Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.quote:
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannundquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik keek het begin en ze doet dat zo geforceerd
Heeft ze het ook over gehad in haar nieuwste boek toch?
omg ik wil datquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
Godverdomme.quote:
Vind jou wel een grotere pms'er hoorquote:
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meerquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannund
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet geluktquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jou wel een grotere pms'er hoor
godverdomme wat zit dit pak strak.quote:
heb je pak aan nu?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
godverdomme wat zit dit pak strak.
shit is ook nog van Chai's middelbare school gala. Heb sinds die tijd te veel muscle gains gemaakt denk ik.
Ja srs :squote:
kijk dan op www.icanteven.nlquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meer
Ben je bezorgd?quote:
Dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |