Serieuze zaken zelfs.quote:
Geen idee. Maar huilen na seks is extreem labiel, zei jij net. De reden er van staat er niet bij.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat CY omschrijft niet huilen van geluk?
Dit. Met pasen ook nog wel maar alles daarbuiten is echtquote:
een gat is een gatquote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Met pasen ook nog wel maar alles daarbuiten is echt
Oneensquote:
Ja, dan kan ik mij het wel voorstellen. Maar huil niet snel.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Of dat dan geluk van "wat mooi dat we zoiets emotioneels en prachtigs mogen delen" of geluk van "dat het menselijk lichaam in staat is zo veel genot te ervaren", dat maakt eigenlijk niet uit.
Ik heb ook maar een select aantal mensen waar ik bij kan huilen. Maar dan valt m'n vent wel onder, so if the mood strikes...quote:Op woensdag 14 december 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik mij het wel voorstellen. Maar huil niet snel.
watquote:
Echt. Wtfquote:Op woensdag 14 december 2016 13:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een select aantal mensen waar ik bij kan huilen. Maar dan valt m'n vent wel onder, so if the mood strikes...
Maar even serieus, dat topicDie gozer met dat hele stuk over Kurt Cobain
omgekeerde logica ditquote:Op woensdag 14 december 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watjij komt met de stelling een gat is een gat dus dan past dit beter bij jou
Ik zal eens de reacties lezen nadat ik een broodje heb gesmeerd.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een select aantal mensen waar ik bij kan huilen. Maar dan valt m'n vent wel onder, so if the mood strikes...
Maar even serieus, dat topicDie gozer met dat hele stuk over Kurt Cobain
dat maakt het inderdaad wel heftigquote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier ga ik dus ook extreem emotioneel reageren (maar wel in emoticons!):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna over MJ begint, en dan over dat de enige vrouw die hij kent met humor dakloos isquote:Op woensdag 14 december 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt. Wtfook meerdere gewoon
Maar idd, die vent is ook labiel die over Kurt Cobain begint![]()
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'quote:Op woensdag 14 december 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Met pasen ook nog wel maar alles daarbuiten is echt
Gefeliciteerd man, je verdient hetquote:
Nou... ik weet niet... er zijn veel van dit soort mensen hier met extreme psychosesquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En daarna over MJ begint, en dan over dat de enige vrouw die hij kent met humor dakloos isVast een troll, maar wel een goede
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjesquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'
En met je paastak haar eitjes kan bevoelen hahaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Met Pasen is het extra tof omdat je dan een strik om je ballen kan doen en ze kan laten zoeken naar de 'eitjes'
beschilder jij nooit 'normale' eieren? Niet dat dat dan normaal is als ze zo groot zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjes
haar paaseierstokken?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En met je paastak haar eitjes kan bevoelen haha
Ergo: je vergelijking gaat sowieso mank.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beschilder jij nooit 'normale' eieren? Niet dat dat dan normaal is als ze zo groot zijn
Kinder Surprisequote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ballen hebben die zo groot zijn als paaseitjes
Ik verstop ze altijd tussen mijn binnenbeense lippen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hjb joh labiele paashaasquote:Op woensdag 14 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ergo: je vergelijking gaat sowieso mank.
HAHA FAALHAAS
jaquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet gaan we nog drugs gebruiken met kerst?
xcachet snapte me anders prima hoor!quote:
doe ghbquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet gaan we nog drugs gebruiken met kerst?
quote:
quote:
Dat past beter iddquote:
hahaha sow. Nee daar gebruik ik mn miniballetjes ook niet voor he. Die zijn er om ongewenste kindertjes te maken mocht je iemand willen laten huilen.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
xcachet snapte me anders prima hoor!Dat jij nou geen vrouwen kan laten huilen met je miniballetjes
gehaktbal gebruiken tijdens de seksquote:Op woensdag 14 december 2016 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo dat wordt een partij geile seks dan. maar vind het zo vies, ghb
quote:Zou graag het bed nog eens delen met een japans meisje dat 18+ is maar lijkt op een 9 jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |