Als ze klaar zijn even aankloppen en vragen of het lekker wasquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jeeetjezon diploma is dan toch niks meer waard
Hopelijk gebeurd dit alleen bij de managment opleidingen en niet de medische
Heb serieus wel af en toe de neiging om te kloppen en te vragen: Kun je wat zachter kreunen?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn even aankloppen en vragen of het lekker was
Gebeuren dit soort dingen ook op de universiteiten?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, mijn school stond op de keuze wijzer 2e van Nederland en maakt er op elk vlak een potje van. Bijvoorbeeld een begrotingstekort van 10 miljoen of nieuwe lessystemen die aan alle kanten falen.
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2016 12:33 schreef xcachet het volgende:
Heb gisteren toch even stiekem gecheckt of er nog gefraudeerd kan worden, en het antwoord is: ja zeker.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb serieus wel af en toe de neiging om te kloppen en te vragen: Kun je wat zachter kreunen?
Serieus? AMA WAAR BEN JE STUUR ME PICquote:
kijk daar nou niet naar. je moedigt hem aanquote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Beetje tijd verdrijfquote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kijk daar nou niet naar. je moedigt hem aan
Damn, hard gewordenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En keihard schreeuwen OOOOH HJAJAJJAA OOAAAHHHH
Ja man.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Serieus? AMA WAAR BEN JE STUUR ME PIC
Polletje maken?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou YNG nog voor 31 december uit lucht gehaald worden?
beetje?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahha dat had ik nou echt niet verwacht
Ik heb opzich wel hoop voor braddie
Hij is aardig en heeft veel interesses alleen btje aan zn uiterlijk werken
als het waar is dat jij op Yolandi lijkt jij binnenkort ookquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Verstandig hoorquote:Ik pak er een colaatje bij
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je wel een foto van mij gezien?!
Vond ik nou ook al. Zijn moeder zou hem ook moeten helpen door dat niet meer in huis te halen.quote:
Dit soort dingen doe ik echt never hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef Pensylvania het volgende:
2nutz probeert mij erin te luizen
Jij zet ze altijd onder spoiler. Zelfs hier in de SC.quote:
LEUGENSquote:Op woensdag 14 december 2016 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik echt never hoor.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zet ze altijd onder spoiler. Zelfs hier in de SC.
Meteen ook weer een halve liter.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond ik nou ook al. Zijn moeder zou hem ook moeten helpen door dat niet meer in huis te halen.
NIMMERquote:
ging jij maar stoppen met fokquote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, verklaar dat cola eens. Je ging toch stoppen met tussendoortjes?
welke cola? oh en.. datquote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, verklaar dat cola eens. Je ging toch stoppen met tussendoortjes?
wat? afvallen. jawelquote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je niet meer doen wat je zei?
Wel weer flink hijgen man dat stukje naar de computershop wandelenquote:
echt een doorzetter ben je niet he..quote:
dat is een oud filmpje jongequote:Op woensdag 14 december 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel weer flink hijgen man dat stukje naar de computershop wandelen
Ja, weet ik... of naja oud.... 2 tot 3 weken is niet heel oud natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is een oud filmpje jonge
inderdaad. nu hijg je al als je je broek hebt opgehesenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is een oud filmpje jonge
Ik hijg minder iigquote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet ik... of naja oud.... 2 tot 3 weken is niet heel oud natuurlijk.
Is het nu heel anders?
Top. Vooruitgang is altijd goed.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]niet gedacht dat iemand 't zou kennen hier
quote:
Terwijl ze net door een andere gast is verzopen in zaad? :squote:Op woensdag 14 december 2016 13:04 schreef Pensylvania het volgende:
anyway, zin in superluide seks met het huisgenootje van Ama
Daar gaan de banden spontaan krom van staanquote:Op woensdag 14 december 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
koop dan een fiets ipv een auto
ze keken een oude video.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
In een andere recente video zei hij dat hij ging stoppen met frisdrank?
Eerst ff doorspoelen met een fles colaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ze net door een andere gast is verzopen in zaad? :s
Dan mist er iets in je kwaliteiten.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die h uilen na de seks?
R&P / Huilen na het vrijen
Nog nooit mee gemaakt.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 december 2016 13:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan mist er iets in je kwaliteiten.
ielquote:Op woensdag 14 december 2016 13:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eerst ff doorspoelen met een fles cola
Wat is daar vies aan? Dat werkt PH-neutralizerend t.o.v. een zure doosquote:Op woensdag 14 december 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar jij huilt dus ook regelmatig na de seks?
[..]
iel
Sow!quote:Op woensdag 14 december 2016 13:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan mist er iets in je kwaliteiten.
Alleen op momenten dat het zo speciaal/extreem lekker is dat ik het huilwaardig acht.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar jij huilt dus ook regelmatig na de seks?
Joh maar met cola een kut doorspoelen lijkt mij gewoon vies. Sorry hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is daar vies aan? Dat werkt PH-neutralizerend t.o.v. een zure doos
Duidelijk en helder.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alleen op momenten dat het zo speciaal/extreem lekker is dat ik het huilwaardig acht.
ok ok je hebt een klein beetje gelijk. Kan me alleen wel veel smerigere dingen bedenkenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh maar met cola een kut doorspoelen lijkt mij gewoon vies. Sorry hoor.
Ik ook maar wel vies genoeg om 'iel' op te zeggenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ok ok je hebt een klein beetje gelijk. Kan me alleen wel veel smerigere dingen bedenken
sow. Steek die maar in je zak CYquote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
Ik huil alleen na het masturberen als ik ineens besef hoe smerig het filmpje eigenlijk was dat ik zat te kijken. Of als er bij de climax plots een vent in beeld komt
Waarom die persende smileyquote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier ga ik dus ook extreem emotioneel reageren (maar wel in emoticons!):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, eigenlijk wel. Of dat dan geluk van "wat mooi dat we zoiets emotioneels en prachtigs mogen delen" of geluk van "dat het menselijk lichaam in staat is zo veel genot te ervaren", dat maakt eigenlijk niet uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat CY omschrijft niet huilen van geluk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |