Het is een beetje een combinatie. Soms word ik overvallen door verdriet en soms is het ook pure opluchting. Met name dat laatste.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Is het huilen van verdriet of huilen van heftige emotie?
Als je het zo stelt is het helemaal niet zo raarquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:24 schreef fraubitch het volgende:
het kan een heel intense en emotionele gebeurtenis zijn. je laat je helemaal gaan, dus ik kan wel begrijpen dat je moet huilen daarna.
Misschien, maar waarom na zoiets prettigs. Als ik het nou wanneer ik het nieuws keek... maar goed. Klaarblijkelijk moeten de tranen er soms uitquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:29 schreef Pascal.Leusink het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee. Ik denk onderdrukte weggestopte emotie die naarboven komt, ik heb het soms ook dat de tranen me gewoon in de ogen haast springen als ik nadenk over de toestand van de wereld.
Laatst nog over Kurt Kobain. Dat is toch te treurig voor woorden? Here we are now, entertain us? Terwijl hij gewoon over z'n echte ellende had, zoals een vriendin die niet wilde vertellen waar ze had geslapen afgelopen nacht (my girl, my girl, don't lie to me. Tell me when did you sleep last night) en uiteindelijk een kogel door z'n hoofd geschoten heeft om af te zijn van alle ellende? "I hate myself and I want to die"? En dat publiek van hem kwam alleen maar voor de entertainment ipv. hem echt te helpen. Niemand kon hem helpen!
Dat is volgens mij perfectquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lach dan altijd..
Normaal he. Geen schaterbui ofzo
Jupquote:Op vrijdag 9 december 2016 14:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Hebben jullie alleen maar romantische seks?
Alleen maar romantische seks is saai!quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt allemaal voor het meedenken
[..]
Jup
Ik heb het soms ook als alles net goed lijkt te gaan. Dan denk ik ineens ergens aan en springen de tranen me in de ogen. Michael Jackson had dit ook. In Man in the mirror (een live opname die ik gezien heb op YouTube) kon hij z'n tranen gewoon niet meer binnenhouden. Ik kan wel voor je kijken of ik die opname nog terug kan vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien, maar waarom na zoiets prettigs. Als ik het nou wanneer ik het nieuws keek... maar goed. Klaarblijkelijk moeten de tranen er soms uit
quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Alleen maar romantische seks is saai!
En ja, dan ga je natuurlijk als die heftige verliefdheidsemoties voelen. Ga je van huilen omdat je een vrouw bent.
Ik heb het gehad als ik luisterde naar Beyonce (If I were a Boy)quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het wel eens bij het horen van muziek. Misschien omdat ik dan meer bij mijn emoties zit. Wellicht werkt het voor jou en sommige mensen met seks net zo? Dat het emotioneel voor je is en dag je daardoor echt dichtbij je emoties komt.
Overigens is het bij mij meestal wel alleen zo als ik ergens mee zit en behoefte heb aan ontlading, dus je kunt jezelf afvragen of er bij jou ook niet iets is wat je normaal wegstopt.
Niet te serieus nemen, mijn reacties de komende tijd.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik vind dit een rare redenatie.
Zou dat het zijn? Huilen omdat je een vrouw bent? hmm, is dat ook de reden dat vrouwen geen humor kennen? En relativeringsvermogen? Trouwens, ik ken wel een vrouw die relativeringsvermogen heeft, en tenminste 1 vrouw die humor had. (ze leefde wel op straat helaas)quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:
En ja, dan ga je natuurlijk als die heftige verliefdheidsemoties voelen. Ga je van huilen omdat je een vrouw bent.
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik vind dit een rare redenatie.
Ach, mijn partner en ik zijn er gelukkig mee, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat herken ik wel inderdaad...quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:44 schreef Sarasi het volgende:
Heb ik ook weleens. Zeker als ik erg gestressed was, me ergens druk over maakte of me kut voelde. Dan is het echt een soort ontlading dat ik weer even kan/mag ontspannen en dan zijn er weleens wat tranen.
Met muziek heb ik het inderdaad ook. En ik ben wel een iemand die alles binnenhoudt normaal gesproken, dus het zou best ook wel daardoor komen. Misschien moet ik opener zijn over stress en emoties, zodat het niet na het vrijen ineens op komt zetten.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het wel eens bij het horen van muziek. Misschien omdat ik dan meer bij mijn emoties zit. Wellicht werkt het voor jou en sommige mensen met seks net zo? Dat het emotioneel voor je is en dag je daardoor echt dichtbij je emoties komt.
Overigens is het bij mij meestal wel alleen zo als ik ergens mee zit en behoefte heb aan ontlading, dus je kunt jezelf afvragen of er bij jou ook niet iets is wat je normaal wegstopt.
Mijn partner weet dat het met vijf minuten over is en dat ik dan weer mijn lachende zelf ben. Het zijn maar een paar traantjes, geen hevige huilbuien. Ondertussen ben ik wel gezellig en knuffelig.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Het is niet zo erg zeldzaam volgens mij, ik heb een ex die ook regelmatig moest huilen na de seks.
Gelukkig niet elke keer, dat zou ik vrij snel vermoeiend zijn gaan vinden.
Da's mooi voor je dan.quote:Op vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn partner weet dat het met vijf minuten over is en dat ik dan weer mijn lachende zelf ben. Het zijn maar een paar traantjes, geen hevige huilbuien. Ondertussen ben ik wel gezellig en knuffelig.
Zit je nu je eigen gevoel te ontkennen door overal snoeiharde, lees intimiteitsloze seks van te willen maken..?quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |