Nee alleen handen als ik buiten zonder handschoenen ben geweest en het heel koud is.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie voeten wel eens zo koud dat ze pijn doen?
hey summer2birdquote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb weer eens last van een ingroeiende teennagel. Vorig jaar was het de rechterkant en dit jaar is het de linker![]()
Ik schijn geboren te zijn met nagels die te groot zijn voor het nagelbed, of een nagelbed dat te klein is voor de nagels, hoe je het ook wilt noemen.
Dus dat betekend dat hoe ik het ook knip, het heerlijk ingroeit.
Ik heb iig nu lekker veel wildgroei, pus, bloed, vocht en au.
Ik loop al zoveel mogelijk op sloffen, want als ik mijn schoenen aantrek loop ik half te soppen in de drek die eruit komt. Plus dat het erg zeer doet.
Het stinkt ook enorm. Het ruikt naar die gedroogde vleesbotten die ik de hond vroeger gaf
Ik houd het schoon elke dag, ook elke dag pus en troep wegvegen en elke dag in de soda bad. Maar het helpt allemaal geen ruk en ik word naar van de pijn.
Dat wildgroei groeit ook steeds meer, en hoe meer groei er is, hoe meer overtollig hard vel ik steeds kan weghalen (tis wel fijn om dat weg te halen, daarna voelt het beter)
Daarom lamamutsenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee. Oren daarentegen wel. Vroeger kwam je dan op school, oren vielen er bijna af en dan was er zo'n geinporem die je tegen je oor aan sloeg
quote:
Mijne zijn zelfs koud met sokken en schoenen aanquote:
Van wie is dit een quote?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb weer eens last van een ingroeiende teennagel. Vorig jaar was het de rechterkant en dit jaar is het de linker![]()
Ik schijn geboren te zijn met nagels die te groot zijn voor het nagelbed, of een nagelbed dat te klein is voor de nagels, hoe je het ook wilt noemen.
Dus dat betekend dat hoe ik het ook knip, het heerlijk ingroeit.
Ik heb iig nu lekker veel wildgroei, pus, bloed, vocht en au.
Ik loop al zoveel mogelijk op sloffen, want als ik mijn schoenen aantrek loop ik half te soppen in de drek die eruit komt. Plus dat het erg zeer doet.
Het stinkt ook enorm. Het ruikt naar die gedroogde vleesbotten die ik de hond vroeger gaf
Ik houd het schoon elke dag, ook elke dag pus en troep wegvegen en elke dag in de soda bad. Maar het helpt allemaal geen ruk en ik word naar van de pijn.
Dat wildgroei groeit ook steeds meer, en hoe meer groei er is, hoe meer overtollig hard vel ik steeds kan weghalen (tis wel fijn om dat weg te halen, daarna voelt het beter)
Ik wil ze best opwarmen voor jequote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Mijne zijn zelfs koud met sokken en schoenen aan
Hoezo deed je geen muts op danquote:Op donderdag 15 december 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee. Oren daarentegen wel. Vroeger kwam je dan op school, oren vielen er bijna af en dan was er zo'n geinporem die je tegen je oor aan sloeg
ging m'n haar door de war tochquote:Op donderdag 15 december 2016 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo deed je geen muts op dan
Ik heb op de fiets 's avond muts en capuchon op
had jij ook brylcream?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging m'n haar door de war toch
Mijn handen zijn ook koud nu trouwensquote:Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen handen als ik buiten zonder handschoenen ben geweest en het heel koud is.
liefquote:
nee, gewoon van de action en als m'n haar kort is waxquote:Op donderdag 15 december 2016 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die ranzige vette witte meuk... gel soort.
Heeft Braddie zelfs imitators?quote:
geen enkele, klb is echt kapot kut geworden. leuk topic weer vogeltjesaids.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:44 schreef jamesdeen het volgende:
Toto, wat is het leukste topic dat je deze week gelezen hebt?
denk hetquote:
en terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |