okdoeiquote:Op woensdag 14 december 2016 09:57 schreef Crip het volgende:
Welkom in de SC voor kneuzen, crip en zeer.
Huh? bios nu?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
In de bioscoop bij Rogue One.
Star Wars babyyyyyyyyy
hey sgquote:Op woensdag 14 december 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi lang niet geweest. Vandaag uitslaapdag
Waarom mag je vandaag uitslapen?quote:
jellyquote:Op woensdag 14 december 2016 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat dat soms mag en kan op woensdag :$
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi lang niet geweest. Vandaag uitslaapdag
Heb hplc nog niet gezien vandaag anders.quote:
prof=killquote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe gaat ie?
Is prof trouwens geband of zo?
je heb ik wel eensquote:Op woensdag 14 december 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die h uilen na de seks?
R&P / Huilen na het vrijen
Nog nooit mee gemaakt.
klinkt leukquote:Op woensdag 14 december 2016 10:35 schreef NoelGallagher het volgende:
De 23ste met de bende van ellende uit eten
Serieus? Zou je meer willen vertellen? kan me er niets bij voorstellen. Is dat dan gelijk nadat je klaar bent gekomen of wat later?quote:
Lolquote:Op woensdag 14 december 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit mee gemaakt.
gwn even daarna uit kwetsbaarheid en gelukzaligheid denk ikquote:Op woensdag 14 december 2016 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus? Zou je meer willen vertellen? kan me er niets bij voorstellen. Is dat dan gelijk nadat je klaar bent gekomen of wat later?
je hebt er toen niet over gepraat?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn even daarna uit kwetsbaarheid en gelukzaligheid denk ik
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt er toen niet over gepraat?
vind het fijn als je snottert in mn boezem.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn even daarna uit kwetsbaarheid en gelukzaligheid denk ik
Laat maar man.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 08:32 schreef Drug het volgende:
de werkelijkheid ontvluchten in games, series en drugs
Ja, maar met een macbook kun je nog steeds niet FSXen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
Zo, 1,5 uur bij Starbucks gezeten voor een opdracht voor school. Wat een vervelend leven heb ik toch ook.
Is dat de bommenlegger?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:48 schreef xcachet het volgende:
Er staat hier een man in zeer korte broek, strak geschoren benen en panty op het perron.
Wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar met een macbook kun je nog steeds niet FSXen.
Was ie wel blank? want met dit weer in een panty, geschoren benen en een strakke kortebroek gaan staan klinkt enigszins verwardquote:Op woensdag 14 december 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was geen moslim en zag er ook niet als een verwarde blanke man uit.
Hij zag er op dat na verder normaal uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ie wel blank? want met dit weer in een panty, geschoren benen en een strakke kortebroek gaan staan klinkt enigszins verward
Verwarrend allemaalquote:Op woensdag 14 december 2016 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zag er op dat na verder normaal uit.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb anders geen politie gezien.
Ontmaskerd!quote:Op woensdag 14 december 2016 10:48 schreef xcachet het volgende:
Er staat hier een man in zeer korte broek, strak geschoren benen en panty op het perron.
Van YNG denk ik. Geen succes.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
In Feedback staat: SC weggekieperd. Heb ik weer wat gemist??
Cachyyyy Tentamen goed gemaakt?quote:
sc in het feedback topic zelf.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
In Feedback staat: SC weggekieperd. Heb ik weer wat gemist??
Paar vragen kwamen letterlijk uit de oefentoetsquote:Op woensdag 14 december 2016 12:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Cachyyyy Tentamen goed gemaakt?
Alle open vragen goed?
Ik snap de puntentelling niet. 50 is niet eens deelbaar door 3. :s Of is 4 goed = 4 pt.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paar vragen kwamen letterlijk uit de oefentoetsBeetje inzicht, paar foutjes.
Kon 50 punten voor 20 meerkeuze vragen krijgen en 50 punten voor 4 open vragen. De open vragen gingen mwa. Daar zal ik er 20 van hebben of zo
Bij de meer keuze begon de telling pas als je er 3 goed had. Dus bij 3 goed = 0, bij 4 goed = 3pt, etc.![]()
Denk wel voldoende
en stops met internet?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even kijken naar hoe hij vertelt dat hij weer gaat afvallen.
Je zou zeggen dat bij 50 punten voor 20 vragen je 2,5 pt. per vraag krijgt. Maar volgens mij is dat iets van een gokdrempel of zo.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap de puntentelling niet. 50 is niet eens deelbaar door 3. :s Of is 4 goed = 4 pt.
Ze geven ook geen tentamens aan schoonmakers vriend. Alleen de studenten krijgen die.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gokdrempel inderdaad, walgelijk systeem. Gelukkig heb ik nooit multiple choice-tentamens gehad op hbo
Wij heel veel. Eigenlijk elk tentamen wel, behalve wiskunde. Ook is het laagste wat je sowieso krijgt een 1,0, maar die moet je dus wel eerst halen wil je hoger hebben dan dat.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gokdrempel inderdaad, walgelijk systeem. Gelukkig heb ik nooit multiple choice-tentamens gehad op hbo
hilarischquote:Op woensdag 14 december 2016 12:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ze geven ook geen tentamens aan schoonmakers vriend. Alleen die studenten krijgen die.
Amarantha lijkt wel op yolandiquote:
Dat is wel knapquote:Op woensdag 14 december 2016 12:24 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is er mis op hbo btw
Een vriend van me zijn klas hebben een te,tamen gestolen
Dacht dat dit alleen op mbo het geval was
Nu 12% windosw 10 is echt shitquote:Op woensdag 14 december 2016 12:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Even naar de dokter gaan.
wat een kneuzenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:24 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is er mis op hbo btw
Een vriend van me zijn klas hebben een te,tamen gestolen
Dacht dat dit alleen op mbo het geval was
Bij ons heeft de hele opleiding op hetzelfde moment de toets.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Iets met een andere klas die die toets al had gemaakt oid
Wat zegt hij dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Nee, ze gaan met veel hoop en positiviteit het nieuw jaar in.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou YNG nog voor 31 december uit lucht gehaald worden?
Ahahahahha dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Maar POS is al verdwenenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ze gaan met veel hoop en positiviteit het nieuw jaar in.
Hoop YNG ook. Maar dat wordt huilen geblazen. Noem verder geen namen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar POS is al verdwenen
Jaik schrok alquote:
Ach, mijn school stond op de keuze wijzer 2e van Nederland en maakt er op elk vlak een potje van. Bijvoorbeeld een begrotingstekort van 10 miljoen of nieuwe lessystemen die aan alle kanten falen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaik schrok al
En dan is het een school die best goed aangeschreven staat
Meer kan ik niet zeggen voordat de politie word gebeld en mn vriend me doodmaakt
sorryquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
Trquote:Op woensdag 14 december 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaik schrok al
En dan is het een school die best goed aangeschreven staat
Meer kan ik niet zeggen voordat de politie word gebeld en mn vriend me doodmaakt
Jeeetjequote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij ons heeft de hele opleiding op hetzelfde moment de toets.
Maar fraude is wel simpel hier: http://www.geenstijl.nl/m(...)op_windesheim_z.html
leuke mensen?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Als ze klaar zijn even aankloppen en vragen of het lekker wasquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jeeetjezon diploma is dan toch niks meer waard
Hopelijk gebeurd dit alleen bij de managment opleidingen en niet de medische
Heb serieus wel af en toe de neiging om te kloppen en te vragen: Kun je wat zachter kreunen?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn even aankloppen en vragen of het lekker was
Gebeuren dit soort dingen ook op de universiteiten?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, mijn school stond op de keuze wijzer 2e van Nederland en maakt er op elk vlak een potje van. Bijvoorbeeld een begrotingstekort van 10 miljoen of nieuwe lessystemen die aan alle kanten falen.
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2016 12:33 schreef xcachet het volgende:
Heb gisteren toch even stiekem gecheckt of er nog gefraudeerd kan worden, en het antwoord is: ja zeker.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb serieus wel af en toe de neiging om te kloppen en te vragen: Kun je wat zachter kreunen?
Serieus? AMA WAAR BEN JE STUUR ME PICquote:
kijk daar nou niet naar. je moedigt hem aanquote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Beetje tijd verdrijfquote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kijk daar nou niet naar. je moedigt hem aan
Damn, hard gewordenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En keihard schreeuwen OOOOH HJAJAJJAA OOAAAHHHH
Ja man.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Serieus? AMA WAAR BEN JE STUUR ME PIC
Polletje maken?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou YNG nog voor 31 december uit lucht gehaald worden?
beetje?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahha dat had ik nou echt niet verwacht
Ik heb opzich wel hoop voor braddie
Hij is aardig en heeft veel interesses alleen btje aan zn uiterlijk werken
als het waar is dat jij op Yolandi lijkt jij binnenkort ookquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Verstandig hoorquote:Ik pak er een colaatje bij
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je wel een foto van mij gezien?!
Vond ik nou ook al. Zijn moeder zou hem ook moeten helpen door dat niet meer in huis te halen.quote:
Dit soort dingen doe ik echt never hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef Pensylvania het volgende:
2nutz probeert mij erin te luizen
Jij zet ze altijd onder spoiler. Zelfs hier in de SC.quote:
LEUGENSquote:Op woensdag 14 december 2016 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik echt never hoor.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zet ze altijd onder spoiler. Zelfs hier in de SC.
Meteen ook weer een halve liter.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond ik nou ook al. Zijn moeder zou hem ook moeten helpen door dat niet meer in huis te halen.
NIMMERquote:
ging jij maar stoppen met fokquote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, verklaar dat cola eens. Je ging toch stoppen met tussendoortjes?
welke cola? oh en.. datquote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, verklaar dat cola eens. Je ging toch stoppen met tussendoortjes?
wat? afvallen. jawelquote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je niet meer doen wat je zei?
Wel weer flink hijgen man dat stukje naar de computershop wandelenquote:
echt een doorzetter ben je niet he..quote:
dat is een oud filmpje jongequote:Op woensdag 14 december 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel weer flink hijgen man dat stukje naar de computershop wandelen
Ja, weet ik... of naja oud.... 2 tot 3 weken is niet heel oud natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is een oud filmpje jonge
inderdaad. nu hijg je al als je je broek hebt opgehesenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is een oud filmpje jonge
Ik hijg minder iigquote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet ik... of naja oud.... 2 tot 3 weken is niet heel oud natuurlijk.
Is het nu heel anders?
Top. Vooruitgang is altijd goed.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]niet gedacht dat iemand 't zou kennen hier
quote:
Terwijl ze net door een andere gast is verzopen in zaad? :squote:Op woensdag 14 december 2016 13:04 schreef Pensylvania het volgende:
anyway, zin in superluide seks met het huisgenootje van Ama
Daar gaan de banden spontaan krom van staanquote:Op woensdag 14 december 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
koop dan een fiets ipv een auto
ze keken een oude video.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
In een andere recente video zei hij dat hij ging stoppen met frisdrank?
Eerst ff doorspoelen met een fles colaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ze net door een andere gast is verzopen in zaad? :s
Dan mist er iets in je kwaliteiten.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit mee gemaakt.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 december 2016 13:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan mist er iets in je kwaliteiten.
ielquote:Op woensdag 14 december 2016 13:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eerst ff doorspoelen met een fles cola
Wat is daar vies aan? Dat werkt PH-neutralizerend t.o.v. een zure doosquote:Op woensdag 14 december 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar jij huilt dus ook regelmatig na de seks?
[..]
iel
Sow!quote:Op woensdag 14 december 2016 13:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan mist er iets in je kwaliteiten.
Alleen op momenten dat het zo speciaal/extreem lekker is dat ik het huilwaardig acht.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar jij huilt dus ook regelmatig na de seks?
Joh maar met cola een kut doorspoelen lijkt mij gewoon vies. Sorry hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is daar vies aan? Dat werkt PH-neutralizerend t.o.v. een zure doos
Duidelijk en helder.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alleen op momenten dat het zo speciaal/extreem lekker is dat ik het huilwaardig acht.
ok ok je hebt een klein beetje gelijk. Kan me alleen wel veel smerigere dingen bedenkenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh maar met cola een kut doorspoelen lijkt mij gewoon vies. Sorry hoor.
Ik ook maar wel vies genoeg om 'iel' op te zeggenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ok ok je hebt een klein beetje gelijk. Kan me alleen wel veel smerigere dingen bedenken
sow. Steek die maar in je zak CYquote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
Ik huil alleen na het masturberen als ik ineens besef hoe smerig het filmpje eigenlijk was dat ik zat te kijken. Of als er bij de climax plots een vent in beeld komt
Waarom die persende smileyquote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier ga ik dus ook extreem emotioneel reageren (maar wel in emoticons!):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, eigenlijk wel. Of dat dan geluk van "wat mooi dat we zoiets emotioneels en prachtigs mogen delen" of geluk van "dat het menselijk lichaam in staat is zo veel genot te ervaren", dat maakt eigenlijk niet uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat CY omschrijft niet huilen van geluk?
Serieuze zaken zelfs.quote:
Geen idee. Maar huilen na seks is extreem labiel, zei jij net. De reden er van staat er niet bij.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat CY omschrijft niet huilen van geluk?
Dit. Met pasen ook nog wel maar alles daarbuiten is echtquote:
een gat is een gatquote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Met pasen ook nog wel maar alles daarbuiten is echt
Oneensquote:
Ja, dan kan ik mij het wel voorstellen. Maar huil niet snel.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Of dat dan geluk van "wat mooi dat we zoiets emotioneels en prachtigs mogen delen" of geluk van "dat het menselijk lichaam in staat is zo veel genot te ervaren", dat maakt eigenlijk niet uit.
Ik heb ook maar een select aantal mensen waar ik bij kan huilen. Maar dan valt m'n vent wel onder, so if the mood strikes...quote:Op woensdag 14 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik mij het wel voorstellen. Maar huil niet snel.
watquote:
Echt. Wtfquote:Op woensdag 14 december 2016 13:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een select aantal mensen waar ik bij kan huilen. Maar dan valt m'n vent wel onder, so if the mood strikes...
Maar even serieus, dat topicDie gozer met dat hele stuk over Kurt Cobain
omgekeerde logica ditquote:Op woensdag 14 december 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watjij komt met de stelling een gat is een gat dus dan past dit beter bij jou
Ik zal eens de reacties lezen nadat ik een broodje heb gesmeerd.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een select aantal mensen waar ik bij kan huilen. Maar dan valt m'n vent wel onder, so if the mood strikes...
Maar even serieus, dat topicDie gozer met dat hele stuk over Kurt Cobain
dat maakt het inderdaad wel heftigquote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier ga ik dus ook extreem emotioneel reageren (maar wel in emoticons!):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna over MJ begint, en dan over dat de enige vrouw die hij kent met humor dakloos isquote:Op woensdag 14 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt. Wtfook meerdere gewoon
Maar idd, die vent is ook labiel die over Kurt Cobain begint![]()
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'quote:Op woensdag 14 december 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Met pasen ook nog wel maar alles daarbuiten is echt
Gefeliciteerd man, je verdient hetquote:
Nou... ik weet niet... er zijn veel van dit soort mensen hier met extreme psychosesquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En daarna over MJ begint, en dan over dat de enige vrouw die hij kent met humor dakloos isVast een troll, maar wel een goede
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjesquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'
En met je paastak haar eitjes kan bevoelen hahaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'
beschilder jij nooit 'normale' eieren? Niet dat dat dan normaal is als ze zo groot zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjes
haar paaseierstokken?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En met je paastak haar eitjes kan bevoelen haha
Ergo: je vergelijking gaat sowieso mank.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beschilder jij nooit 'normale' eieren? Niet dat dat dan normaal is als ze zo groot zijn
Kinder Surprisequote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjes
Ik verstop ze altijd tussen mijn binnenbeense lippen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hjb joh labiele paashaasquote:Op woensdag 14 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergo: je vergelijking gaat sowieso mank.
HAHA FAALHAAS
jaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet gaan we nog drugs gebruiken met kerst?
xcachet snapte me anders prima hoor!quote:
doe ghbquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
quote:
Dat past beter iddquote:
hahaha sow. Nee daar gebruik ik mn miniballetjes ook niet voor he. Die zijn er om ongewenste kindertjes te maken mocht je iemand willen laten huilen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
xcachet snapte me anders prima hoor!Dat jij nou geen vrouwen kan laten huilen met je miniballetjes
gehaktbal gebruiken tijdens de seksquote:Op woensdag 14 december 2016 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo dat wordt een partij geile seks dan. maar vind het zo vies, ghb
quote:Zou graag het bed nog eens delen met een japans meisje dat 18+ is maar lijkt op een 9 jarige.
Dus als jij een boodschappenlijstje aan je vriendin meegeeft met "ghb" bedoel je gehaktbal?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
gehaktbal gebruiken tijdens de seks
ja toch. beetje zelfde idee dat ik ACAB opschrijf als ik acht cola en acht bier wil hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus als jij een boodschappenlijstje aan je vriendin meegeeft met "ghb" bedoel je gehaktbal?
Dit iddquote:
Lijkt mij niet, die heeft dat toch al lang ervaren?quote:
Zou lachenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja toch. beetje zelfde idee dat ik ACAB opschrijf als ik acht cola en acht bier wil hebben
watquote:Op woensdag 14 december 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mede dankzij jou heb een een award gewonnen. Waarvoor dank
ja met een thaise dan wss maar achquote:Op woensdag 14 december 2016 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, die heeft dat toch al lang ervaren?
Allemaal geel tochquote:Op woensdag 14 december 2016 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja met een thaise dan wss maar ach
is ze je moeder mss? jezusquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
normaal doen tegen cachet en kerstgallagherquote:
Mag ik een update qua onderling geslet hier? Ben al te lang niet geweest, en jij lijkt me iemand die dingen weet.quote:
niet komen is niet carenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mag ik een update qua onderling geslet hier? Ben al te lang niet geweest, en jij lijkt me iemand die dingen weet.
quote:
TARDIS. en supersofquote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mag ik een update qua onderling geslet hier? Ben al te lang niet geweest, en jij lijkt me iemand die dingen weet.
Niels slet op SGquote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het onderwerp houdt je wel bezig he? Onzeker over je kwaliteiten?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet komen is niet caren
edit: ohja en niet huilen hihaho
Leugens!! ik ben niet vrijgezelquote:Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels slet op SG
Braddie slet met een meisje uit Haren
NutZ slet elke dag met zijn vriendin
Zosk is sinds kort ontslet
Nee
TARDIS. en supersof hebben gemeet en ik vermoed dat ze elkaar wel zien zitten.
NoelGallagher en ik hebben een relatie. De rest zijn vrijgezelle zolderkamer autisten. Niels doet zijn buuv'.
Als ik wat mis mag de rest mij wel aanvullen.
Correct.quote:
nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het onderwerp houdt je wel bezig he? Onzeker over je kwaliteiten?
ohja, jij ook onder de duimquote:Op woensdag 14 december 2016 13:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Leugens!! ik ben niet vrijgezel
en heb geen zolderkamer
wel beroepsautist
Als je het tijdens de seks gebruikt heet het toch geil hemels bronwater :squote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
gehaktbal gebruiken tijdens de seks
Oeh dat is wel een flinke toename aan onderlinge relatiesquote:Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels slet op SG
Nee
NoelGallagher en ik hebben een relatie. De rest zijn vrijgezelle zolderkamer autisten. Niels doet zijn buuv'.
CHAI!quote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
bij dezenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom vertel je mij dit niet meer?
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:49 schreef -supergirl- het volgende:
maar niet met iemand van hier uiteraard
same.quote:
hihi xoxoxo <33quote:Op woensdag 14 december 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels slet op SG
Nee
hahahaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het tijdens de seks gebruikt heet het toch geil hemels bronwater :s
Vaseline_ zag ik laatst nog een keer posten na heel lang afwezig maar mur zit hier sws nog wel eens.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een flinke toename aan onderlinge relatiestoen ik hier net was had je alleen Vas en Mur.
Nutz, zitten zij eigenlijk nog op FOK!?
veel te knap voor deze wereldquote:Op woensdag 14 december 2016 13:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Hoe ziet hij eruit?
ken je Karbonkel nog?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Hoe ziet hij eruit?
Tja, homo's he. Die zijn niet heel trouw vaak.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
HPLC ook al naast Zeer? Gvd slettebakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |