Gisteren belde, ze wil haar post terug.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had nu gewoon op een date kunnen zijn met een leuke man maar nee hoor ik lig weer ziek in bed![]()
had je dat domme filmpje van marsha gezien?quote:
het datingtopic is verderopquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik had nu gewoon op een date kunnen zijn met een leuke man maar nee hoor ik lig weer ziek in bed![]()
wat heb je?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
nou enquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Als ik date post ik hier niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het datingtopic is verderop
Hou hem aan de praat tot je beter bentquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
Gister zei je nog dat je expres een date liet schieten?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
beterschapquote:
Netjesquote:Op donderdag 15 december 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
organic agriculture - farming systems
welke van de +- 5000?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
had je dat domme filmpje van marsha gezien?
die nieuwste asmrquote:
Mad?quote:
Clifford?quote:
vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:
klinkt leuk wat is hetquote:Op donderdag 15 december 2016 19:57 schreef Remqo het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om Plague Inc te spelen, maar geen ruimte op m'n telefoon
Nopequote:
Dan is het goed.quote:
kost dat daar?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan is het goed.
S5 haze kopen?
Ik keek het begin en ze doet dat zo geforceerdquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Nope. Denk wel dat er een boek oid aankomt over seks want in iedere vlog zit in 1x een geforceerde seks referentie
als je bezorgt neem ik wel een paar gram overquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan is het goed.
S5 haze kopen?
Voor jou, 8 euro de gram.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kost dat daar?
Hier is ie wel eens voor 13 eu dacht ik
bij ons staat vaak een vrachtwagen van pms transport, moet dan meteen aan jou denkenquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Reed vanochtend trouwens achter een auto met KLB in het kenteken, moest aan jullie denken
Ik bezorg niet, man man.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef Drug het volgende:
[..]
als je bezorgt neem ik wel een paar gram over
ja wil uitdaging wou sws al master doen maar toen ik bsc af had lag ik door omstandigheden mentaal in de kreukels dus ging toen nietquote:Op donderdag 15 december 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou je dat het waard vinden?
ja dure wietjequote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kost dat daar?
Hier is ie wel eens voor 13 eu dacht ik
Wat liefquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bij ons staat vaak een vrachtwagen van pms transport, moet dan meteen aan jou denken
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan haze voor 5 de gram krijgen sorry
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.quote:
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannundquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik keek het begin en ze doet dat zo geforceerd
Heeft ze het ook over gehad in haar nieuwste boek toch?
omg ik wil datquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
Godverdomme.quote:
Vind jou wel een grotere pms'er hoorquote:
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meerquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannund
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet geluktquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jou wel een grotere pms'er hoor
godverdomme wat zit dit pak strak.quote:
heb je pak aan nu?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
godverdomme wat zit dit pak strak.
shit is ook nog van Chai's middelbare school gala. Heb sinds die tijd te veel muscle gains gemaakt denk ik.
Ja srs :squote:
kijk dan op www.icanteven.nlquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meer
Ben je bezorgd?quote:
Dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet gelukt
hahaha gvdquote:
aaahw schatje tochquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
Zit nog een half uur op school. Bah.
Vind ik ook van mezelfquote:
ik ga zondag naar de voorpremiere van la la landquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
Zit nog een half uur op school. Bah.
Vind ik ook wel, daten?quote:
Leuk. Veel plezierquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zondag naar de voorpremiere van la la land![]()
Ik moet mijn boys in toom houden. Dat zijn net losgeslagen honden.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alles en iedereen een hernia swaffelen
Maandag is dichterbij dan je denktquote:
Thanksquote:
Sowieso, ben al ff aan het inkomen in quick play nu.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bijna 48 binnen zitten en Overwatch ranked spelen dus?
Zou mascha weten dat dit bestaat?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef zeer het volgende:
[..]
echt over de top hilarisch imho
En dat terwijl een vrouw die shit maakt.
Dat is inderdaad niet zo fantastisch.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het onderwerp: gespreksvaardigheden, is nou ook niet iets om enthousiast van te worden.
Werken is niet erg, maar weekend is leuker.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maandag is dichterbij dan je denkt
Ben jij eigenlijk aan de chick op t moment?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso, ben al ff aan het inkomen in quick play nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |