Een van mijn beste vriendinnen is Turks, goede bijdragequote:Op donderdag 15 december 2016 19:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel ja, wijk maar even van het onderwerp af.
Geef dan 'ns één positieve bijdrage van Turken in Nederland? Shoarma grillen kunnen we zelf ook hè.
Pics van een van je beste vriendinnen.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Een van mijn beste vriendinnen is Turks, goede bijdrage
Daarnaast, genoeg Turken die hier een opleiding volgen en later hier gaan werken en meedraaien in de maatschappij en goed werk verrichten.
Zo groot is mijn rollator... dan weet je het wel... mannetje...quote:
u mad brahquote:Op donderdag 15 december 2016 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo groot is mijn rollator... dan weet je het wel... mannetje...
jawel johquote:Op donderdag 15 december 2016 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe je dat juist niet...
Nooitquote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie voeten wel eens zo koud dat ze pijn doen?
Nee, heb pantoffeltjesquote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
Nee. Oren daarentegen wel. Vroeger kwam je dan op school, oren vielen er bijna af en dan was er zo'n geinporem die je tegen je oor aan sloegquote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
Nee alleen handen als ik buiten zonder handschoenen ben geweest en het heel koud is.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
hey summer2birdquote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb weer eens last van een ingroeiende teennagel. Vorig jaar was het de rechterkant en dit jaar is het de linker![]()
Ik schijn geboren te zijn met nagels die te groot zijn voor het nagelbed, of een nagelbed dat te klein is voor de nagels, hoe je het ook wilt noemen.
Dus dat betekend dat hoe ik het ook knip, het heerlijk ingroeit.
Ik heb iig nu lekker veel wildgroei, pus, bloed, vocht en au.
Ik loop al zoveel mogelijk op sloffen, want als ik mijn schoenen aantrek loop ik half te soppen in de drek die eruit komt. Plus dat het erg zeer doet.
Het stinkt ook enorm. Het ruikt naar die gedroogde vleesbotten die ik de hond vroeger gaf
Ik houd het schoon elke dag, ook elke dag pus en troep wegvegen en elke dag in de soda bad. Maar het helpt allemaal geen ruk en ik word naar van de pijn.
Dat wildgroei groeit ook steeds meer, en hoe meer groei er is, hoe meer overtollig hard vel ik steeds kan weghalen (tis wel fijn om dat weg te halen, daarna voelt het beter)
Daarom lamamutsenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee. Oren daarentegen wel. Vroeger kwam je dan op school, oren vielen er bijna af en dan was er zo'n geinporem die je tegen je oor aan sloeg
quote:
Mijne zijn zelfs koud met sokken en schoenen aanquote:
Van wie is dit een quote?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb weer eens last van een ingroeiende teennagel. Vorig jaar was het de rechterkant en dit jaar is het de linker![]()
Ik schijn geboren te zijn met nagels die te groot zijn voor het nagelbed, of een nagelbed dat te klein is voor de nagels, hoe je het ook wilt noemen.
Dus dat betekend dat hoe ik het ook knip, het heerlijk ingroeit.
Ik heb iig nu lekker veel wildgroei, pus, bloed, vocht en au.
Ik loop al zoveel mogelijk op sloffen, want als ik mijn schoenen aantrek loop ik half te soppen in de drek die eruit komt. Plus dat het erg zeer doet.
Het stinkt ook enorm. Het ruikt naar die gedroogde vleesbotten die ik de hond vroeger gaf
Ik houd het schoon elke dag, ook elke dag pus en troep wegvegen en elke dag in de soda bad. Maar het helpt allemaal geen ruk en ik word naar van de pijn.
Dat wildgroei groeit ook steeds meer, en hoe meer groei er is, hoe meer overtollig hard vel ik steeds kan weghalen (tis wel fijn om dat weg te halen, daarna voelt het beter)
Ik wil ze best opwarmen voor jequote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Mijne zijn zelfs koud met sokken en schoenen aan
Hoezo deed je geen muts op danquote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee. Oren daarentegen wel. Vroeger kwam je dan op school, oren vielen er bijna af en dan was er zo'n geinporem die je tegen je oor aan sloeg
ging m'n haar door de war tochquote:Op donderdag 15 december 2016 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo deed je geen muts op dan
Ik heb op de fiets 's avond muts en capuchon op
had jij ook brylcream?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging m'n haar door de war toch
Mijn handen zijn ook koud nu trouwensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen handen als ik buiten zonder handschoenen ben geweest en het heel koud is.
liefquote:
nee, gewoon van de action en als m'n haar kort is waxquote:Op donderdag 15 december 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die ranzige vette witte meuk... gel soort.
Heeft Braddie zelfs imitators?quote:
geen enkele, klb is echt kapot kut geworden. leuk topic weer vogeltjesaids.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:44 schreef jamesdeen het volgende:
Toto, wat is het leukste topic dat je deze week gelezen hebt?
denk hetquote:
en terechtquote:
zou ik ook zijn als mijnverstandskiezen net eruit waren gehaaldquote:
Hoezo terecht??quote:Op donderdag 15 december 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen enkele, klb is echt kapot kut geworden. leuk topic weer vogeltjesaids.
[..]
denk het
[..]
en terecht
je hele bek vol bloed enzoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als mijnverstandskiezen net eruit waren gehaald
Dat zou niet goed zijn na twee dagenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hele bek vol bloed enzo
ik wou oprecht dat dat het enige wasquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als mijnverstandskiezen net eruit waren gehaald
wat is er schatquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik wou oprecht dat dat het enige was
ja nee ok maar de eerste paar uur nadat ze getrokken zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn na twee dagen
Zo kutquote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nee ok maar de eerste paar uur nadat ze getrokken zijn
Ben weer met een paintje bezig, dat gedoe met vogeltjesdans kan ik wel meenemenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gesnedenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nee ok maar de eerste paar uur nadat ze getrokken zijn
gezondheidsissuesquote:
Niet alleen klb tog, heel fokkerdefokquote:Op donderdag 15 december 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
denk het
[..]
en terecht
Aight, das iig beter dan die crap van nu.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben weer met een paintje bezig, dat gedoe met vogeltjesdans kan ik wel meenemen
Idd, alle 4 weg. bestequote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo kut
Gelukkig ben ik er van af
Bij de meeste worden ze gesneden tochquote:
meestal getrokken geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij de meeste worden ze gesneden toch
sterkte
bij allemaal kreeg ik een spuitje en toen ging ie zo wroeten. Vet vaag want je hoort het wel maar je voelt het nietquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij de meeste worden ze gesneden toch
sterkte
Mongoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Toot heeft Mongo nodig
[ afbeelding ]
Jij hebt ook een pulse gegeven met je Fok!tinderquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aight, das iig beter dan die crap van nu.
hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Toot heeft Mongo nodig
[ afbeelding ]
Bij mij alleen de onderste twee. Eentje boven zit er al en de andere komt nooit (zegt ie)quote:
Ik voelde het zelfs nnogquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bij allemaal kreeg ik een spuitje en toen ging ie zo wroeten. Vet vaag want je hoort het wel maar je voelt het niet
ja was eigenlijk niet eens een heel slecht topic of zoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij hebt ook een pulse gegeven met je Fok!tinder
quote:
En Werkman was er ook weer evenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef Toto69 het volgende:
ja was eigenlijk niet eens een heel slecht topic of zo
Ik heb anders nog steeds geen matchquote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik voelde het zelfs nnog
[..]
ja was eigenlijk niet eens een heel slecht topic of zo
Doe eens normaal over hoink zegquote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan doe je er toch wat aan of donder lekker op naar je flikkervriendje hoink
Doe normaal tegen Noelquote:Op donderdag 15 december 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe eens normaal over hoink zeg
HAD JIJ OOK WAT OFZO?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe eens normaal over hoink zeg
hjb vriendquote:Op donderdag 15 december 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan doe je er toch wat aan of donder lekker op naar je flikkervriendje hoink
ben vrienden met rico, hij breekt zo je armquote:
goeie summerquote:
heb geen armen, HAquote:Op donderdag 15 december 2016 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben vrienden met rico, hij breekt zo je arm
ik mis die kalequote:
take the hintquote:Op donderdag 15 december 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds geen match
lastig voor jequote:
Mja...quote:
Lol gayquote:Op donderdag 15 december 2016 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik mis die kale
[..]
take the hint
Gisteren belde, ze wil haar post terug.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had nu gewoon op een date kunnen zijn met een leuke man maar nee hoor ik lig weer ziek in bed![]()
had je dat domme filmpje van marsha gezien?quote:
het datingtopic is verderopquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had nu gewoon op een date kunnen zijn met een leuke man maar nee hoor ik lig weer ziek in bed![]()
wat heb je?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
nou enquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Als ik date post ik hier niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het datingtopic is verderop
Hou hem aan de praat tot je beter bentquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Gister zei je nog dat je expres een date liet schieten?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
beterschapquote:
Netjesquote:Op donderdag 15 december 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
organic agriculture - farming systems
welke van de +- 5000?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat domme filmpje van marsha gezien?
die nieuwste asmrquote:
Mad?quote:
Clifford?quote:
vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
klinkt leuk wat is hetquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Remqo het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om Plague Inc te spelen, maar geen ruimte op m'n telefoon
Nopequote:
Dan is het goed.quote:
kost dat daar?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan is het goed.
S5 haze kopen?
Ik keek het begin en ze doet dat zo geforceerdquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Nope. Denk wel dat er een boek oid aankomt over seks want in iedere vlog zit in 1x een geforceerde seks referentie
als je bezorgt neem ik wel een paar gram overquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan is het goed.
S5 haze kopen?
Voor jou, 8 euro de gram.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kost dat daar?
Hier is ie wel eens voor 13 eu dacht ik
bij ons staat vaak een vrachtwagen van pms transport, moet dan meteen aan jou denkenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Reed vanochtend trouwens achter een auto met KLB in het kenteken, moest aan jullie denken
Ik bezorg niet, man man.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef Drug het volgende:
[..]
als je bezorgt neem ik wel een paar gram over
ja wil uitdaging wou sws al master doen maar toen ik bsc af had lag ik door omstandigheden mentaal in de kreukels dus ging toen nietquote:Op donderdag 15 december 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je dat het waard vinden?
ja dure wietjequote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kost dat daar?
Hier is ie wel eens voor 13 eu dacht ik
Wat liefquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bij ons staat vaak een vrachtwagen van pms transport, moet dan meteen aan jou denken
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan haze voor 5 de gram krijgen sorry
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.quote:
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannundquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik keek het begin en ze doet dat zo geforceerd
Heeft ze het ook over gehad in haar nieuwste boek toch?
omg ik wil datquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
Godverdomme.quote:
Vind jou wel een grotere pms'er hoorquote:
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meerquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannund
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet geluktquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jou wel een grotere pms'er hoor
godverdomme wat zit dit pak strak.quote:
heb je pak aan nu?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
godverdomme wat zit dit pak strak.
shit is ook nog van Chai's middelbare school gala. Heb sinds die tijd te veel muscle gains gemaakt denk ik.
Ja srs :squote:
kijk dan op www.icanteven.nlquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meer
Ben je bezorgd?quote:
Dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet gelukt
hahaha gvdquote:
aaahw schatje tochquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
Zit nog een half uur op school. Bah.
Vind ik ook van mezelfquote:
ik ga zondag naar de voorpremiere van la la landquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
Zit nog een half uur op school. Bah.
Vind ik ook wel, daten?quote:
Leuk. Veel plezierquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zondag naar de voorpremiere van la la land![]()
Ik moet mijn boys in toom houden. Dat zijn net losgeslagen honden.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alles en iedereen een hernia swaffelen
Maandag is dichterbij dan je denktquote:
Thanksquote:
Sowieso, ben al ff aan het inkomen in quick play nu.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bijna 48 binnen zitten en Overwatch ranked spelen dus?
Zou mascha weten dat dit bestaat?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef zeer het volgende:
[..]
echt over de top hilarisch imho
En dat terwijl een vrouw die shit maakt.
Dat is inderdaad niet zo fantastisch.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het onderwerp: gespreksvaardigheden, is nou ook niet iets om enthousiast van te worden.
Werken is niet erg, maar weekend is leuker.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maandag is dichterbij dan je denkt
Ben jij eigenlijk aan de chick op t moment?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso, ben al ff aan het inkomen in quick play nu.
Nee ben net 4 dagen vrijgezel ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk aan de chick op t moment?
vast, komt van elle girl af daar zit ze wel op dacht ikquote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou mascha weten dat dit bestaat?
Oh shit man. Sorry <3quote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ben net 4 dagen vrijgezel ofzo.
Heb je de trailer gezien?quote:
Dus hieruit begrijp ik dat je het geen leuk onderwerp vindt om over te praten?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo fantastisch.
Ahhhh echt?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien ga ik zaterdag nog even verder met m'n betaalde hobbyquote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werken is niet erg, maar weekend is leuker.
Nice, vond die wel tegenvallen tbhquote:Op donderdag 15 december 2016 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ga morgenavond met m'n moeder naar Soof 2.
ga ik ook even een account op maken, en dan crossposten tussen stormfront en ellegirl.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef zeer het volgende:
[..]
vast, komt van elle girl af daar zit ze wel op dacht ik
goed plan.quote:
Uhu.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhhh echt?Zo kort nog maar. Sterkte
Ja die heb ik dus niet hè.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien ga ik zaterdag nog even verder met m'n betaalde hobby
Is het ook.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
soof 2. Klinkt echt als zo'n huismoederfilm
stormfront is srs hippie feest vergeleken met elle girlquote:Op donderdag 15 december 2016 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga ik ook even een account op maken, en dan crossposten tussen stormfront en ellegirl.
Heb 1 nog niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice, vond die wel tegenvallen tbh
Zo kort pasquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meestal staan loempiakramen juist open op een zaterdag voor een Albert Heijnquote:
Kijk die dan nog evenquote:
Sowquote:Op donderdag 15 december 2016 20:12 schreef Mozy het volgende:
Ik wou dat ik 4 dagen single was. Mad veel pussy op een pabo gala.
maar het ging over mijn beenharenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
JULLIE KKNEUZEN ALS JULLIE NU JE MUIL NIET HOUDEN
Je hebt hall pass gekregen van wickedmen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:12 schreef Mozy het volgende:
Ik wou dat ik 4 dagen single was. Mad veel pussy op een pabo gala.
wnr gaan we meeten en samen vrouwen haten?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
JULLIE KKNEUZEN ALS JULLIE NU JE MUIL NIET HOUDEN
Kut man. Vandaar dat je nog bij d'r woontquote:
Dat is hetzelfde als hypotheekadvies krijgen van een gordeldier, heb je niks aan.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt hall pass gekregen van wickedmen.
Dartsquote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat is een leuke film voor dit uur?
Hahah ach het is een beetje als een rouwperiode hequote:Op donderdag 15 december 2016 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond het niet lang genoeg in ieder geval.![]()
Zeg maar.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
wnr gaan we meeten en samen vrouwen haten?
Zij bij mij maar ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Kut man. Vandaar dat je nog bij d'r woont
Beetje wel jaquote:Op donderdag 15 december 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahah ach het is een beetje als een rouwperiode he
Zou betalen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grapje hoor. Jij mag kijken, en tegen betaling misschien aan haar voet zitten ofzo.
Ama!quote:
Omdat die het lelijkst zijn met mijn eeltknobbels, hamertenen en kalknagels?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grapje hoor. Jij mag kijken, en tegen betaling misschien aan haar voet zitten ofzo.
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat die het lelijkst zijn met mijn eeltknobbels, hamertenen en kalknagels?
En joint.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
ama krijgt ook nog steeds een kaart van me
Is mijn kaartje al binnenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat die het lelijkst zijn met mijn eeltknobbels, hamertenen en kalknagels?
Wanneer ga je haar je huis uit schoppen of hou je nog te veel van haar om dat te doen?quote:
Wanneer kan ik het verwachten?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kloptga hem zo mooi draaien dan he pfoee
niet, dan is de verrassing het grootstquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het verwachten?
heb een keer in augustus pepernoten gebakken, kan gewoon tochquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Zo even met een vriend pepernoten bakken.
Inb4 sinterklaas is al voorbij.
ik had een keer in januari een ijsje gegeten, helemaal de kolder in de kop johquote:Op donderdag 15 december 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een keer in augustus pepernoten gebakken, kan gewoon toch
is goedquote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou bij jou bezorgen onsje ofzo als je wilt
Heb je mijn adres überhaupt nog wel?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niet, dan is de verrassing het grootst
kweenie, stuur eens dmquote:Op donderdag 15 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je mijn adres überhaupt nog wel?
In januari gaat ze als het goed is maar sowieso ook dat laatste ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar je huis uit schoppen of hou je nog te veel van haar om dat te doen?
Ik hoor het nog wel, 't is wel een oubollig kitscherig kaartje maar toch een leuke, en het komt van mijn pers.quote:
Van jou of je baas?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoor het nog wel, 't is wel een oubollig kitscherig kaartje maar toch een leuke, en het komt van mijn pers.
Geeft niks toch, dat laatste. Heel begrijpelijkquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
In januari gaat ze als het goed is maar sowieso ook dat laatste ja.![]()
Ik denk niet dat mijn baas jou een kaartje stuurtquote:
Zou dat echt niet kunnen hoor nog met een ex in een huis wonenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
In januari gaat ze als het goed is maar sowieso ook dat laatste ja.![]()
doe maarquote:
Dat is waar, het is ook een apart verhaal allemaal maar goed. We geven nog veel om elkaar en geen ruzie etc dus ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Geeft niks toch, dat laatste. Heel begrijpelijk
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas jou een kaartje stuurt
Hoi Lieve Vriendjes Iquote:
Fijn is datquote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is waar, het is ook een apart verhaal allemaal maar goed. We geven nog veel om elkaar en geen ruzie etc dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |