en afgdlopr week haar gwn gegroet had toen ik dr tegekwam station miss had ze me dan wel geliked tinder gvd man
#geenzinmeeromteleven
#waardoeikhetallemaalnogvoor
No worries man, ze had je evengoed niet geliked.quote:Op maandag 19 december 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Arghhhh als ik nou gen bij tentamen van voor de zomervakantie gwn gepraat had met treinemsiej en afgdlopr week haar gwn gegroet had toen ik dr tegekwam station miss had ze me dan wel geliked tinder gvd man
#geenzinmeeromteleven
Cockblock jokes. 1965 wil haar grappen terug.quote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
No worries man, ze had je evengoed niet geliked.
idd... als ge et over dun duvel het!quote:
SOWquote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Onzin, brengt juist sfeer. Gewoon genieten en niet al te serieus nemen en boos om worden enzo zoals sommigen hier doenquote:
hahah frustyquote:Op maandag 19 december 2016 11:36 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Cockblock jokes. 1965 wil haar grappen terug.
JA NOU IK BEN GVD TANTOEMADquote:Op maandag 19 december 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin, brengt juist sfeer. Gewoon genieten en niet al te serieus nemen en boos om worden enzo zoals sommigen hier doen
Heb je al een huis gekocht?quote:Op maandag 19 december 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
#geenzinmeeromteleven
ohjeej... in de plaats van Braddie gekomen?quote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
WEB / tailflox de nieuwe FOK! vlogger.
hoezo denk je dat nou weerquote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
blijkbaar niet dusquote:Op maandag 19 december 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo denk je dat nou weer
Weetje wel niet hoe leuk ze mij vond
Wat ene kutopmerking.quote:Op maandag 19 december 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Gerda Tolsteyn terugquote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijf kalm en care nietquote:
oefquote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat deed ze danquote:Op maandag 19 december 2016 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo denk je dat nou weer
Weetje wel niet hoe leuk ze mij vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |