Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjesquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'
En met je paastak haar eitjes kan bevoelen hahaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'
beschilder jij nooit 'normale' eieren? Niet dat dat dan normaal is als ze zo groot zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjes
haar paaseierstokken?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En met je paastak haar eitjes kan bevoelen haha
Ergo: je vergelijking gaat sowieso mank.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beschilder jij nooit 'normale' eieren? Niet dat dat dan normaal is als ze zo groot zijn
Kinder Surprisequote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjes
Ik verstop ze altijd tussen mijn binnenbeense lippen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hjb joh labiele paashaasquote:Op woensdag 14 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergo: je vergelijking gaat sowieso mank.
HAHA FAALHAAS
jaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet gaan we nog drugs gebruiken met kerst?
xcachet snapte me anders prima hoor!quote:
doe ghbquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet gaan we nog drugs gebruiken met kerst?
quote:
quote:
Dat past beter iddquote:
hahaha sow. Nee daar gebruik ik mn miniballetjes ook niet voor he. Die zijn er om ongewenste kindertjes te maken mocht je iemand willen laten huilen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
xcachet snapte me anders prima hoor!Dat jij nou geen vrouwen kan laten huilen met je miniballetjes
gehaktbal gebruiken tijdens de seksquote:Op woensdag 14 december 2016 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo dat wordt een partij geile seks dan. maar vind het zo vies, ghb
quote:Zou graag het bed nog eens delen met een japans meisje dat 18+ is maar lijkt op een 9 jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |