Clifford?quote:
vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had nu gewoon op een date kunnen zijn met een leuke man maar nee hoor ik lig weer ziek in bed![]()
klinkt leuk wat is hetquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Remqo het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om Plague Inc te spelen, maar geen ruimte op m'n telefoon
Nopequote:
Dan is het goed.quote:
kost dat daar?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan is het goed.
S5 haze kopen?
Ik keek het begin en ze doet dat zo geforceerdquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Nope. Denk wel dat er een boek oid aankomt over seks want in iedere vlog zit in 1x een geforceerde seks referentie
als je bezorgt neem ik wel een paar gram overquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan is het goed.
S5 haze kopen?
Voor jou, 8 euro de gram.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kost dat daar?
Hier is ie wel eens voor 13 eu dacht ik
bij ons staat vaak een vrachtwagen van pms transport, moet dan meteen aan jou denkenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Reed vanochtend trouwens achter een auto met KLB in het kenteken, moest aan jullie denken
Ik bezorg niet, man man.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef Drug het volgende:
[..]
als je bezorgt neem ik wel een paar gram over
ja wil uitdaging wou sws al master doen maar toen ik bsc af had lag ik door omstandigheden mentaal in de kreukels dus ging toen nietquote:Op donderdag 15 december 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je dat het waard vinden?
ja dure wietjequote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kost dat daar?
Hier is ie wel eens voor 13 eu dacht ik
Wat liefquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bij ons staat vaak een vrachtwagen van pms transport, moet dan meteen aan jou denken
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan haze voor 5 de gram krijgen sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |