Eerst ff doorspoelen met een fles colaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Terwijl ze net door een andere gast is verzopen in zaad? :s
Dan mist er iets in je kwaliteiten.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er hier eigenlijk vrouwen die h uilen na de seks?
R&P / Huilen na het vrijen
Nog nooit mee gemaakt.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 december 2016 13:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan mist er iets in je kwaliteiten.
ielquote:Op woensdag 14 december 2016 13:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Eerst ff doorspoelen met een fles cola
Wat is daar vies aan? Dat werkt PH-neutralizerend t.o.v. een zure doosquote:Op woensdag 14 december 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar jij huilt dus ook regelmatig na de seks?
[..]
iel
Sow!quote:Op woensdag 14 december 2016 13:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan mist er iets in je kwaliteiten.
Alleen op momenten dat het zo speciaal/extreem lekker is dat ik het huilwaardig acht.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar jij huilt dus ook regelmatig na de seks?
Joh maar met cola een kut doorspoelen lijkt mij gewoon vies. Sorry hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is daar vies aan? Dat werkt PH-neutralizerend t.o.v. een zure doos
Duidelijk en helder.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alleen op momenten dat het zo speciaal/extreem lekker is dat ik het huilwaardig acht.
ok ok je hebt een klein beetje gelijk. Kan me alleen wel veel smerigere dingen bedenkenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh maar met cola een kut doorspoelen lijkt mij gewoon vies. Sorry hoor.
Ik ook maar wel vies genoeg om 'iel' op te zeggenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ok ok je hebt een klein beetje gelijk. Kan me alleen wel veel smerigere dingen bedenken
sow. Steek die maar in je zak CYquote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:16 schreef Pensylvania het volgende:
Ik huil alleen na het masturberen als ik ineens besef hoe smerig het filmpje eigenlijk was dat ik zat te kijken. Of als er bij de climax plots een vent in beeld komt
Waarom die persende smileyquote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier ga ik dus ook extreem emotioneel reageren (maar wel in emoticons!):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, eigenlijk wel. Of dat dan geluk van "wat mooi dat we zoiets emotioneels en prachtigs mogen delen" of geluk van "dat het menselijk lichaam in staat is zo veel genot te ervaren", dat maakt eigenlijk niet uit.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat CY omschrijft niet huilen van geluk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |