Als ze klaar zijn even aankloppen en vragen of het lekker wasquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jeeetjezon diploma is dan toch niks meer waard
Hopelijk gebeurd dit alleen bij de managment opleidingen en niet de medische
Heb serieus wel af en toe de neiging om te kloppen en te vragen: Kun je wat zachter kreunen?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze klaar zijn even aankloppen en vragen of het lekker was
Gebeuren dit soort dingen ook op de universiteiten?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, mijn school stond op de keuze wijzer 2e van Nederland en maakt er op elk vlak een potje van. Bijvoorbeeld een begrotingstekort van 10 miljoen of nieuwe lessystemen die aan alle kanten falen.
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2016 12:33 schreef xcachet het volgende:
Heb gisteren toch even stiekem gecheckt of er nog gefraudeerd kan worden, en het antwoord is: ja zeker.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb serieus wel af en toe de neiging om te kloppen en te vragen: Kun je wat zachter kreunen?
Serieus? AMA WAAR BEN JE STUUR ME PICquote:
kijk daar nou niet naar. je moedigt hem aanquote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Beetje tijd verdrijfquote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kijk daar nou niet naar. je moedigt hem aan
Damn, hard gewordenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En keihard schreeuwen OOOOH HJAJAJJAA OOAAAHHHH
Ja man.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Serieus? AMA WAAR BEN JE STUUR ME PIC
Polletje maken?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou YNG nog voor 31 december uit lucht gehaald worden?
beetje?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahha dat had ik nou echt niet verwacht
Ik heb opzich wel hoop voor braddie
Hij is aardig en heeft veel interesses alleen btje aan zn uiterlijk werken
als het waar is dat jij op Yolandi lijkt jij binnenkort ookquote:Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje mijn buren hebben erg luidruchtige seks.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
Wtf, 4:47, niet gek dat Braddie nooit een vriendin krijgt.
Verstandig hoorquote:Ik pak er een colaatje bij
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je wel een foto van mij gezien?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |