okdoeiquote:Op woensdag 14 december 2016 09:57 schreef Crip het volgende:
Welkom in de SC voor kneuzen, crip en zeer.
Huh? bios nu?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
In de bioscoop bij Rogue One.
Star Wars babyyyyyyyyy
hey sgquote:Op woensdag 14 december 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi lang niet geweest. Vandaag uitslaapdag
Waarom mag je vandaag uitslapen?quote:
jellyquote:Op woensdag 14 december 2016 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat dat soms mag en kan op woensdag :$
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi lang niet geweest. Vandaag uitslaapdag
Heb hplc nog niet gezien vandaag anders.quote:
prof=killquote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe gaat ie?
Is prof trouwens geband of zo?
je heb ik wel eensquote:Op woensdag 14 december 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die h uilen na de seks?
R&P / Huilen na het vrijen
Nog nooit mee gemaakt.
klinkt leukquote:Op woensdag 14 december 2016 10:35 schreef NoelGallagher het volgende:
De 23ste met de bende van ellende uit eten
Serieus? Zou je meer willen vertellen? kan me er niets bij voorstellen. Is dat dan gelijk nadat je klaar bent gekomen of wat later?quote:
Lolquote:Op woensdag 14 december 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die h uilen na de seks?
R&P / Huilen na het vrijen
Nog nooit mee gemaakt.
gwn even daarna uit kwetsbaarheid en gelukzaligheid denk ikquote:Op woensdag 14 december 2016 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus? Zou je meer willen vertellen? kan me er niets bij voorstellen. Is dat dan gelijk nadat je klaar bent gekomen of wat later?
je hebt er toen niet over gepraat?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn even daarna uit kwetsbaarheid en gelukzaligheid denk ik
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je hebt er toen niet over gepraat?
vind het fijn als je snottert in mn boezem.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn even daarna uit kwetsbaarheid en gelukzaligheid denk ik
Laat maar man.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 08:32 schreef Drug het volgende:
de werkelijkheid ontvluchten in games, series en drugs
Ja, maar met een macbook kun je nog steeds niet FSXen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
Zo, 1,5 uur bij Starbucks gezeten voor een opdracht voor school. Wat een vervelend leven heb ik toch ook.
Is dat de bommenlegger?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:48 schreef xcachet het volgende:
Er staat hier een man in zeer korte broek, strak geschoren benen en panty op het perron.
Wil ik ook helemaal niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar met een macbook kun je nog steeds niet FSXen.
Was ie wel blank? want met dit weer in een panty, geschoren benen en een strakke kortebroek gaan staan klinkt enigszins verwardquote:Op woensdag 14 december 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was geen moslim en zag er ook niet als een verwarde blanke man uit.
Hij zag er op dat na verder normaal uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ie wel blank? want met dit weer in een panty, geschoren benen en een strakke kortebroek gaan staan klinkt enigszins verward
Verwarrend allemaalquote:Op woensdag 14 december 2016 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij zag er op dat na verder normaal uit.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb anders geen politie gezien.
Ontmaskerd!quote:Op woensdag 14 december 2016 10:48 schreef xcachet het volgende:
Er staat hier een man in zeer korte broek, strak geschoren benen en panty op het perron.
Van YNG denk ik. Geen succes.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
In Feedback staat: SC weggekieperd. Heb ik weer wat gemist??
Cachyyyy Tentamen goed gemaakt?quote:
sc in het feedback topic zelf.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
In Feedback staat: SC weggekieperd. Heb ik weer wat gemist??
Paar vragen kwamen letterlijk uit de oefentoetsquote:Op woensdag 14 december 2016 12:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Cachyyyy Tentamen goed gemaakt?
Alle open vragen goed?
Ik snap de puntentelling niet. 50 is niet eens deelbaar door 3. :s Of is 4 goed = 4 pt.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paar vragen kwamen letterlijk uit de oefentoetsBeetje inzicht, paar foutjes.
Kon 50 punten voor 20 meerkeuze vragen krijgen en 50 punten voor 4 open vragen. De open vragen gingen mwa. Daar zal ik er 20 van hebben of zo
Bij de meer keuze begon de telling pas als je er 3 goed had. Dus bij 3 goed = 0, bij 4 goed = 3pt, etc.![]()
Denk wel voldoende
en stops met internet?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Even kijken naar hoe hij vertelt dat hij weer gaat afvallen.
Je zou zeggen dat bij 50 punten voor 20 vragen je 2,5 pt. per vraag krijgt. Maar volgens mij is dat iets van een gokdrempel of zo.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik snap de puntentelling niet. 50 is niet eens deelbaar door 3. :s Of is 4 goed = 4 pt.
Ze geven ook geen tentamens aan schoonmakers vriend. Alleen de studenten krijgen die.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gokdrempel inderdaad, walgelijk systeem. Gelukkig heb ik nooit multiple choice-tentamens gehad op hbo
Wij heel veel. Eigenlijk elk tentamen wel, behalve wiskunde. Ook is het laagste wat je sowieso krijgt een 1,0, maar die moet je dus wel eerst halen wil je hoger hebben dan dat.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gokdrempel inderdaad, walgelijk systeem. Gelukkig heb ik nooit multiple choice-tentamens gehad op hbo
hilarischquote:Op woensdag 14 december 2016 12:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ze geven ook geen tentamens aan schoonmakers vriend. Alleen die studenten krijgen die.
Amarantha lijkt wel op yolandiquote:
Dat is wel knapquote:Op woensdag 14 december 2016 12:24 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is er mis op hbo btw
Een vriend van me zijn klas hebben een te,tamen gestolen
Dacht dat dit alleen op mbo het geval was
Nu 12% windosw 10 is echt shitquote:Op woensdag 14 december 2016 12:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Even naar de dokter gaan.
wat een kneuzenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:24 schreef kdricklamar het volgende:
Wat is er mis op hbo btw
Een vriend van me zijn klas hebben een te,tamen gestolen
Dacht dat dit alleen op mbo het geval was
Bij ons heeft de hele opleiding op hetzelfde moment de toets.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Iets met een andere klas die die toets al had gemaakt oid
Wat zegt hij dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Nee, ze gaan met veel hoop en positiviteit het nieuw jaar in.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou YNG nog voor 31 december uit lucht gehaald worden?
Ahahahahha dat had ik nou echt niet verwachtquote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Maar POS is al verdwenenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ze gaan met veel hoop en positiviteit het nieuw jaar in.
Hoop YNG ook. Maar dat wordt huilen geblazen. Noem verder geen namen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar POS is al verdwenen
Jaik schrok alquote:
Ach, mijn school stond op de keuze wijzer 2e van Nederland en maakt er op elk vlak een potje van. Bijvoorbeeld een begrotingstekort van 10 miljoen of nieuwe lessystemen die aan alle kanten falen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaik schrok al
En dan is het een school die best goed aangeschreven staat
Meer kan ik niet zeggen voordat de politie word gebeld en mn vriend me doodmaakt
sorryquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
Trquote:Op woensdag 14 december 2016 12:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaik schrok al
En dan is het een school die best goed aangeschreven staat
Meer kan ik niet zeggen voordat de politie word gebeld en mn vriend me doodmaakt
Jeeetjequote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij ons heeft de hele opleiding op hetzelfde moment de toets.
Maar fraude is wel simpel hier: http://www.geenstijl.nl/m(...)op_windesheim_z.html
leuke mensen?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |