zou ik ook zijn als mijnverstandskiezen net eruit waren gehaaldquote:
Hoezo terecht??quote:Op donderdag 15 december 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen enkele, klb is echt kapot kut geworden. leuk topic weer vogeltjesaids.
[..]
denk het
[..]
en terecht
je hele bek vol bloed enzoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als mijnverstandskiezen net eruit waren gehaald
Dat zou niet goed zijn na twee dagenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je hele bek vol bloed enzo
ik wou oprecht dat dat het enige wasquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als mijnverstandskiezen net eruit waren gehaald
wat is er schatquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik wou oprecht dat dat het enige was
ja nee ok maar de eerste paar uur nadat ze getrokken zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn na twee dagen
Zo kutquote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nee ok maar de eerste paar uur nadat ze getrokken zijn
Ben weer met een paintje bezig, dat gedoe met vogeltjesdans kan ik wel meenemenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gesnedenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nee ok maar de eerste paar uur nadat ze getrokken zijn
gezondheidsissuesquote:
Niet alleen klb tog, heel fokkerdefokquote:Op donderdag 15 december 2016 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
denk het
[..]
en terecht
Aight, das iig beter dan die crap van nu.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben weer met een paintje bezig, dat gedoe met vogeltjesdans kan ik wel meenemen
Idd, alle 4 weg. bestequote:Op donderdag 15 december 2016 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo kut
Gelukkig ben ik er van af
Bij de meeste worden ze gesneden tochquote:
meestal getrokken geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij de meeste worden ze gesneden toch
sterkte
bij allemaal kreeg ik een spuitje en toen ging ie zo wroeten. Vet vaag want je hoort het wel maar je voelt het nietquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij de meeste worden ze gesneden toch
sterkte
Mongoquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Toot heeft Mongo nodig
[ afbeelding ]
Jij hebt ook een pulse gegeven met je Fok!tinderquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aight, das iig beter dan die crap van nu.
hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Toot heeft Mongo nodig
[ afbeelding ]
Bij mij alleen de onderste twee. Eentje boven zit er al en de andere komt nooit (zegt ie)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |