Hahah ach het is een beetje als een rouwperiode hequote:Op donderdag 15 december 2016 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond het niet lang genoeg in ieder geval.![]()
Zeg maar.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
wnr gaan we meeten en samen vrouwen haten?
Zij bij mij maar ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Kut man. Vandaar dat je nog bij d'r woont
Beetje wel jaquote:Op donderdag 15 december 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahah ach het is een beetje als een rouwperiode he
Zou betalen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grapje hoor. Jij mag kijken, en tegen betaling misschien aan haar voet zitten ofzo.
Ama!quote:
Omdat die het lelijkst zijn met mijn eeltknobbels, hamertenen en kalknagels?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Grapje hoor. Jij mag kijken, en tegen betaling misschien aan haar voet zitten ofzo.
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat die het lelijkst zijn met mijn eeltknobbels, hamertenen en kalknagels?
En joint.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
ama krijgt ook nog steeds een kaart van me
Is mijn kaartje al binnenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat die het lelijkst zijn met mijn eeltknobbels, hamertenen en kalknagels?
Wanneer ga je haar je huis uit schoppen of hou je nog te veel van haar om dat te doen?quote:
Wanneer kan ik het verwachten?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kloptga hem zo mooi draaien dan he pfoee
niet, dan is de verrassing het grootstquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het verwachten?
heb een keer in augustus pepernoten gebakken, kan gewoon tochquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
Zo even met een vriend pepernoten bakken.
Inb4 sinterklaas is al voorbij.
ik had een keer in januari een ijsje gegeten, helemaal de kolder in de kop johquote:Op donderdag 15 december 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een keer in augustus pepernoten gebakken, kan gewoon toch
is goedquote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou bij jou bezorgen onsje ofzo als je wilt
Heb je mijn adres überhaupt nog wel?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
niet, dan is de verrassing het grootst
kweenie, stuur eens dmquote:Op donderdag 15 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je mijn adres überhaupt nog wel?
In januari gaat ze als het goed is maar sowieso ook dat laatste ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar je huis uit schoppen of hou je nog te veel van haar om dat te doen?
Ik hoor het nog wel, 't is wel een oubollig kitscherig kaartje maar toch een leuke, en het komt van mijn pers.quote:
Van jou of je baas?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoor het nog wel, 't is wel een oubollig kitscherig kaartje maar toch een leuke, en het komt van mijn pers.
Geeft niks toch, dat laatste. Heel begrijpelijkquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
In januari gaat ze als het goed is maar sowieso ook dat laatste ja.![]()
Ik denk niet dat mijn baas jou een kaartje stuurtquote:
Zou dat echt niet kunnen hoor nog met een ex in een huis wonenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
In januari gaat ze als het goed is maar sowieso ook dat laatste ja.![]()
doe maarquote:
Dat is waar, het is ook een apart verhaal allemaal maar goed. We geven nog veel om elkaar en geen ruzie etc dus ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Geeft niks toch, dat laatste. Heel begrijpelijk
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas jou een kaartje stuurt
Hoi Lieve Vriendjes Iquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |