Want je zit in een seksistische periode?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mijn reacties de komende tijd.
Meer een lompe hork periode. Ik zal niet alleen seksistisch zijn, maar ook racistisch en andere sociaal onwenselijke gedragingen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je zit in een seksistische periode?
Open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2016 17:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Meer een lompe hork periode. Ik zal niet alleen seksistisch zijn, maar ook racistisch en andere sociaal onwenselijke gedragingen.
Neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 december 2016 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen.
Huilen uit opluchting dat het klaar is???quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieve mensen,
Misschien is het een domme vraag, maar zijn hier meer mensen die standaard een jankbui krijgen na het vrijen? Het gebeurt mij bijna altijd, terwijl ik de gemeenschap met mijn geliefde als heel fijn ervaar. Buiten dat het extreem naar is voor hem, snap ik het gewoon niet zo goed waarom dit gebeurt.
Zijn hier meer mensen die dit hebben en hoe gaan jullie ermee om? Hoe houd je de tranen binnen? Ik wil het graag afleren, mijn vriend weet dat het niet aan hem lig, het is toch lastig.
Dit heb ik uiteraard met mijn psych besproken en die denkt dat het gemakkelijker gaat, maar ik zou graag wat adviezen en ervaringen horen
Bedankt en liefs
Hebben wij allebei, zowel vriendin als ik. Het is mij even niet duidelijk waarom je de tranen binnen wilt houden, of waarom je het wilt afleren. Waarom is het lastig?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn hier meer mensen die dit hebben en hoe gaan jullie ermee om? Hoe houd je de tranen binnen? Ik wil het graag afleren, mijn vriend weet dat het niet aan hem lig, het is toch lastig.
Koop een stofzuiger..heb je daar geen last van...en de vrouwen niet van jou.quote:Op zondag 11 december 2016 01:07 schreef Micson het volgende:
Ik zou er toch wel op afknappen. als ik klaar ben met neuken wil ik een peuk roken en in het niets staren, lijkt me irritant als je dan een melodramatisch, grienend grietje naast je hebt liggen.
Ik vind het een hele verhelderende redenatie xDquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik vind dit een rare redenatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |