Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.quote:
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannundquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik keek het begin en ze doet dat zo geforceerd
Heeft ze het ook over gehad in haar nieuwste boek toch?
omg ik wil datquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
Godverdomme.quote:
Vind jou wel een grotere pms'er hoorquote:
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meerquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar ze had meeting met dr uitgever voor nieuw project omg omg omg zo spannund
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet geluktquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Net zoals iets als Pandemic2, wat een online spelletje is.
Het doel is om de wereldbevolking te besmetten en door het toevoegen van symptomen de wereld uitmoorden..
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jou wel een grotere pms'er hoor
godverdomme wat zit dit pak strak.quote:
heb je pak aan nu?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
godverdomme wat zit dit pak strak.
shit is ook nog van Chai's middelbare school gala. Heb sinds die tijd te veel muscle gains gemaakt denk ik.
Ja srs :squote:
kijk dan op www.icanteven.nlquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh echt. Ik kijk niet alle vlogs meer
Ben je bezorgd?quote:
Dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 15 december 2016 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik probeer altijd alleen Afrika uit te laten sterven maar nog niet gelukt
hahaha gvdquote:
aaahw schatje tochquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
Zit nog een half uur op school. Bah.
Vind ik ook van mezelfquote:
ik ga zondag naar de voorpremiere van la la landquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
Zit nog een half uur op school. Bah.
Vind ik ook wel, daten?quote:
Leuk. Veel plezierquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zondag naar de voorpremiere van la la land![]()
Ik moet mijn boys in toom houden. Dat zijn net losgeslagen honden.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alles en iedereen een hernia swaffelen
Maandag is dichterbij dan je denktquote:
Thanksquote:
Sowieso, ben al ff aan het inkomen in quick play nu.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bijna 48 binnen zitten en Overwatch ranked spelen dus?
Zou mascha weten dat dit bestaat?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef zeer het volgende:
[..]
echt over de top hilarisch imho
En dat terwijl een vrouw die shit maakt.
Dat is inderdaad niet zo fantastisch.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het onderwerp: gespreksvaardigheden, is nou ook niet iets om enthousiast van te worden.
Werken is niet erg, maar weekend is leuker.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maandag is dichterbij dan je denkt
Ben jij eigenlijk aan de chick op t moment?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso, ben al ff aan het inkomen in quick play nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |