Gisteren belde, ze wil haar post terug.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had nu gewoon op een date kunnen zijn met een leuke man maar nee hoor ik lig weer ziek in bed![]()
had je dat domme filmpje van marsha gezien?quote:
het datingtopic is verderopquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had nu gewoon op een date kunnen zijn met een leuke man maar nee hoor ik lig weer ziek in bed![]()
wat heb je?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
nou enquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Als ik date post ik hier niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het datingtopic is verderop
Hou hem aan de praat tot je beter bentquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Gister zei je nog dat je expres een date liet schieten?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
beterschapquote:
Netjesquote:Op donderdag 15 december 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
organic agriculture - farming systems
welke van de +- 5000?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat domme filmpje van marsha gezien?
die nieuwste asmrquote:
Mad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |