abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167212390
Hoi lieve mensen,

Misschien is het een domme vraag, maar zijn hier meer mensen die standaard een jankbui krijgen na het vrijen? Het gebeurt mij bijna altijd, terwijl ik de gemeenschap met mijn geliefde als heel fijn ervaar. Buiten dat het extreem naar is voor hem, snap ik het gewoon niet zo goed waarom dit gebeurt.

Zijn hier meer mensen die dit hebben en hoe gaan jullie ermee om? Hoe houd je de tranen binnen? Ik wil het graag afleren, mijn vriend weet dat het niet aan hem lig, het is toch lastig.

Dit heb ik uiteraard met mijn psych besproken en die denkt dat het gemakkelijker gaat, maar ik zou graag wat adviezen en ervaringen horen

Bedankt en liefs :*
pi_167212403
dat is eng
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:23:58 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167212564
Is het huilen van verdriet of huilen van heftige emotie?
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Fotograaf vrijdag 9 december 2016 @ 14:24:24 #4
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_167212572
het kan een heel intense en emotionele gebeurtenis zijn. je laat je helemaal gaan, dus ik kan wel begrijpen dat je moet huilen daarna.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_167212585
Ik moet soms wel huilen, in t begin zelfs vaak.

Dat is omdat ik t fijn en prettig vind om op die manier met hem samen te zijn. Hijvindt t juist schattig als ik huil.
Er is voor ons beiden helemaal niks vervelends aan.

Voor jou is t verdriet ofzo wat er dan uitkomt? Dat je t niet als plezierig ervaart?
compact en kleverig.
pi_167212654
Ik heb er geen ervaring mee. Ik denk onderdrukte weggestopte emotie die naarboven komt, ik heb het soms ook dat de tranen me gewoon in de ogen haast springen als ik nadenk over de toestand van de wereld.

Laatst nog over Kurt Kobain. Dat is toch te treurig voor woorden? Here we are now, entertain us? Terwijl hij gewoon over z'n echte ellende had, zoals een vriendin die niet wilde vertellen waar ze had geslapen afgelopen nacht (my girl, my girl, don't lie to me. Tell me when did you sleep last night) en uiteindelijk een kogel door z'n hoofd geschoten heeft om af te zijn van alle ellende? "I hate myself and I want to die"? En dat publiek van hem kwam alleen maar voor de entertainment ipv. hem echt te helpen. Niemand kon hem helpen!
hardcore to the bone
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:31:34 #7
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_167212687
Ik lach dan altijd. :).

Normaal he. Geen schaterbui ofzo
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:33:59 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167212735
Hebben jullie alleen maar romantische seks?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_167212812
Bedankt allemaal voor het meedenken :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Is het huilen van verdriet of huilen van heftige emotie?
Het is een beetje een combinatie. Soms word ik overvallen door verdriet en soms is het ook pure opluchting. Met name dat laatste.

quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:24 schreef fraubitch het volgende:
het kan een heel intense en emotionele gebeurtenis zijn. je laat je helemaal gaan, dus ik kan wel begrijpen dat je moet huilen daarna.
Als je het zo stelt is het helemaal niet zo raar :) Dank je wel

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:29 schreef Pascal.Leusink het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee. Ik denk onderdrukte weggestopte emotie die naarboven komt, ik heb het soms ook dat de tranen me gewoon in de ogen haast springen als ik nadenk over de toestand van de wereld.

Laatst nog over Kurt Kobain. Dat is toch te treurig voor woorden? Here we are now, entertain us? Terwijl hij gewoon over z'n echte ellende had, zoals een vriendin die niet wilde vertellen waar ze had geslapen afgelopen nacht (my girl, my girl, don't lie to me. Tell me when did you sleep last night) en uiteindelijk een kogel door z'n hoofd geschoten heeft om af te zijn van alle ellende? "I hate myself and I want to die"? En dat publiek van hem kwam alleen maar voor de entertainment ipv. hem echt te helpen. Niemand kon hem helpen!
Misschien, maar waarom na zoiets prettigs. Als ik het nou wanneer ik het nieuws keek... maar goed. Klaarblijkelijk moeten de tranen er soms uit

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lach dan altijd. :).

Normaal he. Geen schaterbui ofzo
Dat is volgens mij perfect :)!

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Hebben jullie alleen maar romantische seks?
Jup :)
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:40:07 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167212833
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt allemaal voor het meedenken :*

[..]

Jup :)
Alleen maar romantische seks is saai!

En ja, dan ga je natuurlijk als die heftige verliefdheidsemoties voelen. Ga je van huilen omdat je een vrouw bent.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_167212895
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien, maar waarom na zoiets prettigs. Als ik het nou wanneer ik het nieuws keek... maar goed. Klaarblijkelijk moeten de tranen er soms uit
Ik heb het soms ook als alles net goed lijkt te gaan. Dan denk ik ineens ergens aan en springen de tranen me in de ogen. Michael Jackson had dit ook. In Man in the mirror (een live opname die ik gezien heb op YouTube) kon hij z'n tranen gewoon niet meer binnenhouden. Ik kan wel voor je kijken of ik die opname nog terug kan vinden.
hardcore to the bone
pi_167212901
Heb ik ook weleens. Zeker als ik erg gestressed was, me ergens druk over maakte of me kut voelde. Dan is het echt een soort ontlading dat ik weer even kan/mag ontspannen en dan zijn er weleens wat tranen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_167213024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En ja, dan ga je natuurlijk als die heftige verliefdheidsemoties voelen. Ga je van huilen omdat je een vrouw bent.
:? Ik vind dit een rare redenatie.
pi_167213052
Ik heb het wel eens bij het horen van muziek. Misschien omdat ik dan meer bij mijn emoties zit. Wellicht werkt het voor jou en sommige mensen met seks net zo? Dat het emotioneel voor je is en dag je daardoor echt dichtbij je emoties komt.

Overigens is het bij mij meestal wel alleen zo als ik ergens mee zit en behoefte heb aan ontlading, dus je kunt jezelf afvragen of er bij jou ook niet iets is wat je normaal wegstopt.
pi_167213126
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het wel eens bij het horen van muziek. Misschien omdat ik dan meer bij mijn emoties zit. Wellicht werkt het voor jou en sommige mensen met seks net zo? Dat het emotioneel voor je is en dag je daardoor echt dichtbij je emoties komt.

Overigens is het bij mij meestal wel alleen zo als ik ergens mee zit en behoefte heb aan ontlading, dus je kunt jezelf afvragen of er bij jou ook niet iets is wat je normaal wegstopt.
Ik heb het gehad als ik luisterde naar Beyonce (If I were a Boy)
hardcore to the bone
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:59:58 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167213142
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet te serieus nemen, mijn reacties de komende tijd.
pi_167213299
Het is niet zo erg zeldzaam volgens mij, ik heb een ex die ook regelmatig moest huilen na de seks.
Gelukkig niet elke keer, dat zou ik vrij snel vermoeiend zijn gaan vinden.
pi_167213480
quote:
Zou dat het zijn? Huilen omdat je een vrouw bent? hmm, is dat ook de reden dat vrouwen geen humor kennen? En relativeringsvermogen? Trouwens, ik ken wel een vrouw die relativeringsvermogen heeft, en tenminste 1 vrouw die humor had. (ze leefde wel op straat helaas)
hardcore to the bone
pi_167213719
quote:

[..]

Ik ook.
1 + 1 = blauw
pi_167214331
quote:

[..]

Ach, mijn partner en ik zijn er gelukkig mee, dus waarom niet.
En hevig verliefd ben ik zeker, maar dan zou ik toch ook gaan huilen bij andere romantische ideeën. Toen we koekjes bakten huilde ik ook niet ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:44 schreef Sarasi het volgende:
Heb ik ook weleens. Zeker als ik erg gestressed was, me ergens druk over maakte of me kut voelde. Dan is het echt een soort ontlading dat ik weer even kan/mag ontspannen en dan zijn er weleens wat tranen.
Dat herken ik wel inderdaad...
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:

Met muziek heb ik het inderdaad ook. En ik ben wel een iemand die alles binnenhoudt normaal gesproken, dus het zou best ook wel daardoor komen. Misschien moet ik opener zijn over stress en emoties, zodat het niet na het vrijen ineens op komt zetten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is niet zo erg zeldzaam volgens mij, ik heb een ex die ook regelmatig moest huilen na de seks.
Gelukkig niet elke keer, dat zou ik vrij snel vermoeiend zijn gaan vinden.
Mijn partner weet dat het met vijf minuten over is en dat ik dan weer mijn lachende zelf ben. Het zijn maar een paar traantjes, geen hevige huilbuien. Ondertussen ben ik wel gezellig en knuffelig.
pi_167214564
Ik zou me er niet te druk om maken. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_167214735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn partner weet dat het met vijf minuten over is en dat ik dan weer mijn lachende zelf ben. Het zijn maar een paar traantjes, geen hevige huilbuien. Ondertussen ben ik wel gezellig en knuffelig.
Da's mooi voor je dan.
pi_167215359
Ik had ook ooit eens een scharreltje die dat deed. Ik vond het juist wel schattig. O+

Later toen ik haar liet zitten moest ze weer huilen, dat was wel minder schattig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167215518
Hmmm nee geen last van heb, heb wel eens tranen van het lachen achteraf gekregen, denk dat hij daar nog weken last van heeft gehad O-)
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:11:07 #25
462674 Veldmedewerker
Professioneel realist
pi_167215651
quote:

[..]

Zit je nu je eigen gevoel te ontkennen door overal snoeiharde, lees intimiteitsloze seks van te willen maken..?

Seksualiteit is ook grotendeels een diepere verbinding aangaan met je partner, een ervaring die je een soort eenheid-gevoel tussenbeide kan laten beleven, intiemer kun je niet worden met een ander mens..

En ja, dat kan een emotionele ervaring zijn als je dat durft toe te laten. Maar kan net zo gemakkelijk compleet afwezig worden gehouden.

Is maar net met welke gevoelens je in een seksueel contact stapt zeg maar.
Gek work k van die klapjosties ant ent van de straot, gek zeg ik je. Zo, en nu gaak om een bal gehakt!
pi_167215691
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet te serieus nemen, mijn reacties de komende tijd.
Want je zit in een seksistische periode?
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:17:42 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_167215789
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want je zit in een seksistische periode?
Meer een lompe hork periode. Ik zal niet alleen seksistisch zijn, maar ook racistisch en andere sociaal onwenselijke gedragingen.
pi_167216009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meer een lompe hork periode. Ik zal niet alleen seksistisch zijn, maar ook racistisch en andere sociaal onwenselijke gedragingen.
Open er een topic over zou ik zeggen.
pi_167216589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Open er een topic over zou ik zeggen.
Neeeeeeeeee :'(

Nee, onzin. Van mij mag hij :) Ik stoor me niet aan zulke topics.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_167223837
Vrijen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167224139
Jeetje, lijkt mij enorm kut voor je partner. :')
pi_167225042
Wat een afknapper als zoiets vaak gebeurd...
pi_167225234
Ik heb wel eens een artikel gelezen waarin stond dat er inderdaad vrouwen zijn die na de seks huilen zonder dat er echt aanleiding toe is. Het is gewoon een ontlading van emoties en dat komt er toevallig uit in de vorm van tranen.

Ik zou me er niet zo druk om maken, als je vriend ook weet dat dat gebeurd en het verder niet vervelend vind dan is het maar zo :)
pi_167229340
Het is volkomen normaal, sommige mensen hebben dat.

Feitelijk laat je daarmee.zien dat je een diep gevoel van verbondenheid met je partner hebt.
pi_167229391
Dat hebben zoveel vrouwen. Waarom zou je daar per se vanaf willen? Wat vindt je vriend er zo erg aan? Lekker laten gaan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:59:43 #36
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167233868
Wel eens een lachbui :') Vooral bij een intens orgasme.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167234095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieve mensen,

Misschien is het een domme vraag, maar zijn hier meer mensen die standaard een jankbui krijgen na het vrijen? Het gebeurt mij bijna altijd, terwijl ik de gemeenschap met mijn geliefde als heel fijn ervaar. Buiten dat het extreem naar is voor hem, snap ik het gewoon niet zo goed waarom dit gebeurt.

Zijn hier meer mensen die dit hebben en hoe gaan jullie ermee om? Hoe houd je de tranen binnen? Ik wil het graag afleren, mijn vriend weet dat het niet aan hem lig, het is toch lastig.

Dit heb ik uiteraard met mijn psych besproken en die denkt dat het gemakkelijker gaat, maar ik zou graag wat adviezen en ervaringen horen

Bedankt en liefs :*
Huilen uit opluchting dat het klaar is???

is hij de man die jou structureel komt verkrachten?
  zondag 11 december 2016 @ 00:00:39 #38
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167247683
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben wij allebei, zowel vriendin als ik. Het is mij even niet duidelijk waarom je de tranen binnen wilt houden, of waarom je het wilt afleren. Waarom is het lastig?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 11 december 2016 @ 01:07:41 #39
240618 Micson
The lonely stoner
pi_167249488
Ik zou er toch wel op afknappen. als ik klaar ben met neuken wil ik een peuk roken en in het niets staren, lijkt me irritant als je dan een melodramatisch, grienend grietje naast je hebt liggen.
pi_167251245
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 01:07 schreef Micson het volgende:
Ik zou er toch wel op afknappen. als ik klaar ben met neuken wil ik een peuk roken en in het niets staren, lijkt me irritant als je dan een melodramatisch, grienend grietje naast je hebt liggen.
Koop een stofzuiger..heb je daar geen last van...en de vrouwen niet van jou.
pi_167276246
Mijn ex moest altijd huilen. Wat haar beweegredenen waren weet ik niet, ik weet alleen dat later bleek dat ze vreemdging.. misschien daarom.

Ze wilde ook niet knuffelen als ze huilde, ik kon niks goeds doen..
pi_167276939
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 22:24 schreef Aiciu het volgende:
Vrijen :')
Dit _O-
  maandag 12 december 2016 @ 13:45:22 #43
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167278444
De een sprietst uit haar kut; jij uit je ogen
pi_167278570
Ik heb een mooi liedje voor je TS, er zijn meer mensen met dit probleem:

Nee, maar alle gekheid op een stokje, kan het niet door het extase gevoel komen, door een overload aan prikkels ineens?
Twiddel
  maandag 12 december 2016 @ 18:09:16 #45
451005 Grems
Clown World
pi_167283508
Mijn ex huilde vooral tijdens het vrijen, volgens haar therapeut lag het aan haar verleden.
  maandag 12 december 2016 @ 18:11:12 #46
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167283532
Fok!-ers vrijen niet, verkeerde forum dus.
Fade to Black
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:06:18 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_167296355
Volgens mij hebben alle sterrenkinderen dat. Indigokinderen hebben het zelfs altijd. Misschien ben jij een indigokind?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 13 december 2016 @ 12:20:42 #48
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_167298454
Ik huil ook altijd....omdat ik het wéér met dezelfde moet doen.
Don't get shot....It hurts!!
pi_167304133
quote:

[..]

Ik vind het een hele verhelderende redenatie xD
  woensdag 14 december 2016 @ 01:05:52 #50
462942 Stumpy
Korte vingers, lange tenen
pi_167315358
Is mij ook een paar keer gebeurd met mijn verloofde.. maar was door een echt super intens orgasme, een 'crygasm'. Of is dat niet het geval bij jou?
All of us, at certain moments of our lives, need to take advice and to receive help from other people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')