Nu 12% windosw 10 is echt shitquote:Op woensdag 14 december 2016 12:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Even naar de dokter gaan.
wat een kneuzenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:24 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is er mis op hbo btw
Een vriend van me zijn klas hebben een te,tamen gestolen
Dacht dat dit alleen op mbo het geval was
Bij ons heeft de hele opleiding op hetzelfde moment de toets.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Iets met een andere klas die die toets al had gemaakt oid
Wat zegt hij dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Nee, ze gaan met veel hoop en positiviteit het nieuw jaar in.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou YNG nog voor 31 december uit lucht gehaald worden?
Ahahahahha dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Maar POS is al verdwenenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ze gaan met veel hoop en positiviteit het nieuw jaar in.
Hoop YNG ook. Maar dat wordt huilen geblazen. Noem verder geen namen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar POS is al verdwenen
Jaik schrok alquote:
Ach, mijn school stond op de keuze wijzer 2e van Nederland en maakt er op elk vlak een potje van. Bijvoorbeeld een begrotingstekort van 10 miljoen of nieuwe lessystemen die aan alle kanten falen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaik schrok al
En dan is het een school die best goed aangeschreven staat
Meer kan ik niet zeggen voordat de politie word gebeld en mn vriend me doodmaakt
sorryquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
Trquote:Op woensdag 14 december 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaik schrok al
En dan is het een school die best goed aangeschreven staat
Meer kan ik niet zeggen voordat de politie word gebeld en mn vriend me doodmaakt
Jeeetjequote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij ons heeft de hele opleiding op hetzelfde moment de toets.
Maar fraude is wel simpel hier: http://www.geenstijl.nl/m(...)op_windesheim_z.html
leuke mensen?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |