abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167345632
Hallo!

Ik heb weer eens last van een ingroeiende teennagel. Vorig jaar was het de rechterkant en dit jaar is het de linker :')
Ik schijn geboren te zijn met nagels die te groot zijn voor het nagelbed, of een nagelbed dat te klein is voor de nagels, hoe je het ook wilt noemen.
Dus dat betekend dat hoe ik het ook knip, het heerlijk ingroeit.

En dit jaar is de linker kant aan de beurt, en ik heb al overlegt met de arts en in januari maak ik een tipje ziekenhuis om er een stuk nagel+wortel eruit te laten snijden.
Wat ik vorig jaar ook heb gedaan dus en mij heel goed bevallen is ivm met het effect.

Ik heb iig nu lekker veel wildgroei, pus, bloed, vocht en au.
Ik loop al zoveel mogelijk op sloffen, want als ik mijn schoenen aantrek loop ik half te soppen in de drek die eruit komt. Plus dat het erg zeer doet.

Maar volgens mij wordt het erger, omdat nu ook sokken zeer doen. Dus thuis loop ik op blote voeten :')

Ik word echt helemaal gek van dat gezeik. Het doet de hele tijd pijn, met bonken en zeuren, dan moet ik nog oppassen om mijn teen niet te stoten (ik stootte mij laatst aan de opening van mijn sok :') ik ging door de grond)

Maandag heb ik een afspraak bij de pedicure om te kijken wat die kan doen.

Het stinkt ook enorm. Het ruikt naar die gedroogde vleesbotten die ik de hond vroeger gaf :r

Ik houd het schoon elke dag, ook elke dag pus en troep wegvegen en elke dag in de soda bad. Maar het helpt allemaal geen ruk en ik word naar van de pijn.

Dat wildgroei groeit ook steeds meer, en hoe meer groei er is, hoe meer overtollig hard vel ik steeds kan weghalen (tis wel fijn om dat weg te halen, daarna voelt het beter)

Heeft iemand de gouden tip voor mij? Wat ik wel/niet kan doen met een ontstoken teen?
Twiddel
pi_167345739
Het lezen van deze post maakte me misselijk. Bedankt voor de grafische omschrijvingen....
Verder geen idee, maar ik hoop dat je 'n oplossing vindt.
Ja doei.
pi_167345787
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Het lezen van deze post maakte me misselijk. Bedankt voor de grafische omschrijvingen....
Verder geen idee, maar ik hoop dat je 'n oplossing vindt.
De echte oplossing komt in januari, wanneer ik die ingreep krijg en het na een week er ineens veel beter uitziet!
En als je bij het lezen al misselijk werd, dan zou je het nu niet willen zien :D
Twiddel
pi_167345927
Pics?
pi_167345941
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]

De echte oplossing komt in januari, wanneer ik die ingreep krijg en het na een week er ineens veel beter uitziet!
En als je bij het lezen al misselijk werd, dan zou je het nu niet willen zien :D
Foto voor motorbloempje thx

Fuck, te laat.
pi_167346027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:15 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Fuck, te laat.
}:|

*ontvolg*
Ja doei.
pi_167346092
een arts in het ziekenhuis?

ik heb deze ingreep 3x bij de huisarts laten doen, was binnen 30 min gedaan.

de beste tip!
de laatste 2x heeft hij de zijkant eruit geknipt en een stofje op de nagel gedaan, waardoor de nagel smaller is geworden en niet meer kan groeien naar de zijkant en dus niet meer kan ingroeien.
pi_167346104
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:15 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Fuck, te laat.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Pics?
Ik denk niet dat mijn teen er nu op zijn charmantste uitziet.
Twiddel
pi_167346200
quote:
3s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:21 schreef fespo het volgende:
een arts in het ziekenhuis?

ik heb deze ingreep 3x bij de huisarts laten doen, was binnen 30 min gedaan.

de beste tip!
de laatste 2x heeft hij een stofje op de nagel gedaan, waardoor de nagel smaller is geworden en niet meer kan ingroeien.
Ik heb nogal vrij incompetente huisartsen, vorig jaar bij dezelfde klacht heb ik er 8 maand gelopen met dingen als "doe maar een soda-badje" "daar bestaat geen oplossing voor" en de klapper "oh, maar je loopt nog niet mank, dus het zal ook wel niet zo'n zeer doen!"
Er zijn heel veel mensen die een klacht hebben lopen bij die 2(!) en ze staan hier ook als laagste beoordeeld. Maar geen andere HA beschikbaar want alles is vol. *O*

Vorig jaar toen ik mijn teen toevallig vermelde na die 8 maanden bij de HA, bij een controle bezoek van mijn andere arts waar ik loop, keek ze even en maakte heel snel een afspraak in het ziekenhuis :')

Daar werd ik ook snel geholpen, stond (figuurlijk :D ) binnen 30 minuten weer buiten en die afspraak was ook erg snel.

Daarom doe ik dit jaar weer ziekenhuis.
Twiddel
pi_167346208
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:22 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[..]

Ik denk niet dat mijn teen er nu op zijn charmantste uitziet.
Toch doen!
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_167346233
quote:
3s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:21 schreef fespo het volgende:

de beste tip!
de laatste 2x heeft hij de zijkant eruit geknipt en een stofje op de nagel gedaan, waardoor de nagel smaller is geworden en niet meer kan groeien naar de zijkant en dus niet meer kan ingroeien.
Dat deden de dames in het ziekenhuis ook :)
Twiddel
pi_167347204
Wat kun jij heerlijk beeldend schrijven :D

Sterkte ermee, klinkt behoorlijk vies en pijnlijk!
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 december 2016 @ 17:47:29 #15
22592 crew  Ole
pi_167348052
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:05 schreef Geerd het volgende:
Al pics ?? :9~
:9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_167435498
Probeer ook eens Goudsbloemzalf. Baat het niet schaadt het niet. :)
  maandag 19 december 2016 @ 11:14:16 #18
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_167439599
Als ze geen pics wil maken, zal het allemaal wel meevallen. >:)
pi_167439640
Tvp.
-nee-
pi_167468382
Ik heb even de TT aangepast :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 20 december 2016 @ 11:01:10 #21
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')